Ik kan niet spreken voor anderen, maar ik barst van de vragen over de ontwikkelingen van de laatste 7 weken. Hierbij een begin van mijn vragen. Ik val niets aan of af ik vraag me alleen af,
. Begin maart gaan de drie partijen het Catshuis in voor overleg.
. Brinkman vertrekt 20 maart
http://www.dutchpolitics.org/2012/03/20 ... t-bij-pvv/" onclick="window.open(this.href);return false; .
. Samsom vraagt het kabinet te ontbinden, vanwege de minderheid zonder Brinkman.
. Halverwege de onderhandelingen vertrekt Brinkman dus.
. Waarom vertrekt Brinkman ineens terwijl hij al veel eerder onenigheid had met Wilders.
. Waarom is Brinkman daar niet open in.
. Gisteren wilde Samson begin juni verkiezingen.
. Vandaag vindt Samson dat de kleine en nieuwe partijen zich moeten kunnen voorbereiden.
. Welke nieuwe partijen zijn er eigenlijk?
. Waarom moeten nieuwe partijen eigenlijk tijd krijgen om zich te vormen, of ze zijn klaar voor de kamer, of niet?
. Waarom brak Wilders de boel ineens binnen een uur af na zeven weken onderhandelen?
. Wilders kon weten dat de partijen waar hij gedoogde hem zouden verguizen evenals de oppositie.
. Lonkt de VVD nu naar de PvdA of andersom?
. Waarom vraagt niemand in de tweede kamer openlijk wat het uiteindelijke breekpunt was?
. Waarom vraagt niemand naar de notulen van de zeven weken lange besprekingen, alle gesprekken kunnen nu toch openbaar nu het geploft is?
. Waarom klapt geen van de drie partijen uit de school en zeiken ze elkaar alleen een beetje af?
. Waarom vertellen geen van de drie partijen wat voor schandelijke voorstellen er op tafel lagen en waarom ze niet met elkaar door de bocht konden?
. Als Wilders een klein beetje partij wil overhouden of misschien wel veel groter kan maken verteld hij toch welke schandalige plannen het CDA en VVD hadden?
. Als Wilders uit de school klapt kan hij toch alleen maar winnen, nu is hij de gebeten hond.
. Met wie heeft Wilders gesproken voor de ochtend dat hij wegliep?
. Welke rol gaat Brinkman spelen in een nieuw kabinet?