discussie over Islam en Europa
Moderator: Moderators
Re: discussie over Islam en Europa
Non sequitur.
Islam is GEEN IS.
Islam is GEEN IS.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Toe maar. Dat kan nooit goed gaan zou je zeggen. Zou er dan in het geniep dan toch een allesverwoestend depopulation program bestaan van alle bankmagnaten en de Militairy Industrial Complex, en de FEMA kampen om de wereld te redden van de meesten van ons?Red Star Line schreef:De wereldbevolking de explodeert zienderogen, dus moeten we zeker geen autochtonen of allochtonen meer aanmoedigen om nog meer kinderen op de wereld te brengen......
http://www.plaatinfo.nl/begrippen/bevol ... rregio.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
- MachineElf
- Ervaren pen
Maar IS is wel islamdikkemick schreef:Non sequitur.
Islam is GEEN IS.
IS is ISLAM!dikkemick schreef:Non sequitur.
Islam is GEEN IS.

2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
- MachineElf
- Ervaren pen
Grenzen open of grenzen dicht?
Wir schaffen das oder wir schaffen das nicht?
Naar mijn inzien toe. Europa is geen wereldasiel. De problemen wroeten zich al reeds naar de oppervlakte en we staan nog maar aan het begin van een lange reis.
Waarom zouden we/Europa de grenzen dan open laten?
Naar mijn inzien toe. Europa is geen wereldasiel. De problemen wroeten zich al reeds naar de oppervlakte en we staan nog maar aan het begin van een lange reis.
Waarom zouden we/Europa de grenzen dan open laten?
-
Red Star Line
Dikkemick schreef :
[quote]Geef bijvoorbeeld niet af op rolmodellen zoals Tofik Dibi en Khadija Arib, maar geef hen juist een podium om te laten zien hoe iemand op basis van islam feminist of zelfverzekerd homoseksueel kan zijn.[quote]
Met aandacht heb ik je link gelezen, en nobel initiatief dat er aangehaald wordt , ,enkel is het vaak zo dat er weinig feministen zich geroepen zullen voelen om op de barricade te gaan staan ... of ze dienen hun land te ontvluchten, of er wordt een fatwa uitgesproken .....
En waar ga je de homoseksuelen vinden onder de moslims, die er nog open voor durven uit te komen ?? Ik wens je veel geluk .... ,
Het erge is dat we dit gevecht reeds lang achter ons hebben liggen , homorechten, homohuwelijk , etc .... , en dat we nu, door de migratie haast verplicht zijn dit terug te doen, maar tegen een veel sterkere tegenstander, die niet open staan voor veranderingen ,......
Vandaag nog werd er een Syrische homo verkracht, onthoofd en zwaar toegetakeld terug gevonden in Istanbul ...
[quote]Geef bijvoorbeeld niet af op rolmodellen zoals Tofik Dibi en Khadija Arib, maar geef hen juist een podium om te laten zien hoe iemand op basis van islam feminist of zelfverzekerd homoseksueel kan zijn.[quote]
Met aandacht heb ik je link gelezen, en nobel initiatief dat er aangehaald wordt , ,enkel is het vaak zo dat er weinig feministen zich geroepen zullen voelen om op de barricade te gaan staan ... of ze dienen hun land te ontvluchten, of er wordt een fatwa uitgesproken .....
En waar ga je de homoseksuelen vinden onder de moslims, die er nog open voor durven uit te komen ?? Ik wens je veel geluk .... ,
Het erge is dat we dit gevecht reeds lang achter ons hebben liggen , homorechten, homohuwelijk , etc .... , en dat we nu, door de migratie haast verplicht zijn dit terug te doen, maar tegen een veel sterkere tegenstander, die niet open staan voor veranderingen ,......
Vandaag nog werd er een Syrische homo verkracht, onthoofd en zwaar toegetakeld terug gevonden in Istanbul ...
-
Red Star Line
Islam is geen IS
Maar IS , Al Quada , Het lichtend pad , Al Aqsa , Al Shahaab , Taliban , Soennieten, Boko Haram , Hezbollah , ...... zijn wel moslims .....
Maar IS , Al Quada , Het lichtend pad , Al Aqsa , Al Shahaab , Taliban , Soennieten, Boko Haram , Hezbollah , ...... zijn wel moslims .....
Mijn plaatje moest wat kleiner zijn trouwens. geen idee hoe 
-
Red Star Line
http://www.blazingcatfur.ca/category/turkey/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu ook nog een bereidwillige moslim feministe vinden ....
Nu ook nog een bereidwillige moslim feministe vinden ....
Lang achter ond liggen??Red Star Line schreef: Het erge is dat we dit gevecht reeds lang achter ons hebben liggen , homorechten, homohuwelijk , etc .... , en dat we nu, door de migratie haast verplicht zijn dit terug te doen, maar tegen een veel sterkere tegenstander, die niet open staan voor veranderingen ,.....
We zijn er nog lang niet hoor! We zijn op de goede weg, maar doe nu niet alsof we al 100 jaar in een geëmancipeerd Europa leven, waarin een ieder gelijke rechten heeft. Kun je je de tijd nog herinneren dat het enige recht van de vrouw, het aanrecht was?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
-
Red Star Line
@ dikkemick ,
We waren op de goede weg, maar migratie torpedeert ons decennia terug.
