Ik denk dat een vrouw eerder geneigd is om voor b te kiezen. Voor mannen is deze vraag een stuk lastiger, omdat ze bij "prachtig blond haar" direct het beelddenken inschakelen. Kortom; deze test is manonvriendelijk en bedoeld om vrouwen slimmer te laten lijken. Of hebben ze er ook een gemene vrouwonvriendelijke vraag ingestopt? Anders moet ik toch echt concluderen dat het om een feministisch complot gaat ...Vraag 6 schreef:Mijn hulpje is niet oud genoeg om te mogen stemmen. Mijn hulpje heeft prachtig blond haar. Dus:
a) Mijn hulpje is een meisje van minder dan 18 jaar.
b) Het bovenstaande antwoord is niet juist.
Testje logisch denken
Moderator: Moderators
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
-
a.r.
a) Daar had ik al een vermoeden vanresultaat logisch denkvermogen
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?
b) Nee dat komt niet voldoende tot uiting in mijn huidige werk
c) Maar vanaf nu staan de werkgevers voor mij in de rij
KloptZonde schreef:Zijn we het er over eens dat vraag zes antwoord b moet zijn? Met als onderbouwing dat antwoord a niet per definitie juist is, wat je bevestigd met antwoord b?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
resultaat logisch denkvermogen
Uw score valt in de range van 0 - 6 punten, hetgeen vrij mager is.
Nou, aan die 'iemand' is hier geen gebrek. Ik zou iedereen hier willen aanbevelen: verbeter de wereld en ga de wijde wereld in om mensen te helpen die niet "goed zijn in het structureren van opdrachten"Laat u zich daar niet door afschrikken, maar vraag hulp van iemand die juist goed is in het structureren van opdrachten.
Mwah, we helpen jou af en toe welbotjes schreef:resultaat logisch denkvermogen
Uw score valt in de range van 0 - 6 punten, hetgeen vrij mager is.Nou, aan die 'iemand' is hier geen gebrek. Ik zou iedereen hier willen aanbevelen: verbeter de wereld en ga de wijde wereld in om mensen te helpen die niet "goed zijn in het structureren van opdrachten"Laat u zich daar niet door afschrikken, maar vraag hulp van iemand die juist goed is in het structureren van opdrachten.![]()
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
- lost and not found yet!
- Bevlogen
- collegavanerik
- Superposter
ik ook 8)
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Nee ik had alle vragen al goed, zie: http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 660#122660botjes schreef:Zonde probeert uit alle macht boven "0 - 6 punten" uit te komen?
Plaatjes je antwoorden gewoon hier, dan kijken wij ze wel nalost and not found yet! schreef:Ik heb alle vragen ingevuld en op enter gedrukt! Ik krijg de melding: u heeft niet alle vragen beantwoord! Weer teug, opnieuw ingevuld, en zelfde reactie! Wat doe ik fout?
Iemand nog een test? Misschien met meer uitdaging?
(\__/) (\__ /) (\__/)
(O.o ) (x.O ) (0.o )
(> < ) ( > < ) (> < )
(O.o ) (x.O ) (0.o )
(> < ) ( > < ) (> < )
Deze?Zonde schreef: Iemand nog een test? Misschien met meer uitdaging?
Mijn score:
Je score op de dubbele analogieën test
Je hebt 100 procent van de vragen goed beantwoord.
Tot nu toe hebben 52527 mensen deze test al gedaan. Hun gemiddelde score was 85 procent.
Laatst gewijzigd door Kochimodo op 09 apr 2008 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Ah! Plaatjes staren, bolletjes tellen en lijntjes draaien ... fijn!
Alles goed en net geen hoofd- en oogpijn.
Maar dat zal de wijn wel zijn ...
toevoeging :
Iets klopt hier niet helemaal. Waar is die test gebleven met die zwarte bolletjes ... ?! Ik zit toch geen tests te doen die er helemaal niet zijn?!
Alles goed en net geen hoofd- en oogpijn.
Maar dat zal de wijn wel zijn ...
toevoeging :
Iets klopt hier niet helemaal. Waar is die test gebleven met die zwarte bolletjes ... ?! Ik zit toch geen tests te doen die er helemaal niet zijn?!
Laatst gewijzigd door Joe Hn op 09 apr 2008 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
Zijn de feministen logisch?Joe Hn schreef:Ik denk dat een vrouw eerder geneigd is om voor b te kiezen. Voor mannen is deze vraag een stuk lastiger, omdat ze bij "prachtig blond haar" direct het beelddenken inschakelen. Kortom; deze test is manonvriendelijk en bedoeld om vrouwen slimmer te laten lijken. Of hebben ze er ook een gemene vrouwonvriendelijke vraag ingestopt? Anders moet ik toch echt concluderen dat het om een feministisch complot gaat ...Vraag 6 schreef:Mijn hulpje is niet oud genoeg om te mogen stemmen. Mijn hulpje heeft prachtig blond haar. Dus:
a) Mijn hulpje is een meisje van minder dan 18 jaar.
b) Het bovenstaande antwoord is niet juist.