Het lijkt alsof dat het atheisten alles zeker weten

Forum met topics over agnosticisme, atheïsme, humanisme, vrijdenken en andere aanverwante onderwerpen.

Moderator: Moderators

Gesloten
Movimento

Het lijkt alsof dat het atheisten alles zeker weten

Bericht door Movimento »

Goedendag, het lijkt alsof dat het atheisten alles zeker weten, en het lijkt alsof ze partijdig zijn, zo van "wij hebben gelijk, en de rest is nep, en we hoeven het niet te onderzoeken"

En zijn er ook binnen het atheisme of agnosticisme, sceptisten, deisten etc etc zo iets van "waarheidszoekers" , dat ze zeker willen weten en onderzoeken bijv. via wetenschap of via theology of God echt bestaat? Zijn de wetenschappers ook zo? Zo van ze hebben soort een denkbeeld van opzoek naar de waarheid, totdat ze bewijs hebben en dan God accepteren, of denken ze zo van nee ik hoef niks op te zoeken that's it?
Alvast bedankt
Jinny

Re: Het lijkt alsof dat het atheisten alles zeker weten

Bericht door Jinny »

Het lijkt mij dat je beter eerst wat in je eerste topic kan gaan reageren, dit topic sluit ik.
collegavanerik
Superposter

Re: Het lijkt alsof dat het atheisten alles zeker weten

Bericht door collegavanerik »

nee hoor het zijn de gelovigen die alles zeker weten en daarmee alle andersdenkenden eeuwen hebben vervolgd. [-X
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Gesloten