nachtvoorstelling
Moderator: Moderators
nachtvoorstelling
Hallo ik ben trialk,mijn eerste post alhier. wel veel over gehoord ,en frodo ? is ie er ook 
Welkom, vertel eens wat meer over jezelf? Ben je christen of niet? Agnost, atheïst?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Kitty schreef:Welkom, vertel eens wat meer over jezelf? Ben je christen of niet? Agnost, atheïst?
In feite wel Christen, met de overbekende plaatsvervangende schaamte en het onbehaaglijk gevoel dat gelovigen lees - fundamentalisten etc. geen al te beste reclame zijn voor God of G d of navolgers van Hem,
en natuurlijk hoor ik daar ook zelf dan nog eens bij . een beetje
oh ja en ook nog een fervent FonsV lezer (in een grijs ver verleden) 8)
let op dit is weer trialkjargon,en ik kan ook geen leestekens tikken!-snert toetsenbord !
Alles is een impulsieve neerslag van mijn gedachten op dit moment, en kan veranderen !
Alles is een impulsieve neerslag van mijn gedachten op dit moment, en kan veranderen !
-
Destinesia
-
Easy Rider
- Banned
Dit forum is Nederlandstalig hoor
Waarom Frodo is weggelopen, zal je zelf aan hem moeten vragen.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn