Als je er nu nog even bij vermeldt dat dat geenszins uitsluit dat er een ontwerp aan ten grondslag ligt, dan zijn we er voor een deel uit. M.i. vertellen ons logische verstand en onze waarnemingen dat iets niet zomaar vanzelf uit niet kan ontstaan.pallieter schreef:Een waarneming is een waarneming Wilempie. Dat gaat niet over juist of fout, dat gaat over de realiteit.Wetenschappelijk bewijs bestaat uit waarnemingen die een hypothese of theorie bevestigen
En de realiteit is dat we bewijs hebben dat de evolutie van het oog bevestigt.
En voor de laatste keer.
Stop met de kleuter uit te hangen.
Oog
Moderator: Moderators
Re: Oog
Hallo meneer God, met Anna.
Voor Hitler maakte het blijkbaar ook niet zoveel uit. De schade is trouwens niet beperkt gebleven tot geallieerde soldaten. Leren we er iets van? Waarom zouden we? De evolutie gaat toch wel zijn gang.pallieter schreef:Volgens je godje met zijn zondeval niet veel.
Dat zou toch helemaal niets moeten uitmaken? Evolutionair gezien dan. Hitler wilde de evolutie een handje helpen. Niets verkeerds mee toch? Wat maakt het allemaal uit?
Volgens enkele tientalen miljoenen geallieerde soldaten, heel veel.
Behalve je God dan?Als je er nu nog even bij vermeldt dat dat geenszins uitsluit dat er een ontwerp aan ten grondslag ligt, dan zijn we er voor een deel uit. M.i. vertellen ons logische verstand en onze waarnemingen dat iets niet zomaar vanzelf uit niet kan ontstaan.
Evolutie gaat niet over het ontstaan van het leven. Het gaat over de evolutie van het leven. Zit nogal sterk in de naam.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abiogenese
Waarnemingen (uit bv meteorieten) en labo experimenten hebben aangetoont dat abiogenese perfect mogelijk is. Leer Googlen. En start een nieuw topic over abiogenese als je wil.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
Ok Willempie, nu verwacht ik een perfect onderbouwde uitleg waarom wij niet in staat zouden zijn te leren omdat de evolutie toch zijn gang gaat.Voor Hitler maakte het blijkbaar ook niet zoveel uit. De schade is trouwens niet beperkt gebleven tot geallieerde soldaten. Leren we er iets van? Waarom zouden we? De evolutie gaat toch wel zijn gang.
Anders zal ik de moderatie vragen je troll gedrag hier niet meer te accepteren.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
Toon dat dan aan! Alleen iets veelvuldig roepen maakt het niet waar. Zorg dat je de ET vervangt door een betere THEORIE.Willempie schreef:
Als je er nu nog even bij vermeldt dat dat geenszins uitsluit dat er een ontwerp aan ten grondslag ligt, dan zijn we er voor een deel uit. M.i. vertellen ons logische verstand en onze waarnemingen dat iets niet zomaar vanzelf uit niet kan ontstaan.
Onderbouw!!!!!! Leg uit!!!!!! Verklaar!!!!!!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- LordDragon
- Bevlogen
Willempie schreef :
Willempie schreef :
MVG, LD.
Welk ontwerp, het ontwerp van het perfecte oog? Dat is er niet, een perfect oog bestaat niet, we gebruiken thermal en night vision om ons zicht te optimaliseren in bepaalde omstandigheden. Moesten onze ogen perfect zijn zouden we dat niet moeten doen. De grondslag is eenvoudigweg het vorige resultaat dat bekomen is uit mutatie en door soorten verbeterd wordt. Heb je mijn vorige link gelezen? Er bestaan verschillende soorten ogen, van eenvoudig naar complex te rangschikken. Zou je aub de moeite willen doen om die link eens door te nemen, en enkelvoudige ogen, samengestelde ogen, lensogen enzomeer trachten te begrijpen, verstaan hoe het komt dat het zo is?Als je er nu nog even bij vermeldt dat dat geenszins uitsluit dat er een ontwerp aan ten grondslag ligt, dan zijn we er voor een deel uit.
Willempie schreef :
Dat is net wat gelovigen aannemen van hun god, dat deze alles zomaar uit het niets geschapen heeft. Je kronkelt als een slang in het nauw, een trollenslang misschien.M.i. vertellen ons logische verstand en onze waarnemingen dat iets niet zomaar vanzelf uit niet kan ontstaan.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Abiogenese is je op glad ijs begeven. Evolutie is dat niet. DAT is, evenals zwaartekracht hoogstwaarschijnlijk (99,99%) waar. En dat zeg ik alleen in deze bewoordingen omdat er alleen wiskundige bewijzen zijn. Zwaartekracht is immers NIET bewezen.pallieter schreef:Behalve je God dan?Als je er nu nog even bij vermeldt dat dat geenszins uitsluit dat er een ontwerp aan ten grondslag ligt, dan zijn we er voor een deel uit. M.i. vertellen ons logische verstand en onze waarnemingen dat iets niet zomaar vanzelf uit niet kan ontstaan.
