Tip: de spiegels in de IKEA zijn in de aanbeiding, met je minachting. Degene die hier toen ik onder een andere username poste begon met minachting was JIJ. JIJ was de aanstichter en liep voorop met je ongelooflijke onbeschoftheid. Denk daar maar eens over na.Rereformed schreef:Ons forum hanteert in principe geen eeuwige verdoemenis. Je had toestemming kunnen vragen om weer toegelaten te kunnen worden, hetgeen verleend kan worden wanneer je laat weten opnieuw te beginnen met het oprechte voornemen dat je tracht op een opbouwender manier te forummen en strubbelingen waarvoor je bent geband tracht te vermijden.Studentvanhetleven schreef:Ik had jeuk. Omdat het kan. Ik had zin in een discussie. Zoiets? Omdat ik een permaban nogal extreem vond, en nooit een weerwoord kon geven voor zover ik me kon herinneren (immers t was een IP ban).Rereformed schreef:@Studentvanhetleven
Ik heb je inmiddels ontmaskerd als MysticNetherlands, een oude bekende die op dit forum een ban heeft gekregen. Graag tekst en uitleg waarom je je hier aanmeldt als een nieuwe forummer.
In plaats van met open vizier te handelen heb je gebruik gemaakt van sluwheid en oneerlijkheid. Je aversie tegen dit forum en minachting jegens vele forummers speelt bovendien zozeer de hoofdrol dat het gemakkelijk was je te herkennen, en er dus duidelijk van vruchtbare terugkomst geen sprake is.
Ik heb daarom in het moderatorteam voorgesteld je te bannen.
Ook dan maar voorstellen
Moderator: Moderators
Re: Ook dan maar voorstellen
Ik stel voor deze kul op n tegeltje te drukken, dit is exemplarische voor de gemiddelde 'freethinker'. Vol van vooroordelen en een niet al te bijster hoog IQ.Erik schreef:Opzouten met deze huichelaar!
Verwachten we nu echt dat een gelovige als deze oprecht zou kunnen zijn?
Het mag duidelijk zijn wat zijn agenda is.
Npogmaals. Hoe, als ik n I ban heb?Maria schreef:Als je een echt gemeende herkansing wilde, kon je dat aanvragen bij het beheer.
Ik spiegel me aan de reacties van forummers hier. Is dat zo moeilijk te zien? Als men zich echt als een vrijdenker opstelt, en niet met allerlei vooroordelen mij begkogelt (en de helft neemt niet eens de moeite mijn antwoorden te lezen), wil ik best n herkansing.Maria schreef:Dus wat wilde je nu?
Herkansing?
Ga ze lezen, zolang mijn account t nog doet haha.Maria schreef:Ik had net nog een paar berichten geschreven.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 09#p498909" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit:
RR was me voor.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Het christelijk geloof heeft je weer eens geïnspireerd tot profetisch ach en wee. Maar op "de andere wang toekeren" moet je duidelijk nog wat oefenen.Studentvanhetleven schreef:kul...exemplarisch...de gemiddelde 'freethinker'...vol van vooroordelen...niet al te bijster hoog IQ.
Studentvanhetleven: "Ik geloof dat het inderdaad beter is om de wang toe te keren dan terug te slaan"
Born OK the first time
Mooi om te zien dat typetjes als jij vinden dat je mag uithalen, en dat als de christen dat terug doet, je hem aan zijn geloof houdt waar je zelf niet in gelooft.
Verder liet ik me vanwege je in rood geplaatste bericht even verleiden om op je te reageren (ik neem aan dat dat in je hoedanigheid als mod was), maar verder vind ik posts extreem oninteressant en ben ik je onbeschoftheid van mijn vorige tour hier niet vergeten. Ook niet geheel christelijk van me he?
Verder liet ik me vanwege je in rood geplaatste bericht even verleiden om op je te reageren (ik neem aan dat dat in je hoedanigheid als mod was), maar verder vind ik posts extreem oninteressant en ben ik je onbeschoftheid van mijn vorige tour hier niet vergeten. Ook niet geheel christelijk van me he?
Ik zie geen reden meer om je de kans te geven, als die kans op de ene plaats gegrepen wordt om verder in discussie te gaan, wat overigens verder geen probleem oplevert op dit moment.
Maar verder slechts wordt aangegrepen dit forum nog verder te vervuilen met persoonlijke aantijgingen, waarbij je ook zo generaliseert naar de rest van de freethinkers, dat het terecht is je te gaan afvragen wat je hier nog zoekt.
Elders schreef je dat je motivatie van een bepaald bericht om te trollen misschien 20% was.
Je berichten in het algemeen, doen echter denken dat het weleens 80% van je motivatie was om je hier weer te registreren.
Je wist wat je deed en ook nu nog en dus ook wat de consequenties zijn.
Dus bij deze.......u vraagt wij draaien.
Het ga je goed en misschien tot ik je elders tref.
Maar verder slechts wordt aangegrepen dit forum nog verder te vervuilen met persoonlijke aantijgingen, waarbij je ook zo generaliseert naar de rest van de freethinkers, dat het terecht is je te gaan afvragen wat je hier nog zoekt.
Elders schreef je dat je motivatie van een bepaald bericht om te trollen misschien 20% was.
Je berichten in het algemeen, doen echter denken dat het weleens 80% van je motivatie was om je hier weer te registreren.
Je wist wat je deed en ook nu nog en dus ook wat de consequenties zijn.
Dus bij deze.......u vraagt wij draaien.
Het ga je goed en misschien tot ik je elders tref.

Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.