http://www.rtlnieuws.nl/nederland/40-pr ... niet-thuis" onclick="window.open(this.href);return false;
Maken we in maart 100% van
Moderator: Moderators
Tuurlijk hoor je ze niet als je ze niet volgt. Ik volg alle materiaal op o.a. YouTube van voorál VNL en FVD.Bonjour schreef:Maar ik hoor geen oplossingen.
Dus #Hoe dan?
Wij komen aan de macht kijk de peilingen maar! Het volk gelooft die linkse praatjes niet meer luister naar Rutte en pleur zelf opBonjour schreef:Ik vind dat alle die stomme rechtsen weleens monddood gemaakt kunnen worden. Al die lui naar Rottumerplaat.
Oh nee, dat is zielig voor de vogels daar.
Die nieuwe zandplaat bij Den Haag dan maar. Als het maar buiten het bereik van de mobiele telefonie is.
1 Is de titel lading dekkend?gezondverstand schreef:NL wint de oorlog tegen islam. 40% van de turken en marokanen voelt zich niet meer thuis in nederland
http://www.rtlnieuws.nl/nederland/40-pr ... niet-thuis" onclick="window.open(this.href);return false;
Maken we in maart 100% van
Met nog een opmerking over Surinamers.Veel niet-westerse migranten, en vooral ook hun kinderen, voelen 'onbehagen over de Nederlandse samenleving', schrijft het SCP. Ze zijn daardoor vooral gericht op hun thuisland en zijn heel erg met hun geloof bezig.
Hierin wordt via een korte noot gerefereerd naar een ander RTL artikel, met gegevens uit hetzelfde onderzoek.Opvallend is volgens het SCP ook dat Surinaamse Nederlanders, een groep die een relatief positieve plek heeft in de Nederlandse samenleving, zich minder thuis zijn gaan voelen.
Voor mij gaat het duidelijk om deze 2 conclusies.Zij heeft Marokkaanse ouders maar woont al haar hele leven in Maastricht. Ze voelt zich juist heel welkom in Nederland. "Natuurlijk ben ik ook wel eens gediscrimineerd en voel ik me niet prettig bij de uitspraken van Wilders", vertelt ze tegen RTL Nieuws. "Maar mijn ouders hebben mij geleerd dat ik me zelf staande moet te houden in de maatschappij.
"Ik heb mijn plek in de samenleving veroverd door te zorgen dat ik iets waardevols kan bijdragen. Ik verwacht niet dat de politiek of de maatschappij mijn problemen oplost, dat doe ik zelf", zegt El Oualhani. "