Peter van Velzen schreef:Het woordje "dus" in de laatste zin impliceert dat jouw voorspelling uit de voorafgaande zin mede basis is voor je veroordeling. Als je dat niet bedoelt, dan moet je de zin met de voorspelling niet direct vooraf laten gaan aan de zin met "dus".
Leer schrijven!
Ik zal mijn verbetering er even inzetten.
Het woordje "dus" in de laatste zin impliceert dat jouw voorspelling uit de voorafgaande zinnen, dus de hele bijdrage, mede basis is voor je veroordeling.
Het tot nu toe afgewerkt 2014 scenario dus.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
.
De dreiging dat Rusland zich een weg over land naar de Krim zou banen werpt kennelijk zijn vruchten af:
NOS schreef:
Kiev meldt akkoord over bestand woensdag 3 sep 2014, 10:12 (Update: 03-09-14, 10:20)
De Oekraïense president Porosjenko heeft met zijn Russische collega Poetin een akkoord bereikt over een permanent staakt-het-vuren in het oosten van Oekraïne. Dat meldt het bureau van Porosjenko in Kiev.
De twee staatshoofden zijn het over de telefoon eens geworden over gezamenlijke stappen om de crisis te beëindigen, staat in de verklaring uit Kiev.
Zwijgen
In Moskou meldde een woordvoerder van het Kremlin al eerder dat de twee presidenten een verzoenend telefoongesprek hebben gevoerd. Maar Moskou en de pro-Russische separatisten zeggen niets over een bestand.
De aankondiging komt als een verrassing, op een moment dat de crisis steeds verder escaleerde.
Volgens Kiev en de NAVO vechten Russische militairen aan de zijde van de separatisten tegen het Oekraïense regeringsleger.
En wie mag met een dikke zwarte viltstift de nieuwe landsgrenzen op de landkaart van Oekraïne tekenen?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny schreef:En wie mag met een dikke zwarte viltstift de nieuwe landsgrenzen op de landkaart van Oekraïne tekenen?
Jij bent een optimist...
Ik noem mezelf meestal "Autonoom Realist".
Had je door dat het een retorische vraag was?
DiMensie schreef:.
De dreiging dat Rusland zich een weg over land naar de Krim zou banen werpt kennelijk zijn vruchten af:
NOS schreef:
Kiev meldt akkoord over bestand woensdag 3 sep 2014, 10:12 (Update: 03-09-14, 10:20)
De Oekraïense president Porosjenko heeft met zijn Russische collega Poetin een akkoord bereikt over een permanent staakt-het-vuren in het oosten van Oekraïne. Bron
Dit verraste me, want voor zover ik weet is er helemaal geen vuren tussen Rusland en Kiev dat gestaakt kan worden. En inderdaad, op het ogenblik zegt de genoemde site (mijn vetjes):
De Oekraïense president Porosjenko is het met zijn Russische ambtgenoot Poetin eens geworden over de noodzakelijke stappen om tot een wapenstilstand in Oost-Oekraïne te komen. Eerder meldde Kiev dat de twee staatshoofden telefonisch een akkoord hadden bereikt over een permanent staakt-het-vuren in de regio.
Het Kremlin haastte zich te melden dat er geen sprake is van zo'n overeenkomst. Poetin kan niet beslissen over een staakt-het vuren, omdat Rusland geen partij is in het conflict in Oost-Oekraïne, zei een woordvoerder.
De Russische president zelf reageerde vanuit de Mongolische hoofdstad Ulaanbaatar optimistisch op het gesprek met Porosjenko. "Wat mij betreft liggen onze opvattingen over hoe we deze crisis tot een einde moeten brengen dicht bij elkaar", zei Poetin.
.
.
Op deze film zie ik Russische vliegtuigen die twee Oekraïense schepen aanvallen.
Na deze Russische luchtaanval op Oekraïense schepen kan je wel zeggen dat de Russisch-Oekraïense oorlog een nieuwe fase is ingegaan, deze oorlog is nu opgeschaald naar een Full Scale War.
Vreemd dat Trouw deze directe betrokkenheid van Rusland met deze oorlog ( de aanval met Russische vliegtuigen dus ) uit de krant houdt.
02/09/14
Een schip van de Oekraïense kustwacht is onder vuur genomen en tot zinken gebracht vanaf de oever. Meerdere opvarenden raakten gewond, twee zijn nog vermist. De rookpluimen waren vanuit Marioepol te zien. .
Op deze film zie ik Russische vliegtuigen die twee Oekraïense schepen aanvallen.
Na deze Russische luchtaanval op Oekraïense schepen kan je wel zeggen dat de Russisch-Oekraïense oorlog een nieuwe fase is ingegaan, naar een Full Scale War.
Er zijn helemaal geen vliegtuigen te zien, hoogstens te horen, vanwaar haal je dat dit russische vliegtuigen zijn? Een full scale war? Propaganda praat.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
In de Oekraïense regering hebben politici met extreemrechtse ideeën cruciale posities weten te bereiken; van vice-premier tot het ministerie van Defensie. Wie zijn zij en hoe ver strekt de invloed van neofascisme in Oekraïne?
Documentaire met ander licht op de kwestie Oekraïne.
Ik zie een vrouw die gedwongen wordt iemand met een grote stijve penis te pijpen.
En ik zie een plaatje, hopelijk gephotoshopt, van een vrouw aan het spit geregen.