Voor de (in zijn gezicht ontploft) bombrief van eigen maaksel heeft deze moslim 12 jaar gekregen.
Moderator: Moderators
Als je de lachers op je hand wil hebben, moet je zo'n opmerking maken op OI.Bregje schreef:ik ga inderdaad bijna geloven dat jullie van apen afstammen
vooral qua intelligente onderwerpen
hahaJagang schreef:Als je de lachers op je hand wil hebben, moet je zo'n opmerking maken op OI.Bregje schreef:ik ga inderdaad bijna geloven dat jullie van apen afstammen
Hier geldt dit niet als belediging, maar juist bijna als bevestiging.
Wat zou je van mij een kwetsende/beledigende opmerking vinden Bregje?Bregje schreef:hahaJagang schreef:Als je de lachers op je hand wil hebben, moet je zo'n opmerking maken op OI.Bregje schreef:ik ga inderdaad bijna geloven dat jullie van apen afstammen
Hier geldt dit niet als belediging, maar juist bijna als bevestiging.
Heb je alle 43 pagina's al doorgenomen? Zit behoorlijk wat troep bij.. en enkele zinnige stukjes, voor de liefhebber.Bregje schreef: ik ga inderdaad bijna geloven dat jullie van apen afstammen
Ik zou me concentreren op de meest recente 'troep' in dit topic.Samsa schreef:Heb je alle 43 pagina's al doorgenomen? Zit behoorlijk wat troep bij.. en enkele zinnige stukjes, voor de liefhebber.Bregje schreef: ik ga inderdaad bijna geloven dat jullie van apen afstammen
Nee, het resultaat wel.Bregje schreef: Is wijsheid meetbaar? ergo ...
Ik lust wel vis, maar ik eet het niet, omdat ik van mening ben dat de aarde al geruime tijd overbevraagd wordt en de zeeën al voor het overgrote deel leeggevist zijn, om nog maar zwijgen over wat er door visserij aan onderzees natuurschoon wordt verwoest.Knutselsmurf schreef:ik lust geen vis
Knutselsmurf schreef:Nee, het resultaat wel.Bregje schreef: Is wijsheid meetbaar? ergo ...
Kracht (N) is niet te zien, het resultaat wel.
Je hebt een leuke avatar, ik lust geen vis, maar het plaatje vind ik wel mooi.