Zelfmoord terrorist
Moderator: Moderators
Zelfmoord terrorist
Wat een walgelijk soort mensen toch, die terroristen. Klootzakken die hunzelf opblazen om anderen te doden. Tja, maakt nu eenmaal deel uit van de Islam, niet?
Hieronder vind je zo'n zelfmoord terrorist. Heel raar, ik had bijna kunnen zweren dat enkel een kind was.
https://vid.me/YoTw
Dit is het gezicht van indoctrinatie, van walgelijk misbruik maken van die (soms te) open geest van jongeren. En nee, religie is niet de oorzaak maar het middel.
Hieronder vind je zo'n zelfmoord terrorist. Heel raar, ik had bijna kunnen zweren dat enkel een kind was.
https://vid.me/YoTw
Dit is het gezicht van indoctrinatie, van walgelijk misbruik maken van die (soms te) open geest van jongeren. En nee, religie is niet de oorzaak maar het middel.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
-
- Ervaren pen
Re: Zelfmoord terrorist
Niet dat ik me onwetend wil houden, maar laten we eerlijk zijn, iemand die zich opblaast hoef je niet te zien om het gruwelijk te vinden.
Dus hoe heftig is de video? Ik wil het liefst niet op een link klikken en iemand zichzelf zien opblazen.
Dus hoe heftig is de video? Ik wil het liefst niet op een link klikken en iemand zichzelf zien opblazen.
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"
Douglas Adams
Douglas Adams
Veel erger.
Het is die jongen zijn videotestament.
Geen bloed, geen bom.
Het is die jongen zijn videotestament.
Geen bloed, geen bom.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
Is weg gehaald, nergens meer te vinden. Spijtig, dit toonde de werkelijke realiteit.
Ondanks dat ik inmiddels antitheist geworden ben, denk ik wel dat dit (gelukkig!) excessen zijn. Natuurlijk moet dit het gevolg van indoctrinatie, hersenspoeling en kindmisbruik zijn, maar ik denk dat we inmiddels in een tijd beland zijn (tenminste...dat hoop ik oprecht) dat de meerderheid van ALLE gelovigen op aarde hier ook van walgen.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ik denk dat extremisme helaas steeds extremistischer vormen gaat aannemen.
Ook daar heb je gelijk in. Een kat in het nauw maakt altijd hele vreemde sprongen. Ik hoop echter dat het een steeds kleinere groep is welke zich extremistischer gedraagt. Zij die de secularisatie niet kunnen handelen! Die hier verstandelijk niet mee om weten te gaan.3 uur schreef:Ik denk dat extremisme helaas steeds extremistischer vormen gaat aannemen.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Uiteraard walgen bijna alle mensen (gelovigen en niet gelovigen) hiervan. Maar hoe relevant is dat, als een enkeling of enkelingen een hele natie op de knieën kunnen krijgen?dikkemick schreef:Ondanks dat ik inmiddels antitheist geworden ben, denk ik wel dat dit (gelukkig!) excessen zijn. Natuurlijk moet dit het gevolg van indoctrinatie, hersenspoeling en kindmisbruik zijn, maar ik denk dat we inmiddels in een tijd beland zijn (tenminste...dat hoop ik oprecht) dat de meerderheid van ALLE gelovigen op aarde hier ook van walgen.
Kennelijk zijn mensen gemakkelijk te indoctrineren. Zie ook de massale lynchpartijen bij geruchten van blasfemie, zelfs als de 'verdachte' is vrijgesproken en zelfs gericht op de advocaat, die de 'verdachte' verdedigt.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
- Beagle1831
- Ervaren pen
Is dat nou wel het geval, er begint bij mij zo langzamerhand twijfel te ontstaan of er binnen de groepen waar zulke mensen vandaan komen nou werkelijk ook zo over gedacht wordt.Vilaine schreef:Uiteraard walgen bijna alle mensen (gelovigen en niet gelovigen) hiervan. ........dikkemick schreef:Ondanks dat ik inmiddels antitheist geworden ben, denk ik wel dat dit (gelukkig!) excessen zijn. Natuurlijk moet dit het gevolg van indoctrinatie, hersenspoeling en kindmisbruik zijn, maar ik denk dat we inmiddels in een tijd beland zijn (tenminste...dat hoop ik oprecht) dat de meerderheid van ALLE gelovigen op aarde hier ook van walgen.
