Pat Condell
Moderator: Moderators
Pat Condell
Scherp als een mes. Stand up comedian Pat Condell. Geen religie is bij hem veilig. Verbeter de wereld begin bij religie is zijn leidraad.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
-
Destinesia
Re: Pat Condell
Ja hij is zo lekker boos altijd.
Ik vraag me weleens af hoe zijn verleden is geweest t.o.v. en ervaringen mét religie in zijn persoonlijk leven.
Hij was ooit katholiek. Maar hij heeft natuurlijk ervaring met het bespelen van een publiek. Hier nog een filmpje over het midden-oosten conflict. Zijn uitleg is kort maar krachtig.Destinesia schreef:Ja hij is zo lekker boos altijd.Ik vraag me weleens af hoe zijn verleden is geweest t.o.v. en ervaringen mét religie in zijn persoonlijk leven.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Ik ben het lang niet altijd eens met Pat Condell, maar ik kan zijn filmpjes wel appreciëren.
Hij is inderdaad scherp, om niet te zeggen bij momenten grof. Soms gaat hij met de botte bijl te keer en vervalt hij zelfs in puur scheldproza (zo noemt hij in één van zijn filmpjes islamfundamentalisten onder meer hysterische baardaapen). Op andere momenten hanteert hij zorgvuldig het fileermes, zonder daarom minder scherp of te zijn.
Hij was inderdaad ooit katholiek (hij is van oorsprong Iers, maar woont nu in het Verenigd Koninkrijk). Wellicht heeft hij daar geen al te positieve ervaringen gehad.
Hij is inderdaad scherp, om niet te zeggen bij momenten grof. Soms gaat hij met de botte bijl te keer en vervalt hij zelfs in puur scheldproza (zo noemt hij in één van zijn filmpjes islamfundamentalisten onder meer hysterische baardaapen). Op andere momenten hanteert hij zorgvuldig het fileermes, zonder daarom minder scherp of te zijn.
Hij was inderdaad ooit katholiek (hij is van oorsprong Iers, maar woont nu in het Verenigd Koninkrijk). Wellicht heeft hij daar geen al te positieve ervaringen gehad.
'There is a tide in the affairs of men, which, taken at the flood, leads on to fortune;
Omitted, all the voyage of their life is bound in shallows and in miseries.
On such a full sea are we now afloat, and we must take the current when it serves,
Or lose our ventures.' - William Shakespeare
Omitted, all the voyage of their life is bound in shallows and in miseries.
On such a full sea are we now afloat, and we must take the current when it serves,
Or lose our ventures.' - William Shakespeare
- Hiëronymus
- Ervaren pen
Alleen de krant lezen lijkt me voldoende om negatieve ervaringen met de RKK te krijgen.
-
siger
Condell is altijd om te likkebaarden. Ook hier slaat hij de nagel waar het moet, in enkele zinnen.PietV. schreef:Zijn uitleg is kort maar krachtig.
- vegan-revolution
- Superposter
De laatste van Pat Condell:
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
De laatste keren was ik het niet met zijn pro Israël uitbarstingen eens.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- vegan-revolution
- Superposter
Op welk filmpje doel je waar hij die uitbarstingen deed en waar was je het precies mee oneens?Fish schreef:De laatste keren was ik het niet met zijn pro Israël uitbarstingen eens.
Ik bedoel deze video:
Misschien moet hij eens naar Carter luisteren, de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden.
Misschien moet hij eens naar Carter luisteren, de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden.
-
siger
Vind ik er ook een om maar best te vergeten.vegan-revolution schreef:Op welk filmpje doel je waar hij die uitbarstingen deed en waar was je het precies mee oneens?Fish schreef:De laatste keren was ik het niet met zijn pro Israël uitbarstingen eens.
- vegan-revolution
- Superposter
OK. De visie die Pat Condell in "The great Palestinian lie" ten beste geeft is ook naar mijn oordeel inderdaad te zwart-wit, hoewel hij die ene kant van de medaille mijns inziens best redelijk verwoordt.
Laatst gewijzigd door vegan-revolution op 24 feb 2012 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Laten we daar dan het glas op heffen. 
- vegan-revolution
- Superposter
Niet te vroeg juichen, want ik heb zojuist iets toegevoegd aan mijn post. Ik weet niet of je je ook achter dàt zinsdeel kunt scharen. Niettemin ben ik uiteraard best bereid tot het heffen van een glas met jou met betrekking tot het eerste zinsdeel.Fish schreef:Laten we daar dan het glas op heffen.
- vegan-revolution
- Superposter