lisa schreef:Freethinkers, waarom gaan jullie niet in discussie met jullie eigen mensen?
Dat doen we constant.
En niet alleen met onze "eigen mensen". (wie dat dan ook mogen zijn)
Dat zijn autochtonen (onderzoekers, ondernemers etc.) die in de Gulen beweging zitten of met hen
samenwerken..
Toch?
Surrendered is een 14-jarige Turkse aanhanger van Fetullah Gulen. Het is makkelijker om een
14-jarige de les te lezen dan om een autochtone professor, een autochtone Gulen aanhanger,
te bekritiseren.
Dus doe niet zo stoer.
Laatst gewijzigd door lisa op 20 dec 2010 03:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Chechens - the bravest people in the world! http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan elke religie bekritiseren, ongeacht wie deze religie draagt.
En voor professors en theologen en al dat soort "religieuze experts" meer, ben ik totaal niet bang.
Ik heb alleen geen zin om ik weet niet hoeveel relisofistische filmpjes te gaan bekijken, terwijl je de drogredenen alweer van mijlenver kan zien aankomen.
Er is geen professor die mij een godsdienst schopt, omdat een aanhanger zijn van een ideologische stroming geen competentie is, maar een persoonlijke voorkeur.
Ik beperk me liever tot een wetenschappelijke argumentatie.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Lisa, ik snap niet waarom je hier nu een ander topic over opent.
Wel grappig om een voormalig godsdienstfilosofieleraar van mij in je link terug te zien
(nee, ik vertel niet wie).
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
In Nederland worden er Gulen-lezingen, -cursussen en -congressen georganiseerd. Er worden scholen en internaten opgericht. Zelfs Paul Schnabel doet eraan mee..
Eng he Vilaine..misschien zijn het wel de autochtonen die zo graag de sharia willen invoeren??
Chechens - the bravest people in the world! http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;
In Nederland worden er Gulen-lezingen, -cursussen en -congressen georganiseerd. Er worden scholen en internaten opgericht. Zelfs Paul Schnabel doet eraan mee..
Eng he Vilaine..misschien zijn het wel de autochtonen die zo graag de sharia willen invoeren??
Wat een boeiend filmpje.
Een stelletje turken die in het turks hun moslimding in Turkije doen.
Laten ze dat vooral blijven doen.
In Turkije!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Studiemateriaal!
Voor de liefhebber natuurlijk, wat zoals inmiddels bekend ik zelf niet ben.
Ik heb een afkeer voor alles wat met de islam te maken heeft, vooral de islam in Nederland.
Dossier Fethullah Gülen, nummer 2 op het googlelijstje lijkt een uitgebreid kritisch schrijven over onderwijs in Rotterdam. Witte Tulp Creamoslims.
Tenslotte Subsidie.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny schreef:Studiemateriaal!
Voor de liefhebber natuurlijk, wat zoals inmiddels bekend ik zelf niet ben.
Ik heb een afkeer voor alles wat met de islam te maken heeft, vooral de islam in Nederland.
Dossier Fethullah Gülen, nummer 2 op het googlelijstje lijkt een uitgebreid kritisch schrijven over onderwijs in Rotterdam. Witte Tulp Creamoslims.
Tenslotte Subsidie.
En dan ook nog een onderzoek welke ze hebben verloren
Allemaal leugens.
Groeten, Surrendered
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
Het is niet de bedoeling om iemand anders zijn naam te gebruiken als topic-titel.
Daarnaast zijn er momenteel genoeg topics over de islam waarin Surrendered kan/mag reageren.
Slotje erop.
Admin Lanier
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington