Reincarnatie
Moderator: Moderators
Reincarnatie
http://www.fox8.com/wjw-reincarnation-t ... 0900.story" onclick="window.open(this.href);return false;
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”
-
Jinny
Re: Reincarnatie
Mypos, linkjes plaatsen zonder verdere onderbouwing of achterliggend verhaal is not done.Mypos schreef:http://www.fox8.com/wjw-reincarnation-t ... 0900.story
Lees de regels maar eens na.
Hier krijg je een waarschuwing voor.
Ah ok.Jim schreef:Mypos, linkjes plaatsen zonder verdere onderbouwing of achterliggend verhaal is not done.Mypos schreef:http://www.fox8.com/wjw-reincarnation-t ... 0900.story
Lees de regels maar eens na.
Hier krijg je een waarschuwing voor.
Nou dit is een item over een jochie die zich een heleboel dingen kan herinneren uit een vorig leven. Namen van ex-collega's, familie en hoe hij dood is gegaan oa.
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”
Zucht... Dat is nog steeds twee keer niets.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
- Peter van Velzen
- Site Admin
Mijn vrouw gelooft - zoals alle Thaise Boeddhisten - in reincarnatie.
Ze heeft eens iets heel liefs tegen me gezegd:
"in mijn volgende leven wil ik wéér met je trouwen"
Ik moest haar weliswaar vertellen dat ik er NIET in geloofde, maar mocht ik me vergissen,
"dan wil ik ook wéér met jóú trouwen"
Wordt wel een probleem als we in ons volgende leven hetzelfde geslacht hebben en in een fundamentalistische staat worden geboren, maar dat heb ik er voor haar wel voor over
http://velzen5.home.xs4all.nl/Kesinee.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik moest haar weliswaar vertellen dat ik er NIET in geloofde, maar mocht ik me vergissen,
Wordt wel een probleem als we in ons volgende leven hetzelfde geslacht hebben en in een fundamentalistische staat worden geboren, maar dat heb ik er voor haar wel voor over
http://velzen5.home.xs4all.nl/Kesinee.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wens u alle goeds
Ja of als zij terugkomt als Vliegend Hert en jij als sluipwesp maar goed.. dat heb je er wel voor over gok ik ook..
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
Ik baal er van dat ik niet al in mijn vorige leven met mijn vrouw getrouwd ben...Peter van Velzen schreef:Mijn vrouw gelooft - zoals alle Thaise Boeddhisten - in reincarnatie.
Groet,
Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Een jochie met een rijke fantasie en oorlogsverhalen is een bewijs voor reïncarnatie?
I dare you God to challenge me. On these wild and stormy seas. A spirit spoke, a spirit cursed this ship. To dwell eternaly. Across the seven seas, she dwells eternally. Help me, join me. On my endless voyage.
Nou, ik heb beelden, dat ik in een vorig leven als kameel door de Sahara liep te sjokken. Die komen toch niet uit het niets.
Maar reïncarnatie is weer in tegenspraak met Bereshit.
Dilemma's dilemma's. Wie moet ik nu geloven, Stahl of Mypos?
Maar reïncarnatie is weer in tegenspraak met Bereshit.
Dilemma's dilemma's. Wie moet ik nu geloven, Stahl of Mypos?
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
"Sommigen leven met zo'n verbazingwekkende routine,
dat je nauwelijks kan geloven dat ze voor de eerste keer leven."
Stanislaw Jerzy Lec - (1909- 1966)
-
siger
Natuurlijk, als je gelooft dat je een ziel hebt die van ergens komt. Maar welke routine zou je dan hebben als je in je vorig leven een koning of een lastdier was geweest?Solist schreef:"Sommigen leven met zo'n verbazingwekkende routine,
In werkelijkheid zijn we integrale wezens, door de natuur geselecteerd voor dit leven.
Heb je het filmpje wel eens bekeken?karin schreef:Een jochie met een rijke fantasie en oorlogsverhalen is een bewijs voor reïncarnatie?
Namen feilloos noemen van vrienden en familieleden valt niet onder fantasie beste Karin. Dat is gewoon kennis.
Heb je geen nederlands geval in de aanbieding?Mypos schreef:Heb je het filmpje wel eens bekeken?karin schreef:Een jochie met een rijke fantasie en oorlogsverhalen is een bewijs voor reïncarnatie?
Namen feilloos noemen van vrienden en familieleden valt niet onder fantasie beste Karin. Dat is gewoon kennis.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Wat wel een beetje raar is is dat de ouders eerst zelf onderzoek gaan doen aan de hand van wat oorlogs tekeningetjes en ineens kent het kind alle namen ja ja.Mypos schreef:Heb je het filmpje wel eens bekeken?karin schreef:Een jochie met een rijke fantasie en oorlogsverhalen is een bewijs voor reïncarnatie?
I dare you God to challenge me. On these wild and stormy seas. A spirit spoke, a spirit cursed this ship. To dwell eternaly. Across the seven seas, she dwells eternally. Help me, join me. On my endless voyage.
Commentaar al gelezen?Mypos schreef:Heb je het filmpje wel eens bekeken?karin schreef:Een jochie met een rijke fantasie en oorlogsverhalen is een bewijs voor reïncarnatie?
.
http://skeptico.blogs.com/skeptico/2005 ... ion_a.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.