LordDragon schreef: Maar dat is blijkbaar niet zo erg, het feit dat de vrachtwagens vanbinnen groen zien en vanbuiten wit zien is blijkbaar voor sommigen belangrijker.
Ik zoek graag zaken uit tot de bodem als ik in het leven iets tegenkom wat mij heel erg interesseert. Wat voor mij met mijn liefde voor detail en volledigheid niet zo moeilijk is.
Het valt mij op dat ik met dit topic heel veel tegenpolen van mij aantrek die zonder veel kennis van zaken een heleboel beweringen doen en tegelijkertijd weigeren om details en noodzakelijke aanvullingen er bij te leveren ook na heel nadrukkelijk aandringen. En vaak ook overdreven aanvallend weigeren op het verzoek om de bij hun ontbrekende kennis aan te vullen.
Zo is het witkalken van die meer dan 250 Russische groene legervoertuigen een detail.
Dat de vrachtwagens van het Russische leger zo opvallend oneconomisch beladen zijn is ook een detail.
Deze 2 details gecombineerd.
Een humanitaire (?) actie van Poetin met het beeld van meer 250 witgeschilderde ten dele gevulde vrachtwagens in één grote kolonne zou veel meer indruk op de wereld moeten maken dan 100 optimaal/professioneel beladen groene vrachtwagens die in kleinere groepen de grens over rijden.
Ik ben niet onder de indruk van deze schijnheilige actie van Poetin, ik kijk daar dwars doorheen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.