Dat bevestigt wat ik ook al had aangehaald, waarmee je antwoord deels mijn inbreng bevestigt.
Alleen is het zo dat al deze ziektes vanuit evolutionair oogpunt volkomen te vewachten zijn omdat al wat leeft uiteraard de leefomgeving kan zijn voor ander leven.
Daar komt nog bij dat de imperfecties van de minder dan volmaakt geborenen beter verklaarbaar zijn vanuit het imperfecte evolutionaire proces dan vanuit de idee dat een perfect opperwezen deze imperfecties en parasieten wat uitstrooit om de mens een lesje te leren.
Graag dus jouw eigen commentaar omdat jouw link geen antwoord verschaft en bovendien nog veel debiteert waarvan ik niet weet of je het daar ook mee eens bent.
Verder nog graag jouw persoonlijk commentaar op mijn verbazing dat het ene opperwezen de mensen zo te zien een ander lesje wil leren dan het andere opperwezen.
En vanzelf uiteraard of er luie gelovigen zijn die helemaal niet geloven, maar slechts naar boekjes verwijzen om niet zelf na te hoeven denken.
Blijft mijn oorspronkelijke vraag nog volkomen onbeantwoord:
Hoe komt het dat deze ziektes en hun bestrijding niet in de Koran staan, terwijl er volgens jou zoveel andere wetenschappelijke zaken wel vermeld lijken te staan.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.