Dus jij zou het prima vinden als je in het ziekenhuis zou liggen en ook nog op de hartbewaking en één van de verpleegsters laat overal, ook van patiënten dus, foto's maken van haar dochter om voor de fake een verpleegster te lijken, zonder dat jij ergens van weet, omdat je niets is gevraagd.Doppelgänger schreef:Bij de fotoshoot in het ziekenhuis vond ik ontslag op staande voet wel een erg zware sanctie.Maria schreef:Misschien?
En dat gaat allemaal op Facebook.
Toch maar eens ff hier neer zetten hoe het is beschreven in het artikel.
Voor dat thema gezondheidszorg hoeft de dochter toch niet zichzelf voor te doen als verpleegster, die toch een vertrouwensfunctie heeft in een ziekenhuis.De dochter van de verpleegster was Miss International Netherlands en wilde graag een fotoshoot maken met als thema gezondheidszorg.
De dochter kreeg zelfs een geel overschort van het ziekenhuis, een mutsje, handschoenen en mondkapje om aan te doen. Er werden foto's gemaakt op de patiëntenkamers, in het magazijn en bij de balie.
De moeder van het fotomodel had geen toestemming gevraagd voor de fotosessie. De foto's werden wel ingestuurd naar de Miss-organisatie en op Facebook gezet
Bij de foto in het artikel staat niet voor niets dat het een foto betreft van andere mensen.
En dat allemaal met toestemming van haar moeder, de verpleegster.
Van mij ging ze er ook op staande voet uit.
En hoe dit de teamleider te weet is gekomen is absoluut van geen enkel belang, zolang het om een voldongen feit gaat, dat personeel zich heeft misdragen in directe relatie met zijn/haar werk.
Maar ik wil je wel zeggen, dat als een meisje dat mee wil doen aan de misverkiezingen en een heel ziekenhuis vol met mensen, dit te horen krijgen, dat er een fotosessie gaande is.....
Dan hoef ik hier geen stiekem gluren van de teamleider meer achter te zoeken.