Vind ik een prima plek.
http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail. ... 2#reacties" onclick="window.open(this.href);return false;
Genezing verlamde vrouw gefilmd door broer (video)
De vrouw op deze foto had 14 jaar geleden een beroerte gehad en was daarna naar eigen zeggen voor de helft verlamd geraakt. Ze had geen gevoel meer in haar arm, hand, been en voet en ze kon ze op geen enkele manier bewegen. Nadat christenen voor haar baden, kreeg ze het gevoel in haar hand terug en kon ze weer lopen. Onder andere Juriaan Beek (blauwe t-shirt) en William Heinst waren hier bij betrokken. Zij gingen 8 oktober naar de paranormale beurs in Arnhem om te bidden voor zieken en te evangeliseren. Juriaan: "Ze reed voorbij in de rolstoel. Ik had zoiets van: 'Jezus is Heer, dit zou moeten kunnen genezen.' Ik vroeg wat er met haar was gebeurd. Na drie keer vragen vertelde ze dat ze veertien jaar geleden een beroerte had gehad. Tijdens het bidden begon de arm spontaan te bewegen. Toen besloot haar broer te gaan filmen."
Juriaan, student theologie aan de CHE in Ede: "Afgelopen dinsdag heb ik haar nog opgezocht. Ze is nog altijd genezen. Ze is een stuk gelukkiger. Ze gelooft dat Jezus haar heeft genezen."
Afzender....Deze mevrouw was zeker en vast geen 14 jaar absoluut lichaamlijk verlamd.
Ze heeft nergens verschijnselen van atrofie en dystrofie, wat 100% het geval is bij neurologische verlammingen.
Als dit filmpje op waarheid berust en geen fake is, van of de filmer en de mevrouw, of van de mevrouw alleen, dan is deze mevrouw genezen van hysterie, een bekend geestelijk ziektebeeld, waarbij de patient zelf geloofd, dat hij/zij ziek is, in dit geval verlamd.
Dit ziektebeeld kan komen en gaan van het ene moment op het andere.
Meme, Zeeland | 19-11-2011 23:08:01
Discussie tot en met dit bericht vastgelegd.