Een pittige tante met pittige uitspraken.
Daar zijn wij (democraten) voorlopig nog niet van af.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
DePers schreef:Nederlandse Moslim Partij ‘new kid on the block’
De nieuwe Nederlandse Moslim Partij krijgt, net als het CDA, landelijk 4 à 5 procent van de allochtone stemmen. Omdat de NMP maar in acht gemeenten meedoet, waaronder Amsterdam, Rotterdam, Almere, Den Haag en Utrecht, zal het percentage NMP-stemmers daar waarschijnlijk hoger uitvallen. Zo’n 15 procent daarvan is volgens Forum afkomstig van de PvdA. De NMP doet het goed bij Marokkanen en (jonge) Turken. Bij de vervroegde raadsverkiezingen in Venlo kreeg de partij van Henny Kreeft geen zetels. Met de deelname van de PVV in Almere en Den Haag, zien de kansen er daar beter uit.
Luister goed jij vuile gek WIJ BLIJVEN HIER hahahahahahhahah VAL DOOD . Ik ben een nederlandse moslim en dat zal ik blijven tot mijn dood. Ik heb medelijden met jouw soort jij moet leven met haat, echt triest. Mijn vader en moeder hebben keihard gewerkt om dit land mede op te bouwen en ik heb niks te maken met wat anderen denken of zeggen. Jij bent een zielige duivelaanbidder!!! Je hebt je ziel verkocht!!! Raar wel in de duivel en aanhang geloven en God de almachtige de overheerser van hemelen en aarde ontkennen.Jouw soort zijn de ergste terroristen jullie terroriseren nu al jaren ons leven hier in Nederland. Maar gelukkig zijn jullie dun bezaaid en zijn de meeste Nederlanders ontwikkeld en tolerant. Jullie zijn hier de allochtonen!!!! Met Allah aan mij zijde vrees ik niks en niemand. IK EN MIJN MEDE MOSLIMS LEVEN jouw soort word verteerd door haat. Een advies als ik zo vrij mag zijn bekeer je tot de islam en vind rust in je hart. Haat vreet je op en zorgt ervoor dat je leeg bent in je hart. Je hebt maar beperkt tijd in dit leven ga leven en genieten het is zo voorbij allemaal. Wij leven…………………..jij probeert iets ongedaan te maken het leven en het lot van anderen te beinvloeden. Vrijmetselaar hahahaha jij bent niet vrij je bent een slaaf van de duivel. Je denkt dat je zelf een soort god bent echt zielig ga jezelf na laten kijken! Als je een man bent met BALLEN laat dan weten wie je bent laten we in gesprek gaan. Je kan bij mij altijd terecht voor een gesprek. Ik weet dat je leeg bent van binnen en dat je soms voelt dat je niet bestaat. Je wilt gezien worden en gehoord maar je bent gewoon GEWOON, een grijze muis een miezerig persoontje een van de miljarden die op de aardbol rondlopen. Maar ik hoor je noodkreet Ik hoor je schreeuw naar aandacht. Ik zal altijd tijd voor je maken ondanks het feit dat ik het druk heb met Nederland een mooier schoner en veiliger land te laten worden waar mensen zichzelf kunnen ontwikkellen en in vrijheid en democratie kunnen leven ongeacht kleur afkomst en geloofsovertuiging. Waar zelfs duivelaanbidders van mij een plekje verdienen, want wie ben ik uiteindelijk om te oordelen. Dat laat ik over aan de rechter der rechters ALLAH A RAHMAN OU RAHEEM!!!
mvg Bouchra Ismaili
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
En vooral ook binnen de aanhang van de Pedoreligie. En die zijn ook significant gekker dan ergens anders op de koop toe.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
De Nationale Moslim Partij (NMP) is er in geen van de zeven gemeenten waar ze meedeed aan de gemeenteraadsverkiezingen, in geslaagd een zetel te veroveren.
In Tilburg, Almere, Alkmaar, Den Haag, Rotterdam, Woerden en Noordoostpolder was het resultaat hetzelfde als in november in Venlo, waar toen al verkiezingen werden gehouden in verband met een herindeling. NMP-voorzitter Henny Kreeft liet weten dat de partij de komende dagen gaat evalueren wat er mis is gegaan. "We hebben een niet al te makkelijke achterban, die waarschijnlijk moeilijk te mobiliseren is om naar de stembus te gaan."
Het belangrijkste doel van de NMP is de kloof tussen moslims en niet-moslims te dichten. De partij wil onder meer dat Marokkaanse jongeren worden gezien als Nederlandse jongeren. Daarnaast moet er een einde komen aan de discriminatie bij sollicitaties. Ook zouden er begraafplaatsen en verzorgingshuizen voor moslims moeten komen.
De NMP liet eerder weten op 9 juni mee te gaan doen aan de Tweede Kamerverkiezingen. "Het staat nog steeds overeind dat we daaraan mee willen doen", aldus Kreeft.
En vooral ook binnen de aanhang van de Pedoreligie.
Je bedoelt de katholieken?
Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd. Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Het gevaar mijn waarde Cluny is niet dat de NMP een paar zetels bij de eerstvolgende verkiezing binnensleept maar dat een volgende maal op zowel lokaal als landelijk niveau verschillende politieke partijen middels voorkeurstemmen door islamieten zullen worden overgenomen. Dit proces speelt zich nu al af in Hengelo. Voorts hebben de huidige gemeenteraadsverkiezingen in bijvoorbeeld Rotterdam aangetoond dat verkiezingen gehouden in irak gecontroleerder verlopen…. De FYA heeft zijn offensief geopend met straks als resultaat niet één islamitisch georiënteerde partij landelijk maar eveneens meerdere versplinterde lokale partijen.
Ironisch niet, dat juist zij die zover gingen kritische landgenoten als dom te bestempelen zich door zo’n klassiek truc als het Trojaanse paard bij de neus lieten nemen?
Wellicht dat de Nationalisten wel bereid zullen zijn hun cultuur te verdedigen…
Cluny schreef:Wellicht zal het in 2010 niet lukken.
Met een moslimbekeerling uit de polder aan het roer.
Maar ik voorspel dat de meesten onder ons nog zullen meemaken dat er een nieuwe godsdienstpartij in de Kamers gaat zetelen.
De kiesdrempel is niet echt ver van die halve procent uit Venlo.
Mag ik dat doen?
Voorspellen dat wellicht niet in 2010 maar de eerstvolgende verkiezing erna een echte religieuze moslimpartij in Nederlandse volksvertegenwoordiging gekozen zal worden.
Dat is toch echt wel een serieuzer gevaar dan de PVV.
En nu eventjes wachten op de verkiezingen die hierna komen, al dan niet netjes na de 4 "volgeregeerde" jaren.
Geen verkiezingen voor NMP op 9 juni
Het bestuur van de Nederlandse Moslim Partij heeft woensdagavond verklaard dat de partij niet mee zal doen aan de Tweede Kamerverkiezingen op 9 juni. Verschillende bestuursleden van de partij werden recentelijk telefonisch bedreigd, maar dat was niet van invloed op het besluit om niet mee te doen.
Volgens voorzitter Henry Kreeft ontbreekt het aan tijd om de partij goed voor te bereiden op de komende verkiezingen, het is te kort dag. Bovendien is het, volgens Kreeft, niet ondenkbaar dat het volgende kabinet niet lang zal zitten. Dat geeft de partij de tijd om zich voor te bereiden op de verkiezingen die later volgen.
Beschouw dit maar niet als een onbeschofte aanval op de islam.
Het is een nederlandse bekeerlingen moslimwelkomswoord van de moslimpartij.
Welkom bij de Nederlandse Moslim Partij
NEDERLANDSE MOSLIM PARTIJ
Van de voorzitter
Vrede zij met u / Salam Alaikoum,
Heeft u al gestemd? Gaat u nog stemmen? We rekenen op u: STEM NU OP DE NEDERLANDSE MOSLIM PARTIJ.
U weet nu wel waar we voor staan: normen en waarden, investeren in onze jongeren, zorgen voor de juiste zorg voor onze senioren, zorgen voor ons milieu, en natuurlijk moeten we het geluid geven tegen de onbeschofte aanvallen tegen de Islam en de moslims.
Daarnaast zijn we tegen het demoniseren van Marokkaanse jongeren; het zijn jongeren die meestal hier geboren zijn. Waarom krijgen vele mensen het niet over de lippen om te zeggen dat het Nederlandse jongeren zijn? Waarom steeds dat etiket?
We willen de mensen helpen die aan de onderkant van de maatschappij staan, mensen die het moeilijk hebben, mensen die het minder goed hebben dan ons. Al deze mensen hebben onze hulp nodig.
Daarom rekenen we op u, de kiezer om te stemmen op de Nederlandse Moslim Partij om dit te kunnen gaan waarmaken voor u en de mensen die het nodig hebben in de maatschappij.
Met een vriendelijke vredesgroet
Henny A.J. Kreeft
voorzitter
U kunt uw donatie of sponsorgeld storten op rekening 4618104 t.n.v. Nederlandse Moslim Partij
De Nederlandse Moslim Partij (NMP) doet niet mee aan de Tweede Kamerverkiezingen op 9 juni. Het bestuur heeft dat woensdagavond bekendgemaakt.
Volgens het bestuur waren er de laatste weken telefonische bedreigingen aan het adres van bestuursleden, maar dat is niet de reden.
De tijd blijkt te kort voor de partij om goed voorbereid en financieel gezond mee te kunnen doen aan de verkiezingen.
Een serieus gevaar, zeg dat wel.
Een visionair heeft altijd meer geduld dan het gewone volkje, zijn heldere blik focust dan ook veel verder in de toekomst.
Als je het bestaan van een relatief suksesvolle moslimpartij mag interpreteren als het aanvaarden van de democratie door moslims, dan vind ik dat eindelijk eens een signaal dat er verbetering is.
Het mislukken van het initiatief zou mijn vrees bevestigen, dat de moslims alhier (Nederland, Europa) niet in ons systeem geloven.
siger schreef:Als je het bestaan van een relatief suksesvolle moslimpartij mag interpreteren als het aanvaarden van de democratie door moslims, dan vind ik dat eindelijk eens een signaal dat er verbetering is.
Het mislukken van het initiatief zou mijn vrees bevestigen, dat de moslims alhier (Nederland, Europa) niet in ons systeem geloven.
Het is niet verstandig om het woordje vrees in een islamkritische reactie te verwerken.