Evolutie gaat niet over het ontstaan van het leven. Het gaat over de evolutie van het leven. Zit nogal sterk in de naam.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abiogenese
Waarnemingen (uit bv meteorieten) en labo experimenten hebben aangetoont dat abiogenese perfect mogelijk is. Leer Googlen. En start een nieuw topic over abiogenese als je wil.
Maar ik wil uitleg gaan zien, waarom we creationisme serieus moeten gaan nemen. Nogmaals. Alleen roepen werkt niet (behalve op je zenuwen dan...maar die zijn niet bewezen!)
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
http://en.wikipedia.org/wiki/Argument_from_poor_design" onclick="window.open(this.href);return false;
God speelt een spelletje met zijn ontwerp. En het spelletje mislukt steeds weer.
God speelt een spelletje met zijn ontwerp. En het spelletje mislukt steeds weer.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ik beweer niet dat we niet kunnen leren. Maar wat maakt het uit? We gaan toch allemaal dood? Dan heeft het allemaal toch in wezen geen zin?pallieter schreef:Ok Willempie, nu verwacht ik een perfect onderbouwde uitleg waarom wij niet in staat zouden zijn te leren omdat de evolutie toch zijn gang gaat.Voor Hitler maakte het blijkbaar ook niet zoveel uit. De schade is trouwens niet beperkt gebleven tot geallieerde soldaten. Leren we er iets van? Waarom zouden we? De evolutie gaat toch wel zijn gang.
Wel dan? Wat heeft jouw leven op aarde voor nut? Jij leeft hier slechts een milliseconde op kosmische schaal. De fun begint pas als je dood bent.....ALS je het goede geloof aanhangt natuurlijk. Anders branden wij samen!Willempie schreef:Ik beweer niet dat we niet kunnen leren. Maar wat maakt het uit? We gaan toch allemaal dood? Dan heeft het allemaal toch in wezen geen zin?pallieter schreef:Ok Willempie, nu verwacht ik een perfect onderbouwde uitleg waarom wij niet in staat zouden zijn te leren omdat de evolutie toch zijn gang gaat.Voor Hitler maakte het blijkbaar ook niet zoveel uit. De schade is trouwens niet beperkt gebleven tot geallieerde soldaten. Leren we er iets van? Waarom zouden we? De evolutie gaat toch wel zijn gang.
Bekijk het filmpje m.b.t. het oog en LEER. Leer dat het leven zin heeft door je te verdiepen in dit soort magnifieke zaken!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Beagle1831
- Ervaren pen
Ehhh ... ogen ging het hier toch over ?Willempie schreef:
Ik beweer niet dat we niet kunnen leren. Maar wat maakt het uit? We gaan toch allemaal dood? Dan heeft het allemaal toch in wezen geen zin?
De zin van ogen hm, ff kijken ... het waarnemen van je omgeving dmv het opvangen van fotonen zou ik zeggen.
"Mag ik dat vinden?....ja dat mag ik vinden"
M Smeets
M Smeets
Is dat een onderbouwing?
Ik beweer niet dat we niet kunnen leren. Maar wat maakt het uit? We gaan toch allemaal dood? Dan heeft het allemaal toch in wezen geen zin?
Heeft het dus geen zin om te leven? Heeft geen zin om moordenaars te verolgen als er geen hiernamaals is. heeft het verdorie geen zin om voor je kinderen te zorgen als er geen jhiernamaals is. heeft het geen zin om je kinderen de beste kansen te geven?
Evolutionair gezien heeft dit net wel zin verdorie. Hoe ga ja anders als soort overleven.
Jongen,
Ik ga je hier niet opnieuw evolutie uitleggen. Dat heb je hier al lang gekregen maar je bent te arrogant om zelfs die informatie te lezen.
herlees je voorstellingspost hier nog eens. Ik vrees dat je een leugenaar bent.
Moderatie,
Mag ik vragen Willempie even op zijn trol gedrag te wijzen.
Ik sluit me bij dat verzoek aan!pallieter schreef:Moderatie,
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
idemErik schreef:Ik sluit me bij dat verzoek aan!pallieter schreef:Moderatie,
Einstein/Mick
Einstein/Mick