Uit dit antwoord blijkt niets anders..Bregje schreef:Uit deze vraag blijkt al dat je niet weet waar je het over hebt.

Moderator: Moderators
Uit dit antwoord blijkt niets anders..Bregje schreef:Uit deze vraag blijkt al dat je niet weet waar je het over hebt.
Waarom?Bregje schreef:O ja hoor, ik ben heel goed op de hoogte met de Koran.
je zou hem ook eens moeten leren. Niet alleen lezen, maar ook leren.
Dat was tijdens een oorlogstreffen. De moslims hadden het verbond van Medina met allerlei groepen van joden en afgodendienaren, dat zij elkaar zouden beschermen. 1 groep van de joden en een groep pagans (afgodendienaren) en een groep moslims die weer ongelovig waren geworden, waren overgelopen naar de vijand, de Qouraisj uit Mekka. De moslims waren ver in de minderheid.Jim schreef:“Fight those of the disbelievers who are close to you, and let them find harshness in you” [al-Tawbah 9:123]Bregje schreef:Dat propageert de Islam niet.Jim schreef:Bregje, de islam propageert dat ongelovigen simpelweg ter dood gebracht mogen worden.
Dat is niet vredelievend.
Ik ken mijn eigen religie heel goed.Je kent je eigen religie niet.
Soera 47 vers 4
"Wanneer gij dus een ontmoeting hebt met hen die ongelovig zijn […] houwt dan in op de nekken en wanneer gij onder hen een bloedbad hebt aangericht […] bindt hen dan in boeien […]." mensen van het boek(Torah/Bijbel) horen daar ook bij, en ook mensen die zich van de islam afkeren moeten gedood worden.
Omdat je het kennelijk wel belangrijk genoeg vindt om erover te oordelen.Jagang schreef:Waarom?Bregje schreef:O ja hoor, ik ben heel goed op de hoogte met de Koran.
je zou hem ook eens moeten leren. Niet alleen lezen, maar ook leren.
Blijkbaar snappen al die moslims er niets van, dus waarom zou ik het "leren" van de koran als een expertise moeten zien?
Welke kennis, wat voor kennis en van welke standpunt?Bregje schreef:
Oordelen zonder kennis is zinloos.
Misschien eens naar je eigen ondeschrift kijken?Bregje schreef:Oordelen zonder kennis is zinloos.
Onderschrift bedoel je.kiks schreef:Misschien eens naar je eigen ondeschrift kijken?Bregje schreef:Oordelen zonder kennis is zinloos.
Groet
kiks
Dit antwoord zegt het al, en o ja je had nog een r tegoed.Bregje schreef:Ja, en?
Weet je Kiks, kwestie van interpretatie (zo zie je maar weer).kiks schreef:Dit antwoord zegt het al, en o ja je had nog een r tegoed.Bregje schreef:Ja, en?![]()
Groet
kiks
Kennelijk heb je niet door hoe weinig kennis je hebt?Bregje schreef:
Weet je Kiks, kwestie van interpretatie (zo zie je maar weer).
Het onderschrift betekent niet dat je daardoor dan maar helemaal geen kennis meer hoeft op te doen ...
maar nu weer graag on-topic
Een beter bewijs dat je het onderschrift zelfs niet begrijpt had je niet kunnen geven onstopbare chronosChronos schreef:Kennelijk heb je niet door hoe weinig kennis je hebt?Bregje schreef:
Het onderschrift betekent niet dat je daardoor dan maar helemaal geen kennis meer hoeft op te doen ...
Ik ben bang dat het antwoord neer zal komen op "een kwestie van interpreteren".Jim schreef:Het staat er domweg, hoeveel meer moet je nog hebben?
Dat zgn, bewijs voor je gelijk bewijst dat je de ballen verstand van hebt.Bregje schreef:Een beter bewijs dat je het onderschrift zelfs niet begrijpt had je niet kunnen geven onstopbare chronosChronos schreef:Kennelijk heb je niet door hoe weinig kennis je hebt?Bregje schreef:
God is boven de werelden verheven.Chronos schreef:
Maar waar is je god?
Kan hij/zij/het zichzelf niet verdedigen?
Is hij/zij/het van jouw kennis afhankelijk?
Heeft hij/zij/het ooit tot jou gesproken?
Hoe weet jij dat hij/zij/het bestaat?