Islam in enkele cijfers
Moderator: Moderators
Re: Islam in enkele cijfers
Volgens mij lezen jullie het nieuws niet of willen het niet weten.
Nooit gehoord van mensen die met het zwaard onthoofd werden op beschuldiging van tovenarij in S-Arabië?
Van stenigingen in Somalië?
Van terechtstellingen in Afghanistan?
Nooit gehoord van opgeruide benden, van moordschreeuwende en brandstichtende meutes?
Van drukking om de sharia en halalvoeding in te voeren?
Ben je het er niet mee eens dat de taktiek wijzigt volgens de moslimaanwezigheid in een land?
Welk deel is feitelijk een valse beschuldiging? Of is het gewoon een truukje om altijd maar te herhalen dat je te weinig feiten hebt, zoals The Prophet onlangs vond dat ik geen bewijzen had voor vrouwendiskriminatie en er plots een ex-moslima opdook op het forum met de mededeling dat ze er was uitgestapt omdat vrouwen te zeer gediskrimineerd werden - en The Prophet daar zo kwaad door werd dat hij nooit nog met mij wou diskussieren? En nu moet ik weerom altijd maar meer feiten aanslepen die gewoon in de krant te vinden zijn en die een voor een te zus of te zo zullen zijn? En voor wie of wat zou ik zo met met mijn voeten laten spelen?
Nooit gehoord van mensen die met het zwaard onthoofd werden op beschuldiging van tovenarij in S-Arabië?
Van stenigingen in Somalië?
Van terechtstellingen in Afghanistan?
Nooit gehoord van opgeruide benden, van moordschreeuwende en brandstichtende meutes?
Van drukking om de sharia en halalvoeding in te voeren?
Ben je het er niet mee eens dat de taktiek wijzigt volgens de moslimaanwezigheid in een land?
Welk deel is feitelijk een valse beschuldiging? Of is het gewoon een truukje om altijd maar te herhalen dat je te weinig feiten hebt, zoals The Prophet onlangs vond dat ik geen bewijzen had voor vrouwendiskriminatie en er plots een ex-moslima opdook op het forum met de mededeling dat ze er was uitgestapt omdat vrouwen te zeer gediskrimineerd werden - en The Prophet daar zo kwaad door werd dat hij nooit nog met mij wou diskussieren? En nu moet ik weerom altijd maar meer feiten aanslepen die gewoon in de krant te vinden zijn en die een voor een te zus of te zo zullen zijn? En voor wie of wat zou ik zo met met mijn voeten laten spelen?
- collegavanerik
- Superposter
eh, dit is een discussieforum waar we niet alles dat wordt aangedragen voor zoete koek slikken bijvoorbeeld?
Neem het toch niet zo persoonlijk siger.
Wat me wel opvalt is dat afghanistan een democratie is, waar nederland militair steun geeft en egypte niet.
Neem het toch niet zo persoonlijk siger.
Wat me wel opvalt is dat afghanistan een democratie is, waar nederland militair steun geeft en egypte niet.

5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Zo, 2 stromannen op een rij.siger schreef:Of is het gewoon een truukje om altijd maar te herhalen dat je te weinig feiten hebt, zoals The Prophet onlangs vond dat ik geen bewijzen had voor vrouwendiskriminatie en er plots een ex-moslima opdook op het forum met de mededeling dat ze er was uitgestapt omdat vrouwen te zeer gediskrimineerd werden - en The Prophet daar zo kwaad door werd dat hij nooit nog met mij wou diskussieren?
Siger, jij bent zo verblind door je moslimhaat, dat je alles in het licht daarvan wenst te zien. Een beetje nuance daartegen wordt meteen als bewijs van het tegendeel gezien. Je verdraait voortdurend mijn woorden, DAAR werd ik kwaad om. En nu doe je het weer. Je discussieert onzuiver en oneerlijk, daar draait het mij om.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Als je het echt over centen wil hebben: Mauritanië is wsch. het enige land ter wereld met werkelijk 100% moslims. Islam is de staatsreligie en sharia de wet. Het is niet alleen een van de armste landen ter wereld, slavernij is er algemeen, kindersterfte 6%.collegavanerik schreef:Zijn er landen met 100% moslim? Nee.
Dus de lijst had nog erger gekund.
Laatst gewijzigd door siger op 29 mar 2010 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Altijd leuk om wat psychiatrische supervisie te krijgen. Zo ben jij trouwens weer van feiten verlost.The Prophet schreef:Siger, jij bent zo verblind door je moslimhaat, dat je alles in het licht daarvan wenst te zien.
- collegavanerik
- Superposter
nog wat statistieken
http://www.pupr.edu/hkettani/papers/HICAH2010.pdf
Proceedings of the 8th Hawaii International Conference on Arts and Humanities, Honolulu, Hawaii, January 2010
2010 World Muslim Population
Houssain Kettani
Department of Electrical and Computer Engineering and Computer Science
Polytechnic University of Puerto Rico, San Juan, Puerto Rico, USA
Abstract. The purpose of this manuscript is to present a reliable estimate of the Muslim
population and its percentage in each country throughout the world. This data is
summarized to be a reference for other studies and discussions related to Muslim
population. The presented data show that Asia has 69% of the world Muslim population
while Africa has 27%. In addition, Muslims constitute 24% of the world population, or
1.65 billion people. This is expected to increase by over one percentage point each
decade, reaching one out of four by 2020 and one out of three by 2075.

