Beste leden, zeer graag en echt uit de grond van mijn hart vraag ik om hulp naar redelijkheid in mijn beleving van de wereld en communicatie. Ben alles verloren omdat ik de ervaring/gedachte had dat ik iets moest doen uit straf van een hogere macht. Op elke manier hoop ik oprecht en in mijn beste zijn en intentie hier te mogen leren om mijn communicatie en redenatie sterk te verbeteren. Uitdrukkelijk wil ik dan ook aangeven dat ik heb gevraagd of mijn berichten voor plaatsing gecontroleerd kunnen worden. helaas is dit niet mogelijk dus vraag alle leden van dit forum om mij te begeleiden en terug te zetten wanneer ik buitensporig reageer. Bovenstaande quote is dan ook een bericht naar een hulpverlener toe die echt in het absurde zijn best doet om mij te helpen.Zoals vandaag aangegeven probeer ik mijn communicatie sterk te verbeteren en vraag daar hulp bij via de http://www.freethinker.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en met hoop daar kennis op te doen in communicatie.
Mijn wens is om daar een sterk verbeterde sociale omgang te leren en mijn kennis in taalgebruik en redenatie te verbeteren. Ondertussen probeer ik dan ook afspraken te maken over de manier van mijn communicatie en controle voordat ik een bericht kan plaatsen. Zojuist lees ik dat dit helaas niet mogelijk is en wil daarom openlijk mijn probleem bespreken over open communicatie.
Het kost mij extreem veel moeite om niet in overvloed te reageren en heb niet goed geleerd om beargumenteerd mijn mening of gedachte te verkondigen. Daar ontstaat ook de monoloog dat ik in mijn levens ervaring geen goed gesprek partner heb mogen ontmoeten die zich kan richten op het onderwerp die ik in oorsprong wil aansnijden. Mijn ervaring leert dat de kern van het verhaal overschaduwt wordt met redundantie.
Zeer graag en op elke manier wil ik met respect leren van jullie. Mijn gevoel en intuïtie zegt mij, dat mits ik eerlijk ben en openlijk reageer en mensen toe laat hier een goede plek heb gevonden. En dat men mij hier kan leren mijzelf te verdedigen met kennis en redenatie. een aantal jaren geleden heb ik mij hier ook willen aanmelden maar was er toen nog niet aan toe. Nu denk ik dat door mijn inzet en bewustwording het wel de juiste tijd is om hier hulp te vragen.
En het exacte moment wat mij vreselijk veel pijn en verdriet heeft gedaan en waar ik echt om heb moeten huilen dagen lang! En nu een paar jaar later nog steeds heel veel pijn van heb is dit moment:
Ik hoop en ik bid voor jou dat god je vergeeft en toe laat in de hemel en je niet eeuwig in de hel hoeft te branden! Omdat jij hem niet meer toelaat in je leven! Maar mijn verdriet zit niet in hun uitspraak, maar in de onwetendheid van hun.