Hoe bedoel je?wahlers schreef:OFF TOPIC!
Het gaat hier toch over of veganisten/dierenactivisten extremisten zijn? Ik probeerde hier alleen maar duidelijk te maken dat het idee van een maakbare wereld afkomstig is van een Christelijke opvatting. Oke, misschien een paar stapjes verder dan waar het hier over gaat. Maar wel van belang, zo dacht ik bij mezelf. Misschien dat sommige vrij-denkers nog niet geheel hebben vrijgemaakt van hun Christelijke opvoeding/waarde?

Het was niet de bedoeling dat je daar zo over opwindt.Waarom heb jij als onderschrift een uitspraak van die charlatan Deepak Chopra?
Of misschien weet je niet dat hij een centenkloppende zakvullende new age idioot is.
Ik heb absoluut geen respect voor bloedzuigers die zich verrijken met de goedgelovigheid van de massa.
Deze gevaarlijke idioot moet met alle middelen vermeden en bestreden worden en hij moet altijd bij naam genoemd worden: Idioot of gevaarlijke idioot!
Zelf heb ik er geen moeite mee met het gebruiken van uitspraken van mensen waar ik het verder misschien vrij weinig mee heb. Ik vind de uitspraak wel iets grappigs hebben, een wat logische redenatie die je op meerdere manieren kan begrijpen. Pas op dat je alle uitspraken van mensen die je zoals hierboven benoemd, meteen (zonder onderzoek) als ongegrond gaat beschouwen. Dat heet in de psychologie cognitieve dissonantie.