21 mei vergaat de wereld

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Kees Droog

21 mei vergaat de wereld

Bericht door Kees Droog »

Wij leren nú van de Bijbel dat de *Rapture* is op 21 mei 2011 AD.
Vijf maanden* later is de grote verschrikking, de Dag van het Oordeel op 21 oktober 2011 AD* ... maar dat zij hen vijf maanden zouden pijnigen; en hun pijniging was als de pijniging van een schorpioen wanneer hij een mens steekt. (Openbaring 9:5)

The Bible is a Book that is absolutely true and trustworthy. It is the centerpiece, the keystone of this study.
Website Family Radio: Time Has An End - A Biblical History of the World 11.013 BC - AD 2011 http://www.timehasanend.org/
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Zjin al talloze andere voorspellingen gedaan die het einde der tijden voorspellen, waarom zijn deze niet waar?
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
lost and not found yet!
Bevlogen

Re: Time Has An End 2011 AD

Bericht door lost and not found yet! »

Kees Droog schreef:Wij leren nú van de Bijbel dat de *Rapture* is op 21 mei 2011 AD.
Vijf maanden* later is de grote verschrikking, de Dag van het Oordeel op 21 oktober 2011 AD* ... maar dat zij hen vijf maanden zouden pijnigen; en hun pijniging was als de pijniging van een schorpioen wanneer hij een mens steekt. (Openbaring 9:5)

The Bible is a Book that is absolutely true and trustworthy. It is the centerpiece, the keystone of this study.
Website Family Radio: Time Has An End - A Biblical History of the World 11.013 BC - AD 2011 http://www.timehasanend.org/
Hey, kijk nou dan!! Hebben we een opvolger van Henoch?? :lol:

Vr. groet.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Ja, de ene gek wisselt de andere af he.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE »

Kees Droog schreef:Wij leren nú van de Bijbel dat de *Rapture* is op 21 mei 2011 AD.

Goverdomme het is toch ook wel bar. Deze man heeft nog vreemdere ideeën dan die vorige man :lol:

Toen ik nog helemaal in de heer was, werd door medegelovigen in A'dam de ondergang door vuur van die stad voorspeld in 1979, zij hadden al hele vluchtroutes voor ggristenen gekregen van god. :lol:
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Sararje schreef:Ja, de ene gek wisselt de andere af he.
Als het deze is wel ja! Kwam ik tegen op een ander forum. De naam zei me nog wat van vroeger, volgens mij een fundamentalistisch gereformeerd schrijver uit het midden van de vorige eeuw. Dus alleen de naam Kees Droog. :lol:

Kees Droog
Urker
Urker

BerichtGeplaatst: Zo Sep 23, 2007 9:37 pm Onderwerp: Ark
magneet schreef:
Kees Droog schreef:
magneet schreef:
Kees Droog, wat is je punt? Dat Greenpeace gelik et dat we binnenkort duur een naaie zondvloed vergaon?

Ziet toe, waakt en bidt; want gij weet niet, wanneer de tijd is. (Markus 13:33)

ok, dan zal ik de vraag anders stellen:

Kees Droog, wat is je punt? Dat Greenpeace gelijk krijgt dat we ----- door een nieuwe zondvloed vergaan?

Dat Greenpeace gelijk krijgt?
Als de mensen van Greenpeace geen zaligheid hebben ontvangen voor de tweede wederkomst van onze Heere Jezus Christus, dan als Rechter op de Dag van het Oordeel, lezen wij in 2 Petrus 3:6-7:
Door welke de wereld, die toen was, met het water van de zondvloed bedekt zijnde, vergaan is. Maar de hemelen, die nu zijn, en de aarde, zijn door hetzelfde woord als een schat weggelegd, en worden voor het vuur bewaard tegen de dag des oordeels, en der verderving der goddeloze mensen.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

toch niet het volgende 100pagina topic met een hoop bijbelgekken hé?
a.r.

Bericht door a.r. »

Afbeelding
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Appelflap, ik wacht even af, maar tot dit moment is er nog van een of andere overtreding geen sprake.
Theoloog

Bericht door Theoloog »

Jezus zegt dat zelfs hij niet weet op welke dag het einde zal vallen, maar Kees Droog heeft het uitgerekend (net als al die andere doorgedraaide bijbelpuzzelaars vóór hem).

Ik stel voor dat Kees Droog zijn geld inzet waar zijn mond is, vlak voor 21 mei 2011 een hypotheek neemt op zijn huis en dit dan overmaakt op het bankrekeningnummer van Freethinker. Hij kan het dan naderhand terugkrijgen als hij post dat hij het bij het verkeerde eind had. Zonder bericht op 22 mei 2011 zullen we ervan uitgaan dat Kees Droog is gaan hemelen en het geld gebruiken om het er op Ibiza nog een maal stevig van te nemen voordat de hel losbarst (de heilige Geest is dan ook van de aarde afgenomen, dus bekering zit er voor ons niet meer in. Tenzij je Jood bent natuurlijk, want uit het volk Israël is er nog ruimte voor 144.000 bekeerlingen: op de een of andere manier hebben die de Heilige Geest niet nodig voor een bekering)
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Ik heb van de reputatie van Kees Droog gehoord, maar we moeten iedereen een kans geven, om het even of ze berucht zijn op het internet of niet. Hij heeft nog maar één posting gedaan.

Grtz.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
a.r.

Bericht door a.r. »

Ik hoop dat Kees Droog, die 100 pagina's in Henochs evangelisatiehoekje inmiddels doorgelezen heeft en tot de conclusie is gekomen, dat hij volkomen NAT gaat als hij hier wil komen evangeliseren :lol:
Kees Droog

Tijd heeft een Eind 2011 AD

Bericht door Kees Droog »

a.r. schreef: ... dat hij volkomen NAT gaat als hij hier wil komen evangeliseren :lol:
Ben hier niet gekomen om te evangeliseren maar om te vertellen dat het de Grote verschrikking, de Dag van het oordeel 21 oktober 2011 AD zal zijn. DV

Wanneer daarentegen de wachter het zwaard ziet komen, en blaast niet met de bazuin, zodat het volk niet is gewaarschuwd; en het zwaard komt, en neemt een ziel uit hen weg; die is wel in zijn ongerechtigheid weggenomen, maar zijn bloed zal Ik van des hand des wachters eisen. Gij nu, o mensenkind! Ik heb u tot een wachter gesteld over het huis Israëls; zo zult gij het woord uit Mijn mond horen, en hen van Mijnentwege waarschuwen. (Ezechiël 33:6-7)

De wachter in Christus,
Kees Droog
Trees
Forum fan

21 oktober 2011

Bericht door Trees »

Hallo Kees,

Ik zie de door jouw genoemde dag, zoals alle andere dagen overigens ook, met volkomen vertrouwen tegemoet.

Vriendelijke groeten,

Trees.
Laatst gewijzigd door Trees op 06 nov 2007 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
a.r.

Bericht door a.r. »

Te vroeg gejuigd ..........zucht

TIP: http://s3.freepowerboards.com/henoch/gr ... fc7134f81f

Is leuker voor U
Plaats reactie