Turkije zal nooit bij Europa horen
Moderator: Moderators
Re: Turkije zal nooit bij Europa horen
Turkije zal nooit bij Europa horen.
Dit was een topic ooit door een turkse nationaliste geopend.
Of Turkije nog moeite moest doen om de situatie in eigen land zo te verbeteren dat Turkije klaar is voor een toetredingsaanvraag bij de EU.
Volgens gaat dat nooit meer lukken.
Vandaag:
Trouw.
Een week geleden:
Boy George.
Dit was een topic ooit door een turkse nationaliste geopend.
Of Turkije nog moeite moest doen om de situatie in eigen land zo te verbeteren dat Turkije klaar is voor een toetredingsaanvraag bij de EU.
Volgens gaat dat nooit meer lukken.
Vandaag:
Trouw.
Een week geleden:
Boy George.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
*
Toch wel hoor:
zodra Europa voldoende is geïslamiseerd,
zal Eurabia best wel bij Turkije kunnen horen ...
Toch wel hoor:
zodra Europa voldoende is geïslamiseerd,
zal Eurabia best wel bij Turkije kunnen horen ...
Cluny schreef:Turkije zal nooit bij Europa horen.
<< >>
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
(='.'=)
(")_(")
- Freedom's just another word for nothing left to lose!
*
What is mind? No matter! If you don't mind, it doesn't matter ...
What is matter? Never mind: Consciousness matters: Nothing Else Matters!
- Materie ...
- ... bestaat niet!?!?
- Materie ...
-
- Banned
Eurabia 
Fear is a real mindkiller

*
Spreek je uit eigen angstige ervaring of schrijf je mij iets toe?
Van feiten kun je kennis nemen of uit angst net doen alsof zij niet bestaan.
Persoonlijk vind ik de potentiële 'EU-politiestaat' een groter schrikbeeld dan het potentiële EurabiA,
maar heb je al, gewoon ongedwongen en open van geest zonder fear dat boek gelezen:
of, daar je blijkbaar bang bent voor mindkillers:
lekker veilig en gewoon ongedwongen en open van geest zonder fear de FreeThinkers topics:
en
*
Toe, niet bang zijn, gewoon de argumenten tot je nemen,
argumenten zijn geen mindkillers, toch?
*
Kom ik angstig op je over, of waarom gebruik je dat als 'argument'?appelfflap schreef:Eurabia
Van feiten kun je kennis nemen of uit angst net doen alsof zij niet bestaan.
Persoonlijk vind ik de potentiële 'EU-politiestaat' een groter schrikbeeld dan het potentiële EurabiA,
maar heb je al, gewoon ongedwongen en open van geest zonder fear dat boek gelezen:
of, daar je blijkbaar bang bent voor mindkillers:
lekker veilig en gewoon ongedwongen en open van geest zonder fear de FreeThinkers topics:
en
*
Toe, niet bang zijn, gewoon de argumenten tot je nemen,
argumenten zijn geen mindkillers, toch?
*
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
(='.'=)
(")_(")
*
- Materie ...
- ... bestaat niet!?!?
- Materie ...
-
- Banned
om Collegavanerik te citeren (2007)GayaH schreef:*
uit een periode toen hier nog kritische mensen rondliepen ipv een hoop gefrustreerde moslimbashers.
conclusie: heel veel gebakken lucht, de overgrote meerderheid van moslims in nederland wil gewoon doen wat ze altijd al deden,
Komop vrijdenkers, eventje krities hakkuh op dit dogmatisch geschrift..
moslims zijn ook mensen. deze basisaanname is jammer genoeg van dit forum verdwenen en daarom is elke discussie daarover reeds bij voorbaar totaal zinloos
ik kan wel verwijzen naar al die vermeende moslimfundipartijen in Europa
Isharia4belgium heeft 5 aanhangers, een andere moslimpartij in belgie haalde amper 1 à 2% (en dan nog in samenwerking met de communisten). en dat nadat ze hier al 50j rondlopen
echt een groot gevaar

jij wil argumenten
http://www.vkblog.nl/bericht/342161/De_ ... tiela%20nd
*
Welke conclusies trek jezelf uit hetgeen je daaro schrijft:
waarbij ik ff opmerk dat jij één van de mensen bent die hiero rondlopen, (toch?),
en jij op de eerste plaats vooral jezelf (of eigenlijk alleen maar?) goed kent,
dan trek ik de conclusie dat jij geen kritisch mens bent.