Ik ben bang dat de indoctrinatie in die landen er voor gezorgd heeft dat het werkelijk afkeuren van zulke daden door de 'bevolking' nog wel eens tegen kan vallen. Zou daar wel eens een goed onderzoek naar willen zien.
"Mag ik dat vinden?....ja dat mag ik vinden"
M Smeets
M Smeets
De enige manier om succes te hebben is het isoleren van extremisten
Welkom banjer.
Ik denk daar wat anders over.
Als je alle gelovigen gaat indelen naar de mate van extremisme krijg je een gaussverdeling of iets wat daar op lijkt. Dat betekent dat er automatisch altijd een nieuwe groep extremisten opstaat. Het gedrag van de extremisten kan je volgens mij alleen aanpakken door het gedrag van de massa aan te pakken. Bij het christendom is de massa ook anders gaan denken, waardoor de extremisten geen slachtoffers meer maken.
Hoe je dat doet weet ik niet. Dat is weer wat anders.
Ik denk daar wat anders over.
Als je alle gelovigen gaat indelen naar de mate van extremisme krijg je een gaussverdeling of iets wat daar op lijkt. Dat betekent dat er automatisch altijd een nieuwe groep extremisten opstaat. Het gedrag van de extremisten kan je volgens mij alleen aanpakken door het gedrag van de massa aan te pakken. Bij het christendom is de massa ook anders gaan denken, waardoor de extremisten geen slachtoffers meer maken.
Hoe je dat doet weet ik niet. Dat is weer wat anders.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
-
- Banned
lijkt me de evidentie zelveBeagle1831 schreef: Ik ben bang dat de indoctrinatie in die landen er voor gezorgd heeft dat het werkelijk afkeuren van zulke daden door de 'bevolking' nog wel eens tegen kan vallen. Zou daar wel eens een goed onderzoek naar willen zien.
wij zijn ook blij als de Vs illegaal en zonder meer een land illegaal betreedt en daar osama standrechterlijk executeert (onder et mom van zelfverdediging wat nergens op slaat).
Joden zijn ook altijd dolblij als er weer eens een paar 100 Palestijnse kinderen afgeslacht worden door het Israelische leger.
er is ALTIJD vreugde als de vijand sterft
altijd een beetje flauw om het ene type wapen verwerpelijk te vinden en een andere type wapen , dat veel dodelijker is, wel aanvaardbaar te vinden.
bommengordel is gewoon een wapen vd arme, geef hem een f16 en een tank en hij zal zich niet opblazen
dat denk ik niet. je hoort er alleen meer van, veel vaker en met de gruwelijke consequenties.3 uur schreef:Ik denk dat extremisme helaas steeds extremistischer vormen gaat aannemen.
Heb je enig idee hoe het gaat met het ronselen van kind-soldaten?
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
- Beagle1831
- Ervaren pen
Zou graag een voorbeeld willen zien van mijn goedkeuring hier aan.appelfflap schreef:
wij zijn ook blij als de Vs illegaal en zonder meer een land illegaal betreedt en daar osama standrechterlijk executeert (onder et mom van zelfverdediging wat nergens op slaat).
Ik ben geen jood, en nogmaals aub een voorbeeld van mijn goedkeuring aan of vreugde bij (dodelijk) geweldappelfflap schreef: Joden zijn ook altijd dolblij als er weer eens een paar 100 Palestijnse kinderen afgeslacht worden door het Israelische leger.
er is ALTIJD vreugde als de vijand sterft
Ik vind het meer dan flauw om de inzet van militaire wapens meestal gebruikt tegen ander militair geweld te vergelijken met de actie van een persoon die totaal willekeurig een aantal andere mensen dood alleen maar omdat die een andere god aanhangen dan die persoon doet met het doel om bij zijn god een wit voetje te halen.appelfflap schreef: altijd een beetje flauw om het ene type wapen verwerpelijk te vinden en een andere type wapen , dat veel dodelijker is, wel aanvaardbaar te vinden.
En de insinuatie dat ik het ene geweld wel en het andere niet aanvaardbaar zou vinden verwerp ik nu en hier ten stelligste.
En dan je 72 maagden mislopen ?appelfflap schreef: bommengordel is gewoon een wapen vd arme, geef hem een f16 en een tank en hij zal zich niet opblazen
Want dat is nou net waar het om gaat, het 'heilige' martelaarschap waar ze daar zo mee in hun nopjes zijn, dus deze stelling lijkt me ook op zijn zachts gezegd bedenkelijk.
"Mag ik dat vinden?....ja dat mag ik vinden"
M Smeets
M Smeets