Kijk, nu zeg je iets wat hout lijkt te gaan snijden 'wat mij betreft' Dat is inderdaad je persoonlijke mening. Snap je dat ik precies hetzelfde denk over jouw mening als wat je hier zegt, namelijk: 'Wat ik van jou gelezen heb is mij inmiddels al wel bekend en het zijn voornamelijk argumenten uit onwetendheid gebleken die je gewoon herkauwd hebt van sites die ook alles van elkaar overnemen en ook allemaal meerdere malen weerlegd.'Krautsjo schreef:Populaire one liners die incorrect zijn ? Ze zijn heel erg correct wat mij betreft, je hebt nog geen blijk gegeven van enig tegendeel. Wat ik van jou gelezen heb is mij inmiddels al wel bekend en het zijn voornamelijk argumenten uit onwetendheid gebleken die je gewoon herkauwd hebt van sites die ook alles van elkaar overnemen en ook allemaal meerdere malen weerlegd.demeester schreef:Tja, ik geef 95 argumenten, en nog krijg ik te horen dat ik niets aanbreng.Krautsjo schreef:Het schoolvoorbeeld van een chess pigeon, het is weer victorie koerend terug gevlogen naar zijn soortgenoten zonder een werkelijk argument. Het verbaasd mij ook niets.
Beoordeel mijn antwoorden op wat je ervan vindt, niet op basis van populaire one-liners die incorrect zijn.
Volgens mij is dat het idee van een forum. Zeker een freethinker forum: alle meningen mogen gehoord worden. (Hoewel ik wel het idee krijg dat een afwijkende mening eigenlijk niet getolereerd wordt)