http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 47#p477347" onclick="window.open(this.href);return false;
Het "nieuwe" subforum Ditjes en Datjes
Moderator: Moderators
Het "nieuwe" subforum Ditjes en Datjes
Bij deze het verzoek om dit topic terug te plaatsen naar het oorspronkelijke subforum.
Verplaatst uit Havannah.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 47#p477347" onclick="window.open(this.href);return false;
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Re: Crisisvoedsel: Ramen.
Bij deze het verzoek om dit topic terug te plaatsen naar het oorspronkelijke subforum.
Verplaatst uit Ramen.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 64#p476564" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 64#p476564" onclick="window.open(this.href);return false;
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Re: Linzen.
Het is een nieuwe trend om ongevraagd topics die ik ooit geopend heb te verplaatsen naar het ditjesdatjestopic.
Bij deze dus het verzoek deze laatste 3 m.i. overbodige moderatoringrepen ongedaan te maken.
Het is een nieuwe trend om ongevraagd topics die ik ooit geopend heb te verplaatsen naar het ditjesdatjestopic.
Bij deze dus het verzoek deze laatste 3 m.i. overbodige moderatoringrepen ongedaan te maken.
Verplaatst uit Linzen.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 52#p477352" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 52#p477352" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Het "nieuwe" subforum Ditjes en Datjes
Het subforum Ditjes en Datjes is in het leven geroepen, omdat de oorspronkelijke Babbelbox een heel andere functie heeft gekregen.
Het is niet openbaar voor niet leden en verschijnt niet met nieuwe onderwerpen in actieve onderwerpen.
Dat heb je tot dan toe omzeild door jouw topics her en der in andere niet daartoe geëigende subfora te plaatsen.
De moderatie heeft dat altijd oogluikend toegestaan, wss. of misschien vanwege het zich anders ontwikkelende BB subforum.
Toen jij, nadat het nieuwe subforum in werking trad, je receptentopic over linzen weer elders deponeerde, heb ik dat verplaatst en je een PB gestuurd 27-6
Je hebt daarop niet gereageerd.
Dit zijn de subfora waarin je ze had geplaatst.
Nu ipv. in Ditjes en Datjes:
Linzen voor Goed nieuws, een recepten topic
Eerder:
Wetenschap voor Havanna, een spellen topic
Cultuur voor Ramen, een recepten topic
De laatste 2 heb ik verplaatst toen ze gebumpt werden.
Het is de bedoeling dat ook met andere topics te doen, zogauw dat actueel wordt.
Als jij aan kunt tonen dat deze, overigens leuke topics over recepten en spelletjes, in de subfora voor discussies in de voornoemde rubrieken horen, dan is je verzoek te overwegen.
Het is niet openbaar voor niet leden en verschijnt niet met nieuwe onderwerpen in actieve onderwerpen.
Dat heb je tot dan toe omzeild door jouw topics her en der in andere niet daartoe geëigende subfora te plaatsen.
De moderatie heeft dat altijd oogluikend toegestaan, wss. of misschien vanwege het zich anders ontwikkelende BB subforum.
Toen jij, nadat het nieuwe subforum in werking trad, je receptentopic over linzen weer elders deponeerde, heb ik dat verplaatst en je een PB gestuurd 27-6
Je hebt daarop niet gereageerd.
Dit zijn de subfora waarin je ze had geplaatst.
Nu ipv. in Ditjes en Datjes:
Linzen voor Goed nieuws, een recepten topic
Eerder:
Wetenschap voor Havanna, een spellen topic
Cultuur voor Ramen, een recepten topic
De laatste 2 heb ik verplaatst toen ze gebumpt werden.
Het is de bedoeling dat ook met andere topics te doen, zogauw dat actueel wordt.
Als jij aan kunt tonen dat deze, overigens leuke topics over recepten en spelletjes, in de subfora voor discussies in de voornoemde rubrieken horen, dan is je verzoek te overwegen.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Het is dus de beslissing van moderator Maria om mijn verzoek tot herplaatsing naar het oorspronkelijke subforum van 3 door mij geopende topics om te zetten in een officiële klacht.