Inderdaad , het enige recht van de vrouw was het "aanrecht" , en daar is de laatste 50 jaar heel wat verandering in gekomen. Maar denk niet dat je diezelfde verandering aan hetzelfde tempo gaat kunnen verwezenlijken in de moslimwereld, omdat daar tal van andere factoren meespelen , die dat zullen dwarsbomen ....
Appelflap flapte de volgende wijsheid weeral uit , tenminste, hij veronderstelt dat het een wijsheid is :
En alvorens mijn partner , op weg naar zijn werk, op het Maalbeek metrostel zat, liet die zich voorheen ook nooit leiden door gevoel van de onderbuik , overgoten met sausjes van onwetendheid .... , doch , je hebt makkelijk praten, als je niet van zeer nabij met de echte angst werd geconfronteerd ..... Maar bon, vrij zeker dat " appeflap" dit ook wel met een sausje van appelmoes zal ontkrachten ......
Inderdaad , het enige recht van de vrouw was het "aanrecht" , en daar is de laatste 50 jaar heel wat verandering in gekomen. Maar denk niet dat je diezelfde verandering aan hetzelfde tempo gaat kunnen verwezenlijken in de moslimwereld, omdat daar tal van andere factoren meespelen , die dat zullen dwarsbomen ....
Appelflap flapte de volgende wijsheid weeral uit , tenminste, hij veronderstelt dat het een wijsheid is :
Wel , stel dat ik me niet laat leiden door de angst van de onderbuik , en ik lees op één dag tijd , de jaarlijkse jaarmarkt van Rijsel / Lille kan niet doorgaan ... , Het EK Nice in september gaat niet door omdat men de veiligheid niet kan garanderen ...dan heeft dit nog weinig met "onderbuik " gevoelens te maken .......overgieten met een saus onwetendheid, vooroordelen, vooringenomenheid gebaseerd op de angst vd onderbuik. die tot nader order geen hersencellen heeft.
En alvorens mijn partner , op weg naar zijn werk, op het Maalbeek metrostel zat, liet die zich voorheen ook nooit leiden door gevoel van de onderbuik , overgoten met sausjes van onwetendheid .... , doch , je hebt makkelijk praten, als je niet van zeer nabij met de echte angst werd geconfronteerd ..... Maar bon, vrij zeker dat " appeflap" dit ook wel met een sausje van appelmoes zal ontkrachten ......
Re: Grenzen open of grenzen dicht?
Ik ben op dit moment voor grenzen sluiten zoals je ook een landingsgestel gebruikt bij het landen maar zal daar pas een definitief oordeel over kunnen en willen geven wanneer er daadwerkelijk over gestemd zal moeten gaan worden en wanneer dat fysiek zal plaatsvinden. Grenzen open laten gaat naar heel veel ellende geven in Europa die maar weinig mensen willen inzien. Grenzen sluiten zal betekenen dat er veel mensen zullen gaan sterven waar toch een oplossing voor zal moeten worden bedacht. Gezien dit dillema zal hier ik hier mijn stem niet over kunnen uitbrengen op een licht forum. Het gaat erom dat het hoe dan ook veilig blijft in de maatschappij. Daarover stemmen is een serieuze zaak.
Het kan hun niet bommen
Het kan hun niet bommen
- MachineElf
- Ervaren pen
Jullie mogen ook niet vergeten dat beide situaties anders zijn. BE/NL.
BE verdrinkt in moslims. Teveel is nooit goed.
BE verdrinkt in moslims. Teveel is nooit goed.
- MachineElf
- Ervaren pen
Nog altijd beter dan het recht hebben om je vrouw te tuchtigen.dikkemick schreef:Lang achter ond liggen??Red Star Line schreef: Het erge is dat we dit gevecht reeds lang achter ons hebben liggen , homorechten, homohuwelijk , etc .... , en dat we nu, door de migratie haast verplicht zijn dit terug te doen, maar tegen een veel sterkere tegenstander, die niet open staan voor veranderingen ,.....
We zijn er nog lang niet hoor! We zijn op de goede weg, maar doe nu niet alsof we al 100 jaar in een geëmancipeerd Europa leven, waarin een ieder gelijke rechten heeft. Kun je je de tijd nog herinneren dat het enige recht van de vrouw, het aanrecht was?
- Peter van Velzen
- Site Admin
Doet de migratie dat, of doen wij dat zelf?Red Star Line schreef:@ dikkemick ,
In plaats van onze eigen waarden hoog te houden, nemen wij de intollerantie van een andere cultuur over. Velen weigeren het smalle pad volgen dat deze waarden handhaaftm en sommigen zijn bereid desinformatie te verspreiden om ook anderen zover te krijgen. A;;er;ei zalen worden uitvergroot en de feitelijke stand van zaken wordt niet als waarheid geacepteerd. Dat sommige (kinderen van) migranten dat doen, is geen reden om ook zo te doen.
Degenen die het hardste klagen over Islam zijn net zo reactionair als de haatimams. Ze komen met maatregelen die geen rekening houden met inviduen, maar allle "vreemdelingen" over een kams scheren. Vluchtelingen worden als terroristen behandeld, en de oderdrukte vrouwem krijgen van ons nog een trap na. Dat is niet onze moraal, dat is de stammenmoraal zoals Bijbel en Koran die hanteren.
Ik wens u alle goeds