Kom nou toch....
Wat valt er nou niet te begrijpen?...
Ieder geloof heeft een grote groep "volgelingen" die zich schijnbaar senang voelen bij "die" god...
Deze mensen leiden dat geloof en doen geen vlieg kwaad....
Helaas is er ook een kleine groep die zo verblind zijn door de "enige" waarheid, dat ze volledig doorslaan.
Dit zijn de radicale elementen...
Ja! beste Gayah....jij en al die andere kunnen idd beweren wat jullie willen, maar het valt toch gewoon niet te ontkennen dat dit soort mafkezen voorkomen bij
IEDERE religie. Met misschien een uitzondering voor het Boeddhisme....
Stel....ik vind voetbal een leuke sport, sterker ik ben een grote fan. Ik ga naar elke wedstrijd van, ik noem maar een club Feyenoord....ik hou van die club..
En ik niet alleen, bij een gemiddelde wedstrijd van "onze" club zitten er gemiddeld zo'n dikke 60.000 fans op de tribune...
Helaas helaas zitten er tussen die 60.000 een groep van nog geen 250 man die zich zelf ook "fan" noemen...maar alleen maar uit zijn op rottigheid..
Bij elke wedstrijd, of dat hoeft nog niet eens tegenwoordig

is er maar een doel voor hen.
Vechten! rotzooi trappen!....
Zij noemen zich ook "echte" fans van Feyenoord....zijn dat ook misschien wel....maar ben ik dan automatisch dus ook een hooligan? Ben ik als gewone fan, die geen vlieg kwaad doet,gewoon wil genieten van "me kluppie" dus ook een verderfelijke mafkees" ?
Zeg het me maar.....
Lekker iedereen over een kam scheren jongens
En...ik weet niet wie het scheef, maar ik leg het je nog wel even uit

de NMO is de Nederlandse Moslim Omroep, Als Freelancer heb ik daar vaak voor gedraaid....dan ben je met alleen maar moslims op pad....
En buiten Das Kapital,Mein kampf (Engelse versie) de Bijbel heb ik ook de Koran in me kast staan.En ja ik heb hem gelezen,Ik heb ook het nieuwste boek van Filip de Winter (met handtekening en vriendelijk woord) daar naast staan...Ook die heb ik gelezen.
Het boek van Thilo Sarrazin?....besteld en moet een dezer dagen in de bus vallen....
Dus ik denk dat ik genoeg informatie probeer te vergaren van alles en nog wat.
Laatst stonden er zowaar Jehova's voor de deur!
Ik heb ze binnen gehaald, ze een bakkie gegeven, het verhaal eens aangehoord, zelf een boek gekregen van ze, maar wel gezegd....vrinden.....allemaal leuk en aardig en ik ben blij dat ik jullie versie van het verhaal nu ook ken, ga zeker het boek lezen, maar ik blijf bij me "eigen geloof"...
Of je nu door de hond of de kat gebeten word....het doet beide verdraaid pijn....
Ik zie geen enkel verschil tussen een moslim,hindu of Christen radicaal!
Die stakkers denken allemaal dat hun geloof de ware is...en daarvoor zijn ze bereid om de meest bizarre dingen te doen
Ik val in herhaling: maar ik ben zelf ook fanatiek....namelijk tegen elke vorm van onderdrukking door wat voor religie dan ook!
Er is voor mij geen verschil tussen een mafkees met een keppel en 3 ijskasten in zijn keuken en een moslim met 45 vrouwen en een baard tot op zijn knieen.....
En laten we nog maar zwijgen over die "brave borst" daar in Rome..
Maarrrrrrrr...al die radicalen verpesten het voor de goedwillende,brave (maar in mijn ogen naieve) mensen die niemand kwaad doen en schijnbaar erg gelukkig worden van 3 x per dag naar de kerk gaan op zondag, of 5 keer per dag bidden richting Mekka...