5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
collegavanerik schreef:Neem het toch niet zo persoonlijk siger.
Hier hoort een luid lachende smiley.The Prophet schreef:Siger, jij bent zo verblind door je moslimhaat
- collegavanerik
- Superposter
hierzocollegavanerik schreef:laat het hele lijstje maar zien dan, ik vind zo gauw de religiestatistieken niet.siger schreef:Ik weet niet waar je heen wil. Of misschien letterlijk: is er iets bij wat je aantrekt?collegavanerik schreef:HIer is om te beginnen de officieele moslimstatistiek per land
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_co ... population.
De cijfers van het CIA-worldfactbook worden algemeen betrouwbaarder beschouwd.
https://www.cia.gov/library/publication ... index.html
https://www.cia.gov/library/publication ... /2122.html
niet zo compleet lijstje, veel "other"

Deze studie voorspelt dat in 2075 één op drie wereldburgers moslim zal zijn.collegavanerik schreef:nog wat statistieken
Als het lijstje van het UAC maar bij benadering klopt - en niemand kan ontkennen dat er een zekere waarheid in schuilt, dat moslims hogere eisen gaan stellen als hun aantal toeneemt - dan betekent dit dat de toekomst er heel slecht uit ziet.
Voor de grootste bedreiging van de open samenleving halen vrijdenkers de schouders op.
- vegan-revolution
- Superposter
siger schreef:Deze studie voorspelt dat in 2075 één op drie wereldburgers moslim zal zijn.
Ik vermoed dat hoe succesvoller fanatieke moslims zijn in het versneld meeslepen van "gematigde" moslims (zie bijvoorbeeld hier voor representanten daarvan), zoals voorheen "gematigde" Duitsers in het nazisme werd gezogen, hoe optimistischer bovenstaand jaartal zal blijken.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
- collegavanerik
- Superposter
Ik heb wat broodnodige cijfers aangeleverd. Iedereen kan met circumstantial evidence een smeuiig verhaal oplepelen, maar dan het is nog niet gezegd dat dit ook wetenschappelijk is dichtgetimmerd.siger schreef:Heb je nu iets aangetoond of weerlegd?
Het is veel eenvoudiger om een verhaaltje opte zetten dan het te ontkrachten, temeer omdat beroep wordt gedaan op boerenverstand en onderbuikgevoelens.
Wat bewijzen de bomaanslagen van Moskou? Dat er een groep zwaar gefrustreerden rondloopt, die neiging heeft tot radicaliseren. Dat moet je niet aanwakkeren dat moet je ontzekeren.
En dat is moeilijk, geef ik toe. Beter olie op de golven dan olie op het vuur.

Dank je voor je verdere uitleg.siger schreef: En dat er daarna vrede is.
Zo, dat was dan wat uitgebreider.

Vooral dat er tenminste daarna in het Paradijs vrede is

Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Je bent oneerlijk en onbeschoft.collegavanerik schreef:...een smeuiig verhaal oplepelen, maar dan het is nog niet gezegd dat dit ook wetenschappelijk is dichtgetimmerd.
Het is veel eenvoudiger om een verhaaltje opte zetten dan het te ontkrachten, temeer omdat beroep wordt gedaan op boerenverstand en onderbuikgevoelens.
Onderbuikgevoelens.siger schreef:Je bent oneerlijk en onbeschoft.collegavanerik schreef:...een smeuiig verhaal oplepelen, maar dan het is nog niet gezegd dat dit ook wetenschappelijk is dichtgetimmerd.
Ik heb ze wel eens. Als ik dhimmies tegenkom.
Ik ben er nog niet helemaal uit, hoe ik met deze onderbuikgevoelens om moet gaan.
Maar het is best wel een handig gidswoord.
Ik zal eens nakijken of deze al in mijn verzameling is opgenomen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.