Ik hoop dat het duidelijk is en blijft dat Maria degene is die deze klacht heeft neergezet.
Ik ben topicopener van alle 3 de topics. Bij het openen van een topic denk ik na over de plek waar het nieuwe topic het beste tot zijn recht komt en maak dan zelf een keuze.
Alle drie de topics zijn ongevraagd verplaatst naar het ditjes-en-datjes-topic van Maria.
Van 1 heb ik een mededeling via Pb gekregen, mij is niet gevraagd of ik er mee eens was. De andere 2 moderatoringrepen zijn zonder Pb aan mij uitgevoerd.
Ik bemerk toch erg weinig respect van deze moderator voor mijn activiteiten als forummer, als topicstarter, respect die je wel zou moeten tonen door op zijn minst een mening te vragen van de topicstarter bij deze moderatoringrepen.
Ik hoop dat het duidelijk is en blijft dat Maria degene is die deze klacht heeft neergezet.
Ik ben topicopener van alle 3 de topics. Bij het openen van een topic denk ik na over de plek waar het nieuwe topic het beste tot zijn recht komt en maak dan zelf een keuze.
Alle drie de topics zijn ongevraagd verplaatst naar het ditjes-en-datjes-topic van Maria.
Van 1 heb ik een mededeling via Pb gekregen, mij is niet gevraagd of ik er mee eens was. De andere 2 moderatoringrepen zijn zonder Pb aan mij uitgevoerd.
Ik bemerk toch erg weinig respect van deze moderator voor mijn activiteiten als forummer, als topicstarter, respect die je wel zou moeten tonen door op zijn minst een mening te vragen van de topicstarter bij deze moderatoringrepen.
Het zal bij deze halve afspiegeling van mijn mail nodig blijken te moeten publiceren.
Liever niet.
Je hebt een pb.
Liever niet.
Je hebt een pb.
In plaats van al die moeite zou je ook de betreffende topics gewoon terug kunnen zetten naar waar ze vandaan komen.
Dat lijkt mij niet zo moeilijk en ik zie ook niet wat voor schade dit forum daardoor zou kunnen oplopen.
Dat lijkt mij niet zo moeilijk en ik zie ook niet wat voor schade dit forum daardoor zou kunnen oplopen.
Nogmaals
Maria schreef: Als jij aan kunt tonen dat deze, overigens leuke topics over recepten en spelletjes, in de subfora voor discussies in de volgende rubrieken horen, dan is je verzoek te overwegen.
Ik begrijp dat het initiatief voor deze serie van 3 moderatoroptredens geheel bij jou ligt, maar verbeter mij maar als dat niet zo is.Maria schreef:NogmaalsMaria schreef: Als jij aan kunt tonen dat deze, overigens leuke topics over recepten en spelletjes, in de subfora voor discussies in de volgende rubrieken horen, dan is je verzoek te overwegen.
Ik heb dan ook het idee dat het door jou aan mij opgelegde verplichte aantonen voor jou persoonlijk nooit voldoende zal zijn voor het ongedaan maken van jouw ingrepen.
Overigens
Kan dit wel door de beugel?Het subforum Ditjes en Datjes is in het leven geroepen, omdat de oorspronkelijke Babbelbox een heel andere functie heeft gekregen.
Ik weet dat het topic "Linzen" tegen mijn wil als eerste verplaatst is naar het subforum "Ditjes en Datjes". Bij deze moderatoringreep heb ik een PB van moderator Maria ontvangen.
Deze moderatorhandeling van Maria noem ik verplaatsing1 met daarbij klacht1.
Ik kan achteraf niet zo snel de volgorde reconstrueren van de andere 2 moderatoringrepen.
Daarom kies ik ervoor om het topic "Crisisvoedsel : Ramen" verplaatsing2 met de daarbij horende klacht2 te noemen.
Het topic "Havannah" is dan verplaatsing3 met daaraan gekoppeld klacht3.
Het moment van verplaatsing 2 en -3 weet ik dus niet, deze zijn zonder melding aan mij gebeurd. Ik heb daar dus geen begeleidende Pb bij mogen ontvangen.
