Niet echt uitgesproken nee, anders had je wel duidelijk gemaakt welke je bedoelde en er valt weinig anders te lezen dan wat verwijzingen naar vage algemeenheden, het zijn 95 stellingen dus we kunnen niet raden naar wat jij onder discutabel verstaat. Maar er is al meer gevraagd naar onderbouwing en die blijft ook alsmaar uit .Heb ik niet aangegeven dat binnen die 95 stellingen er wellicht ook enige discutabelen zitten? Of heb je dit ni gelezen. Als je het niet leest is het verstandig niet op dit forum te zitten?.
Wie zegt dat ik geen kritiek op die punten heb? Als de oplichting en hersenspoeling al zo duidelijk tot mij spreekt binnen de evolutietheorie, hoe denk je dat ik dan kijk naar tegenargumenten (crea dus) en bv. hoe de kerk vaak functioneert?
Daar kan ik niets over zeggen omdat jij er ook niets over te melden heb, behalve de opmerking dat je er misschien ook kritiek op hebt, maar wat die kritiek is is giswerk en daar doe ik in ieder geval niet aan .
Laat dat dan maar eens zien, ik heb er nog niets van gezien. En of jij er depressief van wordt of niet is weinig relevant voor ons, of voor het topic .Ik ben zeer open en kritisch, zonder depressief te raken overigens.
Er wordt juist gereageerd uit de positie dat er geen conclusies te trekken vallen, omdat je tot nu toe alleen maar grossiert in vage algemeenheden.Dus aub niet te snel consluies trekken. Tot zover is er op mijn betoog geen enkele overtuigende reactie geweest die mijn inbreng onderuit haalde. Integendeel.
Met andere woorden wat valt er onderuit te halen als je geen enkel argument hebt, je bent voor mij nog steeds een schakende duif, bewijs het tegendeel maar .