Jin schreef:Je kan het proberen, 8 uur is niet teveel en als het voor 40 uur opbrengt.......
Jin je bent een inlevende persoonlijkheid. Dit moet lukken. Er is toch niemand die je vertelt dat je de hand op de verkeerde plek legt en dat de aura een gat vertoont wat te maken heeft met het gat in de ozonlaag. Roeland lijkt me ook wel iemand die hier wat van maken. Genoeg kennis over de onderwerpen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Het zal je (inderdaad) maar gebeuren als je, vanwege je hobby, b.v. een hele hoop boeken hebt verslonden over cold reading, goochelarij, psychologie en daardoor een soort Derren Brown-achtig iemand bent geworden... je vervolgens solliciteert, mateloos populair wordt en uiteindelijk eindigt met een eigen TV programma op de regionale/provincie-televisie! Vervolgens kan je, als Skepter-lezer/donateur, jezelf verwennen met een review over jezelf!
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
chromis schreef:Het zal je (inderdaad) maar gebeuren als je, vanwege je hobby, b.v. een hele hoop boeken hebt verslonden over cold reading, goochelarij, psychologie en daardoor een soort Derren Brown-achtig iemand bent geworden... je vervolgens solliciteert, mateloos populair wordt en uiteindelijk eindigt met een eigen TV programma op de regionale/provincie-televisie! Vervolgens kan je, als Skepter-lezer/donateur, jezelf verwennen met een review over jezelf!
De cirkel is rond. En na het schrijven van de review vlieg je door naar je jacht. Dat in Monte Carlo op je ligt te wachten. Het sparen ging sneller dan je had verwacht.
Jin schreef:Je kan het proberen, 8 uur is niet teveel en als het voor 40 uur opbrengt.......
Jin je bent een inlevende persoonlijkheid. Dit moet lukken. Er is toch niemand die je vertelt dat je de hand op de verkeerde plek legt en dat de aura een gat vertoont wat te maken heeft met het gat in de ozonlaag. Roeland lijkt me ook wel iemand die hier wat van maken. Genoeg kennis over de onderwerpen.
Piet,
Spijker op de kop!
Vooral de Tarot en magische bezweringen met tovercirkels enzo heb ik in het echt wel uitgeprobeerd en het is benauwend om mee te maken hoe makkelijk het is om mensen "mee te nemen" en verder in hun fantasie kopje onder te laten gaan.
Droomduidingen ligt me daarom ook heel goed. Vooral omdat daarbij de cliënt zelf al veel multi-interpretabele bagger oppompt.
Veel Jung hebben gelezen en zeker Krishnamurti helpt ook.
Bovendien kan ik heel zachte meelevende ogen opzetten en vooral dát is een godsgeschenk in het spiritueele domein.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
heeck schreef:
Piet,
Spijker op de kop!
Vooral de Tarot en magische bezweringen met tovercirkels enzo heb ik in het echt wel uitgeprobeerd en het is benauwend om mee te maken hoe makkelijk het is om mensen "mee te nemen" en verder in hun fantasie kopje onder te laten gaan.
Droomduidingen ligt me daarom ook heel goed. Vooral omdat daarbij de cliënt zelf al veel multi-interpretabele bagger oppompt.
Veel Jung hebben gelezen en zeker Krishnamurti helpt ook.
Bovendien kan ik heel zachte meelevende ogen opzetten en vooral dát is een godsgeschenk in het spiritueele domein.
Roeland
En nog een belangrijke factor die vaak in de belevingswereld van de gebruikers naar voren komt. Tijd. De therapeut trekt gerust een uurtje uit om te praten, te strijken en daarna even met mijnheer of mevrouw mee te lopen naar de deur. Dat missen ze in de zorg. Met 10 mensen op de gang. Formele vragen en dat is het dan. Na krap 6 minuten en 20 seconden weer naar buiten. Voor een hypochonder is dat de doodsteek. Die blijft het proberen. Tot hij echt ziek is.