Ik ben aan het nadenken over hoe ik mijn 3 klachten hier kenbaar ga maken en ik heb ook nog wat vragen.
De eerste zal ik maar gelijk stellen.
Dat vind ik best wel belangrijk omdat als ik dat had geweten bij verplaatsing1, ik vrijwel zeker toen direct een klacht had ingediend.
Deze moderatorhandeling van Maria noem ik verplaatsing1 met daarbij klacht1.
Ik kan achteraf niet zo snel de volgorde reconstrueren van de andere 2 moderatoringrepen.
Daarom kies ik ervoor om het topic "Crisisvoedsel : Ramen" verplaatsing2 met de daarbij horende klacht2 te noemen.
Het topic "Havannah" is dan verplaatsing3 met daaraan gekoppeld klacht3.
Het moment van verplaatsing 2 en -3 weet ik dus niet, deze zijn zonder melding aan mij gebeurd. Ik heb daar dus geen begeleidende Pb bij mogen ontvangen.
Ik ben aan het nadenken over hoe ik mijn 3 klachten hier kenbaar ga maken en ik heb ook nog wat vragen.
De eerste zal ik maar gelijk stellen.
Tot gisteren wist ik dit niet. Wellicht heb ik de mededeling daarover gemist. Vandaar mijn vraag, wanneer en waar en door wie is dit aan de gebruikers van dit forum verteld?Het is niet openbaar voor niet leden en verschijnt niet met nieuwe onderwerpen in actieve onderwerpen.
Dat vind ik best wel belangrijk omdat als ik dat had geweten bij verplaatsing1, ik vrijwel zeker toen direct een klacht had ingediend.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Het lijkt me dat je wat Maria schreef verkeerd interpreteerde. Ze doelt niet op het subforum Ditjes en datjes, maar bedoelt te zeggen dat de Babbelbox niet verschijnt in actieve onderwerpen.Cluny schreef:Tot gisteren wist ik dit niet. Wellicht heb ik de mededeling daarover gemist. Vandaar mijn vraag, wanneer en waar en door wie is dit aan de gebruikers van dit forum verteld?Maria schreef:Het is niet openbaar voor niet leden en verschijnt niet met nieuwe onderwerpen in actieve onderwerpen.
Het subforum Ditjes en datjes wél. Dit subforum heeft dus op geen enkele manier een minderwaardige status.
Ik denk niet dat de ingreep van Maria om je topics te verplaatsen door iemand anders uit het moderatorteam omstreden wordt. In ieder geval sluit ik me er volkomen bij aan. Dit forum is in de eerste plaats voor discussies. Uit de forumregels:
"Onder een discussie verstaan wij een bespreking waarbij deelnemers door middel van argumenten gedachten uitwisselen over een bepaald onderwerp. Discussies worden gevoerd met een of meerdere discussiepartners op dit forum. Onder een argument verstaan wij een redenering die de geloofwaardigheid van een discussiepartner in twijfel kan trekken, of een bewijsvoering die uw stelling onderbouwt, of een redenatie die uw stelling bevestigt of onderbouwt.
Wij willen graag goede, fatsoenlijke en zinvolle discussies. Wij ervaren een zinvolle discussie als de hierboven beschreven uitwisseling van gedachten die beargumenteerd en onderbouwd worden".
Onderwerpen als recepten of een tactisch bordspel vallen m.i. uitstekend onder het subforum Ditjes en datjes. Misschien kun je overwegen om een eigen Column op te zetten (in het subforum Columns) die je van tijd tot tijd kunt aanvullen. Misschien zouden je diverse persoonlijke interesses daar ook tot zijn recht kunnen komen.
Born OK the first time
Misschien is dit dan wel een goed idee.
Bij deze het verzoek om betreffende 3 topics direct van "Ditjes en Datjes" naar "Columns" te verplaatsen.
Bij deze het verzoek om betreffende 3 topics direct van "Ditjes en Datjes" naar "Columns" te verplaatsen.
