Erg, hè?Atheïsme is meer in de lip dan in het hart van de mens.
De onderschriften van Freethinkers.
Moderator: Moderators
Re: De onderschriften van Freethinkers.
Deze las ik net op een ander forum.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Religie zit meer in het gevoel dan het verstand van de mens. 

Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
En het verstand van de mens wordt bepaald door geld, zegt een hoop over je.....ja, jij bent echt een verstandig mens.Kitty schreef:Religie zit meer in het gevoel dan het verstand van de mens.
Do you want to play chess? Warning!!! Fungi kingdom attacks.....
Aannames zonder onderbouwing mogen verworpen worden zonder onderbouwing.Magnetar schreef:En het verstand van de mens wordt bepaald door geld, zegt een hoop over je.....ja, jij bent echt een verstandig mens.Kitty schreef:Religie zit meer in het gevoel dan het verstand van de mens.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Hoezo is toch onderbouwd?Cluny schreef:Aannames zonder onderbouwing mogen verworpen worden zonder onderbouwing.Magnetar schreef:En het verstand van de mens wordt bepaald door geld, zegt een hoop over je.....ja, jij bent echt een verstandig mens.Kitty schreef:Religie zit meer in het gevoel dan het verstand van de mens.
Do you want to play chess? Warning!!! Fungi kingdom attacks.....
Heb je ook nog interessante inbreng Magnetar? Of blijft het bij schoppen en zeuren.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Denken "wij zijn beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Dit een betere plek voor onderschriftenkritiek.Ongeloveloos schreef:vegan-revolution schreef:Gezien de optredende misstanden ben ik geneigd zijn om dat "jes" weg te laten. Het is uiteraard goed om erover na te denken welke implicaties dit dan zouden kunnen zijn.doctorwho schreef:Maar de implicaties hiervan kunnen wel eens vervelender zijn dan de eventuele schoonheidsfoutjes in het huidige systeem.
Denken "wij zijn beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Dat heeft nog nooit iets verpest ! Een gezonde instelling als je het mij vraagt.
Dit is de plek voor onderschriftendiscussie.Eliyahu schreef:Bs'dCluny schreef:God bestaat niet.
Kan je dat bewijzen, of strooi je maar ononderbouwde kreten in het rond?
Interessant. Dus radioactiviteit is pas onlangs ontstaan?Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet.
Eliyahu
- Blackadder
- Ervaren pen
Mijn onderschrift is redelijk obscuur, ik heb er nog nooit iemand een opmerking over horen maken. Ik vraag me af of überhaupt iemand weet waar het citaat vandaan komt.
Waarom heb ik trouwens zo'n grote lap wit onderaan? Ik heb gecontroleerd dat ik geen onzichtbare spaties of enters heb achter de tekst.
Waarom heb ik trouwens zo'n grote lap wit onderaan? Ik heb gecontroleerd dat ik geen onzichtbare spaties of enters heb achter de tekst.
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
Quote van Mr. Bean?
Uit een obscure miniserie uit de '80ers?
Uit een obscure miniserie uit de '80ers?
Ook hier al Trivial Pursuit?
Vervloeking van Prince Edmund, -gespeeld door Rowan Atkinson-, in de serie Blackadder, episode Archbishop.
R.
Vervloeking van Prince Edmund, -gespeeld door Rowan Atkinson-, in de serie Blackadder, episode Archbishop.
R.
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Misschien wel handig.Bregje schreef: Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet.Leuk onderschrift heb je.
Ik bemerk hierboven geen wijsheid. Is wijsheid meetbaar? ergo ...
... oeps!
De combinatie van 2 onderschriften van aan de ene kant die van een A. R. en aan de andere kant die van een moslimabekeerling.
Bregje schreef: Kennis is weten hoe weinig je weet
Volgens mij ben ik al klaar als ik jouw onderschrift hieronder zet.Ik bemerk hierboven geen wijsheid. Is wijsheid meetbaar? ergo ...
... oeps!
Bij deze ook het verzoek om te stoppen met jouw moslimagebabbel in mijn "het is niet slim om moslim te worden" topic.
- collegavanerik
- Superposter
heb ik ook wit? (edit: nee)Blackadder schreef:Mijn onderschrift is redelijk obscuur, ik heb er nog nooit iemand een opmerking over horen maken. Ik vraag me af of überhaupt iemand weet waar het citaat vandaan komt.
ik vermoed dat het je grote avatar is

5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
- BadAssChick
- Ervaren pen
niemand heeft ooit over mijn onderschrift geklaagd...want het is geen stelling maar een feit,alleen duurt het langer als met de auto of het vlietuig
en ik weet er nog wel een paar vanuit mijn stalhoekje
Old cowboy's never die,They just fade away
Een goede ruiter hoort zijn paard tegen hem praten,
een uitstekende ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren, maar
een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen
Een paard kan zijn berijder de snelheid en kracht verlenen die hij mist, maar alleen de verstandige ruiter vergeet nooit dat het slechts een lening is.
(Pam Brown)
Tussen de oren van een paard suist de hemelse wind.
(Arabisch spreekwoord)
en ik weet er nog wel een paar vanuit mijn stalhoekje

Old cowboy's never die,They just fade away
Een goede ruiter hoort zijn paard tegen hem praten,
een uitstekende ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren, maar
een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen
Een paard kan zijn berijder de snelheid en kracht verlenen die hij mist, maar alleen de verstandige ruiter vergeet nooit dat het slechts een lening is.
(Pam Brown)
Tussen de oren van een paard suist de hemelse wind.
(Arabisch spreekwoord)
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is nog maar de vraag. Mag je op een boot - op een vliegtuig zeker niet - je paard non stop onder je kont houden? Anders lukt het niet.BadAssChick schreef:niemand heeft ooit over mijn onderschrift geklaagd...want het is geen stelling maar een feit,
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.
Johan Cruijff
Johan Cruijff