YouTube Muziek
Moderator: Moderators
Re: YouTube Muziek
1970:
2015:
2015:
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- vegan-revolution
- Superposter
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
-
- Forum fan
-
- Forum fan
Praat liever open op het forum dan in PB.
-
- Forum fan
-
- Forum fan
-
- Forum fan
Bought my way out, share the things you won't!
Cancer laid down!
Cancer laid down!
-
- Forum fan

Bron: https://www.relisten.nl/playlists/3fm/20-10-2015.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum fan
Laatste voor vandaag:

Young Money - Senile ft. Tyga, Nicki Minaj, Lil Wayne

Young Money - Senile ft. Tyga, Nicki Minaj, Lil Wayne
-
- Forum fan
Wou niet meer doen voor vandaag, maar wil deze nog even delen:
Bron: https://www.relisten.nl/playlists/3fm/20-10-2015.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Luke Sital-Singh - Still (Official Video)

Ik persoonlijk zou de video die ik eerder plaatste van Disclosure - Magnets ft. Lorde nog eens goed bekijken
Luke Sital-Singh - Still (Official Video)

Ik persoonlijk zou de video die ik eerder plaatste van Disclosure - Magnets ft. Lorde nog eens goed bekijken

-
- Forum fan
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 28&t=15325" onclick="window.open(this.href);return false;
Zat het bovenstaande door te lezen en een aantal weken terug was ik zelf met het thema bezig in de muziek. In de onderstaande videoclip zit dan ook de verwijzing van het banaan geintje en de zin: god test mij. Het bewust aan de onderkant van de banaan openmaken verwijst naar hoe apen dit doen. De zaklamp die hij in handen heeft is ook wel een "speeltje" met de gedachte hoe iets wel of niet in elkaar past. Natuurlijk zou ik nog veel meer uit 1 videoclip of muziek nummer kunnen uitbeelden, maar laat ik het niet direct te gek maken. En mensen dan maar beweren dat de muziek van tegenwoordig allemaal niets is en niets zegt
Jme - Test Me
Zat het bovenstaande door te lezen en een aantal weken terug was ik zelf met het thema bezig in de muziek. In de onderstaande videoclip zit dan ook de verwijzing van het banaan geintje en de zin: god test mij. Het bewust aan de onderkant van de banaan openmaken verwijst naar hoe apen dit doen. De zaklamp die hij in handen heeft is ook wel een "speeltje" met de gedachte hoe iets wel of niet in elkaar past. Natuurlijk zou ik nog veel meer uit 1 videoclip of muziek nummer kunnen uitbeelden, maar laat ik het niet direct te gek maken. En mensen dan maar beweren dat de muziek van tegenwoordig allemaal niets is en niets zegt

Jme - Test Me
Wat mij betreft de meest sophisticated guitarplayer ever.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Lees even dit door:
Voor de zoekende en de zoekmachine
Voor de zoekende en de zoekmachine
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
-
- Forum fan
Gewoon een lekker nummertje wat mij blij maakt
Zara Larsson - Lush Life

Zara Larsson - Lush Life
-
- Forum fan
En de laatste voor vandaag met een prachtige video clip!
In deze clip zien we weer terug komen hoe ons haar (familie) afgeknipt word. Het begin van de clip zien we een stel in de auto, de man zijn gezichtsuitdrukking naar de vrouw die buiten het raam hangt spreekt uit dat hij "hun" niet meer wil toelaten. Tevens is de doos van bananen weer een verwijzing in de clip.
Rhye - Open
In deze clip zien we weer terug komen hoe ons haar (familie) afgeknipt word. Het begin van de clip zien we een stel in de auto, de man zijn gezichtsuitdrukking naar de vrouw die buiten het raam hangt spreekt uit dat hij "hun" niet meer wil toelaten. Tevens is de doos van bananen weer een verwijzing in de clip.
Rhye - Open