In de eerdere PB. plannen tot herindeling aangekondigd.Rereformed schreef:Onderwerpen als recepten of een tactisch bordspel vallen m.i. uitstekend onder het subforum Ditjes en datjes. Misschien kun je overwegen om een eigen Column op te zetten (in het subforum Columns) die je van tijd tot tijd kunt aanvullen. Misschien zouden je diverse persoonlijke interesses daar ook tot zijn recht kunnen komen.
Vernoemd zijn aantal topics van Cluny ea. langlopende topics om daar een plaats voor in te gaan ruimen.
FT forum gerelateerde topics dan wel te verstaan.
Daar is dus ook niet op gereageerd.
@ Maria.
Pb gestuurd.
Pb gestuurd.
Volgens mij is het eerlijker om er dit van te maken.Rereformed schreef: Onderwerpen als recepten of een tactisch bordspel vallen m.i. uitstekend onder het subforum Ditjes en datjes.
En dan kan ik zeggen: Daarin verschillen wij, aan de ene kant alle moderatoren en de andere kant een benadeelde forummer dus dan van mening.Jouw drie topics vallen ons inziens uitstekend onder het subforum Ditjes en datjes.
Als ik van tevoren had geweten dat mijn recent geopende topic "Linzen" direct naar het DitjesDatjes subforum zou worden verplaatst had ik geen moeite gedaan. Er dus gewoon niet aan begonnen.
Ik wil best in discussie over de en bloc mening van alle moderatoren over de 'uitmuntende kwaliteit' van het nieuw opgezette platform waar vele van mijn "leuke topics" zo goed tot hun recht zullen komen maar in de eerste plaats gaat het hier om.
Hier is nu dit aan de orde. Er worden door mij geopende topics verplaatst naar een door mij niet gewenste plek. Voorlopig staat de teller op 3 maar alles wijst er op dat dit nog maar het begin is van een lange reeks. Ik wil dus niet dat topics van mij ongevraagd en zonder fatsoenlijk overleg naar het nieuwe kwebbel-strafbank topic van Maria worden overgeheveld, ook omdat alles er op wijst dat het voor haar belangrijker is om haar nieuwste troetelkindje met ouder materiaal van dit forum, veel "leuke topics" dus, te vullen dan door een grootschalige herindeling de 'kwaliteit' van de reeks bestaande subtopics op te krikken.
Ik heb daar vlot op gereageerd metRereformed schreef: Misschien kun je overwegen om een eigen Column op te zetten (in het subforum Columns) die je van tijd tot tijd kunt aanvullen. Misschien zouden je diverse persoonlijke interesses daar ook tot zijn recht kunnen komen
Dat lijkt mij toch iets waar gemakkelijk en adequaat op gereageerd zou kunnen worden. Je gaat je afvragen waarom daar totaal niet op wordt gereageerd. Probleem opgelost zou je denken. Een gemakkelijke snelle oplossing.Cluny schreef:Misschien is dit dan wel een goed idee.
Ik heb nog heel veel vragen over mijn verzoek tot terugplaatsing van de topics. Ik hoop dat ik ook de gelegenheid krijg om deze ook te stellen.
Op dit moment wil ik alleen deze vraag kwijt.
Begrijpt moderator Maria, momenteel de meest actieve moderator op Freethinker, waarom ik bezwaar heb tegen het verplaatsen van 3 van mijn topics?
Ik zou wel eens openbaar in dit door haarzelf geopende topic in het klachten subforum een netjes geschreven verklaring willen zien waaruit blijkt dat zij begrijpt waar mijn bezwaren vandaan komen.
Het kan zijn dat ik nog niet duidelijk genoeg ben geweest, mijn argumenten niet voldoende zijn onderbouwd of er nog zaken zijn die niet eens ter sprake zijn gekomen. Ik wil daar best wel moeite voor doen, de uitkomst van mijn verzoek tot verplaatsing is heel belangrijk voor mij.
Mijn verzoek wordt dus bij deze herhaald.
Graag terugplaatsing van de 3 topics naar plaats van herkomst. Of een start van een open overleg over een ander subforum waar de 3 topics beter tot hun recht zullen komen.