Ja dat is waar, jongeren zullen waarschijnlijk minder hebben met dit onderwerp. Misschien beroepsmatig of doordat het in de familie voorkomt.Maria schreef: Mensen komen en gaan hier op het moment van behoefte.
Het zijn momentopnamen.
Vaak ook gefocust op één enkel levens en interesse aspect..
Het gefocust zijn op één enkel levens aspect of interesse, m.i hebben de meeste forummers dat. Mijn interesse ligt niet bij politiek en allerlei zaken rondom evolutie. Ik lees het graag maar ik heb er niet genoeg verstand van. Geef mij maar geloof, muziek, levensvragen en LOL.
Nee, niemand hier weet wat je eens wist. Maar kan het ook wezen door alles wat je leest, leert, je anders over zaken gaat denken. Wanneer je interesse breder wordt kunnen er andere zaken oplossen, of zie ik dat verkeerd? Als ik terug lees dan weet ik zeker dat mijn mening is veranderd. Maar bij jou is het.....stel dat.Maria schreef: Op een forum zijn we zo'n klein stukje van wie we werkelijk zijn.
Je schrijft wat je wil schrijven.
Nog meer dan in het werkelijke leven.
Zo is dat nog steeds met dementie.
Je zegt of reageert op hetgeen je wat wil zeggen of wat denkt te zeggen te hebben.
Zodoende weet niemand, wat je ooit wist maar nu niet meer.
Maar dementie wordt ook gekenmerkt door karakterveranderingen.
Ik ben eigenlijk alleen hier op het forum al een aantal jaren vrij consequent aanwezig.
Terug kijkend in mijn herinneringen zie je wel meningsveranderingen, daardoor misschien ook uitingsveranderingen.
Soms denk ik karakterveranderingen waar te nemen; dat zou een teken kunnen zijn.
Maar dat is een dubieuze gedachte.
Te dubieus
Wat voor mij vergeetachtigheid is, is voor jou waarschijnlijk meer. De angst...zijn dit de eerste tekenen? Ik wil je niet in slaap sussen, de mensen die je goed kennen kun je vragen of ze het er met je over willen hebben, als er een vermoeden is. Jou een beetje kennende heb je dat al wel gedaan.