*
Als jij van mening bent dat de basisaanname dat Moslims ook mensen zijn van dit forum verdwenen is,
dan trek ik de conclusie dat jij niet goed bij je hoofd bent en
dat daarom elke discussie met jou reeds bij voorbaat totaal zinloos is.
*
Welke conclusies trek jezelf uit hetgeen je daaro schrijft:
Als jij van mening bent dat hiero geen kritische mensen meer rondlopen,appelfflap schreef:<< >>
uit een periode toen hier nog kritische mensen rondliepen ipv een hoop gefrustreerde moslimbashers.
moslims zijn ook mensen. deze basisaanname is jammer genoeg van dit forum verdwenen en
daarom is elke discussie daarover reeds bij voorbaar totaal zinloos
<< >>
waarbij ik ff opmerk dat jij één van de mensen bent die hiero rondlopen, (toch?),
en jij op de eerste plaats vooral jezelf (of eigenlijk alleen maar?) goed kent,
dan trek ik de conclusie dat jij geen kritisch mens bent.
*
Als jij van mening bent dat de basisaanname dat Moslims ook mensen zijn van dit forum verdwenen is,
dan trek ik de conclusie dat jij niet goed bij je hoofd bent en
dat daarom elke discussie met jou reeds bij voorbaat totaal zinloos is.
*
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
(='.'=)
(")_(")
*
- Materie ...
- ... bestaat niet!?!?
- Materie ...
Die goede oude freethinkertijd is een mythe.appelfflap schreef: uit een periode toen hier nog kritische mensen rondliepen ipv een hoop gefrustreerde moslimbashers.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Appelflap,appelfflap schreef:uit een periode toen hier nog kritische mensen rondliepen ipv een hoop gefrustreerde moslimbashers.
In alle ernst, hopend op een zakelijk antwoord: hoe maak jij onderscheid tusen kritische mensen en moslimbashers?
Laat ik er dan maar antwoord op geven: het gebruik van drogredenen.
De laatste keer dat ik een PVV-er noemde die niet deugde begon Cluny over Bouterse. Op mijn uitnodiging daar een draad over te openen is hij nooit ingegaan - dat was immers de bedoeling niet.
Dat heet een jij-bak. Die is erg populair in die kringen; Ome Rat is er ook goed in. Lever kritiek op Israel en ze beginnen meteen met "maar in de omliggende landen is het veel erger." Zul je vast wel herkennen.
De laatste keer dat ik een PVV-er noemde die niet deugde begon Cluny over Bouterse. Op mijn uitnodiging daar een draad over te openen is hij nooit ingegaan - dat was immers de bedoeling niet.
Dat heet een jij-bak. Die is erg populair in die kringen; Ome Rat is er ook goed in. Lever kritiek op Israel en ze beginnen meteen met "maar in de omliggende landen is het veel erger." Zul je vast wel herkennen.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.
Johan Cruijff
Johan Cruijff
Nou, persoonlijk denk ik dat de alu-hoedjeskliek, die die Eurabië-onzin werkelijk serieus neemt, niet erg kritisch is. En als islamofoob kan ik nog wel meer dingen bedenken die voorbij islamkritiek gaan. Het verbod op islam-geïnspireerde hoofddoekjes, wat nog wel eens klinkt, lijkt me een vrij goede indicatie voor moslim-bashing om maar iets te noemensiger schreef:In alle ernst, hopend op een zakelijk antwoord: hoe maak jij onderscheid tusen kritische mensen en moslimbashers?
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
De reden daarvoor is jou wel duidelijk.MNb schreef:Laat ik er dan maar antwoord op geven: het gebruik van drogredenen.
Ik kan me ook vergissen natuurlijk. Dat het jou niet helemaal duidelijk is.
Het zou niet de eerste keer zijn dat je in je anti-wilders-roes iets mist in de discussie.
Maakt deze link het duidelijker voor je?
Venlo.