Reincarnatie

Discussies over Occultisme, Newage, pantheisme, satanisme, sekten, alpha-cursus, alternatieve geneeswijzen, etc..

Moderator: Moderators

Mypos
Banned

Reincarnatie

Bericht door Mypos »

http://www.fox8.com/wjw-reincarnation-t ... 0900.story" onclick="window.open(this.href);return false;
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”
Jinny

Re: Reincarnatie

Bericht door Jinny »

Mypos, linkjes plaatsen zonder verdere onderbouwing of achterliggend verhaal is not done.
Lees de regels maar eens na.
Hier krijg je een waarschuwing voor.
Mypos
Banned

Bericht door Mypos »

Jim schreef:
Mypos, linkjes plaatsen zonder verdere onderbouwing of achterliggend verhaal is not done.
Lees de regels maar eens na.
Hier krijg je een waarschuwing voor.
Ah ok.

Nou dit is een item over een jochie die zich een heleboel dingen kan herinneren uit een vorig leven. Namen van ex-collega's, familie en hoe hij dood is gegaan oa.
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Zucht... Dat is nog steeds twee keer niets.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Mijn vrouw gelooft - zoals alle Thaise Boeddhisten - in reincarnatie.
Ze heeft eens iets heel liefs tegen me gezegd:
"in mijn volgende leven wil ik wéér met je trouwen"
Ik moest haar weliswaar vertellen dat ik er NIET in geloofde, maar mocht ik me vergissen,
"dan wil ik ook wéér met jóú trouwen"

Wordt wel een probleem als we in ons volgende leven hetzelfde geslacht hebben en in een fundamentalistische staat worden geboren, maar dat heb ik er voor haar wel voor over :)
http://velzen5.home.xs4all.nl/Kesinee.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wens u alle goeds
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Ja of als zij terugkomt als Vliegend Hert en jij als sluipwesp maar goed.. dat heb je er wel voor over gok ik ook..
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Peter van Velzen schreef:Mijn vrouw gelooft - zoals alle Thaise Boeddhisten - in reincarnatie.
Ze heeft eens iets heel liefs tegen me gezegd:
"in mijn volgende leven wil ik wéér met je trouwen"
Ik moest haar weliswaar vertellen dat ik er NIET in geloofde, maar mocht ik me vergissen,
"dan wil ik ook wéér met jóú trouwen"

Wordt wel een probleem als we in ons volgende leven hetzelfde geslacht hebben en in een fundamentalistische staat worden geboren, maar dat heb ik er voor haar wel voor over :)
http://velzen5.home.xs4all.nl/Kesinee.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik baal er van dat ik niet al in mijn vorige leven met mijn vrouw getrouwd ben... :( en het is ook wel jammer dat er geen volgend leven is om weer met mijn vrouw te trouwen... :( Treurige bedoening is dat atheisme. Nouja, dan probeer ik te genieten voor alle levens die ik moet missen, en mijn gezinnetje te laten genieten voor al die levens die zij moeten missen. Goede herinneringen worden is het hoogst haalbare, wat dat betreft... :D

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
karin
Forum fan

Bericht door karin »

Een jochie met een rijke fantasie en oorlogsverhalen is een bewijs voor reïncarnatie?
I dare you God to challenge me. On these wild and stormy seas. A spirit spoke, a spirit cursed this ship. To dwell eternaly. Across the seven seas, she dwells eternally. Help me, join me. On my endless voyage.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Nou, ik heb beelden, dat ik in een vorig leven als kameel door de Sahara liep te sjokken. Die komen toch niet uit het niets.

Maar reïncarnatie is weer in tegenspraak met Bereshit.

Dilemma's dilemma's. Wie moet ik nu geloven, Stahl of Mypos?
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Solist
Geregelde verschijning

Bericht door Solist »

"Sommigen leven met zo'n verbazingwekkende routine,
dat je nauwelijks kan geloven dat ze voor de eerste keer leven."

Stanislaw Jerzy Lec - (1909- 1966)
siger

Bericht door siger »

Solist schreef:"Sommigen leven met zo'n verbazingwekkende routine,
dat je nauwelijks kan geloven dat ze voor de eerste keer leven."

Stanislaw Jerzy Lec - (1909- 1966)
Natuurlijk, als je gelooft dat je een ziel hebt die van ergens komt. Maar welke routine zou je dan hebben als je in je vorig leven een koning of een lastdier was geweest?

In werkelijkheid zijn we integrale wezens, door de natuur geselecteerd voor dit leven.
Mypos
Banned

Bericht door Mypos »

karin schreef:Een jochie met een rijke fantasie en oorlogsverhalen is een bewijs voor reïncarnatie?
Heb je het filmpje wel eens bekeken?

Namen feilloos noemen van vrienden en familieleden valt niet onder fantasie beste Karin. Dat is gewoon kennis.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Mypos schreef:
karin schreef:Een jochie met een rijke fantasie en oorlogsverhalen is een bewijs voor reïncarnatie?

Namen feilloos noemen van vrienden en familieleden valt niet onder fantasie beste Karin. Dat is gewoon kennis.
Heb je geen nederlands geval in de aanbieding?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
karin
Forum fan

Bericht door karin »

Mypos schreef:

Wat wel een beetje raar is is dat de ouders eerst zelf onderzoek gaan doen aan de hand van wat oorlogs tekeningetjes en ineens kent het kind alle namen ja ja.
I dare you God to challenge me. On these wild and stormy seas. A spirit spoke, a spirit cursed this ship. To dwell eternaly. Across the seven seas, she dwells eternally. Help me, join me. On my endless voyage.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Mypos schreef:

.
Commentaar al gelezen?
http://skeptico.blogs.com/skeptico/2005 ... ion_a.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Plaats reactie