Ik ben vooralsnog geen video tegengekomen van deze discussie (de discussie is immers vandaag [[ nee oeps, pas een maand later! ]]), maar die zal er vroeg of laat ongetwijfeld wel zijn...The Washington Post schreef:Bill Nye “The Science Guy” is set to visit Kentucky to debate evolution and biblical creation with the founder of the Creation Museum.
Ken Ham wrote on his Facebook page Thursday that he will square off Feb. 4 with Nye, the former host of a popular science TV show for youths.
Klik hier om verder te lezen...
Mocht iemand willen 'genieten' van een (amerikaans-getinte) discussie over dit onderwerp dan kan je ook op slashdot.org terecht (daar waar ik het nieuwtje oorspronkelijk van heb opgepikt),
n.b: deze discussie is waarschijnlijk het resultaat vanwege de uitspraak van Bill Nye: hij acht het scheppingsverhaal schadelijk voor kinderen! Zie het onderwerp van PietV. (http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 28&t=11378" onclick="window.open(this.href);return false;) voor meer informatie. Ken Ham heeft daarom (volgens mij) enkele youtube video's gewijd aan Nye...
Ik verwacht persoonlijk niet veel van zulke discussies, maar wat denken jullie?