Trialk s kleine bijdrages
Moderator: Moderators
Trialk s kleine bijdrages
Daar ik toch wel veel lees hier,maar ' te beperkt ben in het reageren' hoop ik af en toe hier eens wat mede te delen,natuurlijk leest niemand het,@ Ik heb een vrije wil gekregen,nu vraag ik me af of ik om het leven heb gevraagd,maar goed ik leef,en tracht er ook voor anderen kwaliteit aan te geven, in het raamwerk van mijn vrije wil ziet mijn Vader ( en dat bedoel ik niet blasfemisch) wel alles wat ik doe,wellicht denk,dat mag immers ik ben zijn creatie,maar hoe vrij is die wil dan? en mag ik deze vrag stelllen,ja natuurlijk ik mag ook alle dingen beproeven en : de antwoorden van Reformed ken ik al !
prediker langs de zedelijke meetlat, en G d meen ik ergens te hebben gelezen heeft gezorgd voor een oorzaak en gevolg,wetmatigheden in de schepping gelegd die n a w niet zijn terug te draaien,en dat geloof ik nu net niet.
zeer vrij naar De Vrijheid van God s koninkrijk, Juan Carlos Ortiz , uitgave Gideon.Peter van der Kreeft,uitgave ambo,J.F.Kennedy en de dialogen of zo u wilt polemieken met Timothy Leary en C.s. Lewis bron de diverse werken en samenvatttingen
50 fifty van trialk uit geheugen en met dank aan Alexis' Holst s Poetry in love.
prediker langs de zedelijke meetlat, en G d meen ik ergens te hebben gelezen heeft gezorgd voor een oorzaak en gevolg,wetmatigheden in de schepping gelegd die n a w niet zijn terug te draaien,en dat geloof ik nu net niet.
zeer vrij naar De Vrijheid van God s koninkrijk, Juan Carlos Ortiz , uitgave Gideon.Peter van der Kreeft,uitgave ambo,J.F.Kennedy en de dialogen of zo u wilt polemieken met Timothy Leary en C.s. Lewis bron de diverse werken en samenvatttingen
50 fifty van trialk uit geheugen en met dank aan Alexis' Holst s Poetry in love.
Alles is een impulsieve neerslag van mijn gedachten op dit moment, en kan veranderen !
Zover mij bekend ben je niet gebanned. Waarschijnlijk heb je te lang gewacht met het op verzenden klikken.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Trialk, je gaf zelf al een keer aan dat het je erg veel tijd kost om een bericht te typen. Nu is het vervelende dat je maar een bepaalde tijd hebt om een bericht te typen, na het verstrijken van deze tijd is dan je bericht dus verdwenen. Om dit te voorkomen in het vervolg kun je beter je bericht gewoon in Word op je computer tikken en het daarna hier in het berichtvenster plakken, dan duurt het niet lang en wordt je bericht gewoon geplaatst.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Heb je iets aan een (gratis) programma dat woorden aanvult, Trialk?
Als ik hier typ 'chri-' laat ie zoiets zien:
1 - christenen
2 - christendom
3 - christelijk
Dan hoef ik alleen maar het cijfer in te drukken of het woord aan te klikken.
Deze woorden leert ie zelf, hij houdt bij wat jij typt dus na een paar dagen van gebruik kent ie de meeste woorden wel.
Dit werkt overal, in een browser, maar ook in Word.
Als ik hier typ 'chri-' laat ie zoiets zien:
1 - christenen
2 - christendom
3 - christelijk
Dan hoef ik alleen maar het cijfer in te drukken of het woord aan te klikken.
Deze woorden leert ie zelf, hij houdt bij wat jij typt dus na een paar dagen van gebruik kent ie de meeste woorden wel.
Dit werkt overal, in een browser, maar ook in Word.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Bij langere berichten zorg ik altijd dat ik een kopietje heb. Ik open tegelijkertijd een tekstverwerker (Word, kladblok of whatever) en doe vervolgens:
Ctrl+A (selecteer alle tekst)
Ctrl+C (kopieer naar klembord)
vervolgens in de tekstverwerker:
Ctrl+V (plak de tekst).
Naast een vroegtijdige automatische uit-logging kunnen er namelijk nog veel meer dingen mis gaan waardoor je de tekst kwijt bent. (Slechte verbinding zoals je al zei, en ook op de server kunnen problemen zijn).
Ctrl+A (selecteer alle tekst)
Ctrl+C (kopieer naar klembord)
vervolgens in de tekstverwerker:
Ctrl+V (plak de tekst).
Naast een vroegtijdige automatische uit-logging kunnen er namelijk nog veel meer dingen mis gaan waardoor je de tekst kwijt bent. (Slechte verbinding zoals je al zei, en ook op de server kunnen problemen zijn).
trialk schreef:Allen bedankt,ik neem even wat rust maar blijf meelezen. vriendelijke groeten!

let op dit is weer trialkjargon,en ik kan ook geen leestekens tikken!-snert toetsenbord !
Alles is een impulsieve neerslag van mijn gedachten op dit moment, en kan veranderen !
Wat ook werkt is de Back knop gebruiken. Als je te lang wacht dan wordt op het moment dat je op OK drukt, je opnieuw een aanmeldscherm getoond. Je logt gewoon in en gaat dan met de Back knop gewoon terug. Normaal gezien vind je dan na een tweetaal keren klikken je tekst terug zoals je hem had achtergelaten.