Die link naar die stellingen op creatie.info is een vertaling van een pseudowetenschappelijk schrijfsel van een Duitse creationist waar onder andere hier
http://schneider.ncifcrf.gov/paper/ev/gitt/" onclick="window.open(this.href);return false; gehakt van wordt gemaakt.
Ik heb met 5 seconden googlen al een hele lijst met tegenargumenten gevonden, maar nog steeds geen enke argument voor een schepping. Zeker niet als informatie het argument zou zijn tegen evolutie en voor een schepping.
Het is vervelend dat echte vrijdenkers altijd het werk moeten doen en daar ook toe uitgenodigd worden om dat te doen, door gelovigen die te belazerd zijn om verder te kijken dan hun geloof. Een geloof dat voornamelijk van horen zeggen is en parasiteert op alles dat door mensen aan kennis en de laatste tijd ook als echte wetenschap is voortgebracht.
Ik heb niet het idee dat demeester weet waar hij / zij over praat en dat blijkt aan het vage gebruik van nietszeggende, heel gemakkelijk weerlegbare gemeenplaatsen.
Alleen ik begin er niet echt meer aan omde gish gallop aan crea crackpot teweerleggen te veel werk, als in paarlen voor de zwijnen en dweilen met de kraan open, vooral bij iemand die meent zichzelf vrijdenker te mogen noemen. Droom lekker verder zou ik zeggen,er is genoeg aan overweldigend bewijs te vinden voor evolutie en men maakt er ook net als de zwaartekracht voortdurend gebruik van .
Met abiogenese heeft het trouwens weinig te maken, evolutie en het ontstaan van leven zijn twee verschillende zaken.