Verbannen van Ontdek Islam?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Jinny

Re: Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door Jinny »

Dat zijn er meer.
Ik lees overigens zelden nog mee, ik begin me meestal na 4 postjes al te ergeren aan de domheid.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Juan schreef:Mja, nu kan je ze niet meer lezen. Dat zegt genoeg. En ik ben er overigens zonder boe of ba afgegooid.
Ik zou ermaar trots op wezen!
Ze waren schijnbaar nogal ondermijnend voor het 'ware' geloof.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Jinny

Bericht door Jinny »

Dat ze paranoide zijn op OI heb ik een paar maanden terug afdoende aangetoond dacht ik. :D
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Maar is OI alleen afgesloten voor "banned" leden, of ook voor vrije "lurkers"?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Jagang schreef:Maar is OI alleen afgesloten voor "banned" leden, of ook voor vrije "lurkers"?
Je zult je eerst moeten aanmelden, anders kom je er niet op. Ik probeer al een paar maanden mee te lezen, maar het boeit me totaal niet wat daar gebeurt. Zitten elkaar alleen maar wat te bevestigen, en een kritisch geluid wordt meteen met een ban beloond. :D

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinny

Bericht door Jinny »

Alle proxy's zijn onderhand ook wel afgesloten door de heren en dames admin en moderator daar.
Je zult inderdaad eerst moeten aanmelden met een naam als freethinker of zo. :D :D
Kans is groot dat je een permanente ban krijg voordat je je ook maar heb kunnen aanmelden. :lol:
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Mooi, dan hebben we deze "battle" eigenlijk gewonnen.
Ze zijn immers niet meer "googlebaar", en zullen waarschijnlijk maar weinig nieuwe leden meer trekken.

Die anderhalve man en een paardekop die er wél op afkomen, zullen er bij de eerste moeilijke vraag waarschijnlijk alweer uit liggen.

So much for their introduction.

De rest likt elk-aars-reet maar. :D
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Nee hoor ze zijn gewoon googlebaar en dat is precies waarom je gewoon kan 'meelurken'. Je hoeft alleen maar je browser even in te stellen dat het lijkt alsof je de google bot bent (bij "bezoekers op de site" staat er dan ook Google(BOT) ipv Guest, heel vermakelijk) en dan kun je bijna alles lezen behalve sommige subfora waar je lid voor moet zijn. De meeste discussiefora zijn gewoon open. Overigens kun je zelf een hele lijst van toegestane bots vinden op hun site (onderaan bij forumoverzicht->Bots), dus je kan zelfs nog kiezen onder welke bot je erop wil (Yahoo, Alexa, etc.).

Veel universiteiten en providers hebben ook nog toegankelijke proxy's (ik zit zelf via de proxy van xs4all) die ze niet geband hebben. Via de UvA en VU kom ik er namelijk gewoon op. Je kan ook je provider even bellen en vragen om een nieuw ip, doen ze meestal niet te moeilijk over. Enige remedie zou zijn om een hele range te bannen en je begrijpt dat ze dat uberhaupt niet willen.

En aangezien ze die bots écht niet permissies gaan weigeren is er dus niks aan te doen voor hen :P Ja ja, lang leve het internet.
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Ja verban ontdek islam.
Chechens - the bravest people in the world!
http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinny

Bericht door Jinny »

Voordeel van OI is dat we nu weten waar die gekken zitten.
Hef je de site op, moet je ze weer zoeken.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Iemand plaatste het volgende artikel van :
Fred McGraw Donner, an Islamic scholar and Professor of Near Eastern History at the University of Chicago.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fred_Donner

Te lezen hier:
http://rambambashi.wordpress.com/2010/1 ... f-islam-2/

Het artikel werd direct verwijdert, en hij verbannen.

Ze zijn daar ook echt paranoïde. Het artikel is natuurlijk verwijderd omdat het misschien iemand tot nadenken zou stemmen.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Je kan zonder problemen tegenwoordig nieuwe accounts openen op Ontdekislam.nl en gewoon meelezen is ook geen probleem. Het afgesloten forum kan je met GoogleBot lezen (zie hier beneden).

Bannen en verwijderen van bijdrages op het forum zullen ze wel altijd blijven doen, dat is gewoon hun aard.
Jinny

Bericht door Jinny »

Ik kan dacht ik overal meelezen en desgewenst posten.
IPban werkt niet, maar dat begrijpen de broeders en zusters niet.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Ja, meelezen is geen probleem.
Alleen dat hyphocriete gedoe daar staat me voorlopig even goed tegen.
Als je een recentie van een boek geschreven door een internationaal gewaardeerd wetenschapper post die enige kanttekeningen plaatst bij hun stellige overtuigingen over Mohammed wordt het artikel direct verwijderd en krijgt de poster een ban, terwijl ze zelf op hun beurt wel straffeloos de christenen daar mogen schofferen.

Van de groep christen die daar ooit was is er trouwens bijna geen een meer over.
Wel weer vermakelijk dat ze hun doelstellig, internetters die belangstelling hebben vor de islam eerder afschrikken dan aantrekken.
Enkel simpele zielen zullen zich daarnog thuis voelen.
Jinny

Bericht door Jinny »

Mwah, dan heeft het forum toch nog een nuttige functie, het afschrikken van mensen.
Iemand met een gezond stel hersens wordt vanzelf misselijk na enige tijd lezen op OI.
Plaats reactie