Devious schreef
Ik wil een zeer duidelijke klacht zien. Een geamputeerd been bijvoorbeeld, dat voor mijn ogen, en voor de camera, weer aangroeit. Of iemand met het syndroom van Down, die na gebed een IQ test gaat doen en boven de 120 komt. Maar zelfs dan is het nog niet genoeg om mij te bekeren tot christendom of Islam, maar wel om te erkennen dat er bovennatuurlijke krachten ontstaan. Islam en Christendom kúnnen niet waar zijn, ev
Ik weet zeker, dat ik ergens gelezen heb over een jongen die genezen is van syndroom van down, maar kan het momenteel niet terug vinden, ik kom er op terug, hoop ik, tot die tijd kun je je hiermee amuseren. Tis echt waar hoor..............echt wel..........heus.......... gevonden op life-shop.nl
Nou ja, kijk eens op die site zou ik zeggen, de foto van "mama" Heidi spreekt boekdelen, werkelijk heel byzonder!
MAMA HEIDI (Documentaire)
Het inspirerende verhaal van Roland en Heidi Baker
'Maar liefst veertien doden zijn opgewekt de laatste twee jaar, tientallen blinden, doven en verlamden zijn op slag genezen! Voedsel wordt miraculeus vermenigvuldigd: een maaltijd voor vier voedt honderden uitgehongerde kinderen, enz.
Bekijk het wonderlijke verhaal van Gods almacht,
in een gewone vrouw: Mama Heidi
'Je zult sterven!' riep de arts boos.
'Dat kan me niet schelen, antwoordde Heidi en ze stapte resoluut het dodelijke gebied binnen. Ze bevond zich in een ziekenhuis waar een vijftigtal stervende cholera-lijders lagen. Medicijnen waren er niet, vanwege de hevige overstromingen. Tientallen mannen, vrouwen en vooral kinderen waren ten dode opgeschreven.
Huilend greep Mama Heidi de een na de ander vast.
In wanhoop riep ze uit: 'God, je hebt beloofd dat je er zou zijn voor de kinderen! Hier liggen ze nu... te sterven. Doe iets!!!' Haar teamleden kwamen ook binnen, eveneens met gevaar voor hun eigen leven. Het ziekenhuis lag immers onder strenge afzondering.
Huilend en vol liefde grepen Heidi en haar team elke patient vast, en terwijl hun tranen over de stervende lichamen rolden, gebeurde er een groot wonder... Gods genezende kracht raakte ze aan en langzaam maar zeker werden alle patienten genezen!
Het ziekenhuis bleef uiteindelijk leeg achter.
Dit is een film die je diep zal raken:
Het inspirerende verhaal van Roland en Heidi Baker.
Ideaal om je geloof op te bouwen.
Ook zeer geschikt voor kerken en jeugdgroepen.
En een krachtig getuigenis voor je ongelovige vrienden en familie!
Label / Uitgever: Eric Velu Productions
ISBN Nummer: HEIDI01
Formaat: DVD
Prijs: € 14,95
enmin als 1+1[/quote]