Vladimir Poetin.

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

LordDragon
Bevlogen

Re: Vladimir Poetin.

Bericht door LordDragon »

Als je vandaag de krant open slaat, eender welke krant, zolang deze maar gelieerd is aan Reuters en andere wereldwijde persdiensten, lees je dat Vladimir Putin een gevaarlijke man is, iemand die de wereld op zijn kop heeft gezet. Klopt die stelling?

Om die vraag te beantwoorden zou eenieder zich eerst eens moeten verdiepen in de persoon Vladimir Putin.

Een jonge dame die ook op zoek was naar antwoorden heeft een eigen onderzoekje gedaan naar Vladimir Putin en dit in een ondertitelde video geplaatst. Mensen die liever geen video kijken kunnen ook de onderstaande tekst lezen. Die is vrijwel gelijk aan de ondertiteling maar heeft wat aanvullingen van onze hand. Wil je een mening hebben over deze man is het wel zo netjes eerst eens te kijken wie hij is, waar hij vandaan komt, wat zijn doelen zijn en wat hij tot nu toe betekent heeft voor het Russische volk en de rest van de wereld.

bron : http://www.bovendien.com/laatste-nieuws ... gevaarlijk" onclick="window.open(this.href);return false;

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

LordDragon schreef:
Als je vandaag de krant open slaat, eender welke krant, zolang deze maar gelieerd is aan Reuters en andere wereldwijde persdiensten, lees je dat Vladimir Putin een gevaarlijke man is, iemand die de wereld op zijn kop heeft gezet. Klopt die stelling?

Om die vraag te beantwoorden zou eenieder zich eerst eens moeten verdiepen in de persoon Vladimir Putin.

Een jonge dame die ook op zoek was naar antwoorden heeft een eigen onderzoekje gedaan naar Vladimir Putin en dit in een ondertitelde video geplaatst. Mensen die liever geen video kijken kunnen ook de onderstaande tekst lezen. Die is vrijwel gelijk aan de ondertiteling maar heeft wat aanvullingen van onze hand. Wil je een mening hebben over deze man is het wel zo netjes eerst eens te kijken wie hij is, waar hij vandaan komt, wat zijn doelen zijn en wat hij tot nu toe betekent heeft voor het Russische volk en de rest van de wereld.

bron : http://www.bovendien.com/laatste-nieuws ... gevaarlijk" onclick="window.open(this.href);return false;

MVG, LD.
Poetin heeft de wereld hoogstens op zijn kant gezet. . .
Ik wens u alle goeds
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Er is ook een Bovendien Facebook pagina.
https://www.facebook.com/pages/Bovendie ... 3644181396" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan me heel goed voorstellen dat LordDragon zich thuis voelt in het Bovendiengebeuren, bij mij veroorzaken de Bovendien pagina's een tegengesteld gevoel. Walging.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
DiMensie

Bericht door DiMensie »

.
Bedankt voor de link en beterschap
.
LordDragon
Bevlogen

hazo ik was nog zelfs niet gaan zien naar die fb pagina, het ging me om de video die Putin toch wel anders toont dan dat de westerse media de man steeds afschilderen.

dan maar eens gaan zien op bovendien pagina
De Russische tanks van Porosjenko en Yatsenyoek blijken lariekoek en apekool. Ze gaven foto's die vers gemaakt zouden zijn als bewijs. Deze foto's zijn geanalyseerd en blijken uit 2008 te stammen toen het andere incident zich voordeed. Georgië dat Zuid Ossetië binnenviel. OOk toen kreeg Rusland de schuld van de agressie en wezen de zionisten van het westen en de VS naar Putin. Later bleek dat de aanval geinitieerd was vanuit Georgië en Rusland dat deed wat elk ander land zou hebben gedaan. De burgers beschermen tegen de agressors.
Ondanks dat dit de zoveelste keer is dat een zogenaamde Russische inmenging niet bewezen kan worden zeggen de Amerikanen dat het buiten kijf staat dat de Russen daar vechten. menen ze nu werkelijk dat alle burgers van deze Aardkloot gek zijn?
Zozo, foto's uit 2008, ja ik ben niet gek, anderen blijkbaar wel, geloof maar dat de russen de grote boosdoeners zijn, en dat het westen en de nato brave goedwillige mensen zijn, wat een bs, amerika wil wapens leveren aan de nazistische regering in Kiev maar dat komt niet ter sprake he. Jouw commie trauma zou je beter eens verwerken, je ziet de boel anders te eenzijdig. Maar ik hoop er zelfs niet op, dus doe maar verder. Je maakt het zo jezelf trouwens wel heel makkelijk door slechts een kant van het verhaal te willen aanhoren, is dat niet de houding die vele gelovigen aannemen?

watch this man, american special forces en blackwater in Oekraine

https://www.youtube.com/watch?v=GDlX5SSAO0M" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=PT2im4Tymec" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=oidEvNYdpa4" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoeveel Oekrainse mensen spreken zo vlot engels met een amerikaans accent? En nu jij weer ...

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

LordDragon schreef:
Ik schreef als reactie daarop:
Cluny schreef:Er is ook een Bovendien Facebook pagina.
https://www.facebook.com/pages/Bovendie ... 3644181396" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan me heel goed voorstellen dat LordDragon zich thuis voelt in het Bovendiengebeuren, bij mij veroorzaken de Bovendien pagina's een tegengesteld gevoel. Walging.
Ik heb geen behoefte om in dit topic mijn bullshitfilter in te zetten om het laatste off-topic gedoe van LordDragon ( van zo feb 15, 2015 7:43 ) te analyseren.
Voorlopig ben ik tevreden met de bevestiging van mijn eerdere constatering dat LordDragon zich thuis voelt tussen de Russische propaganda bullshit van Bovendien, het NL-filiaaltje van Russian Today en ik dus niet.
Ik heb het hele stuk mierzoete bouquetreeks tekst van zijn "Poetin is een toffe gozer" link gelezen, een stukje "reportage" van een filmpje waarin één of andere duits mutsje in het "sendung mit der Maus" stijl braaf de standaard Russian Today suikerpropagandetekst oplepelt en nog wat artikeltjes gelezen, nog veel meer en tenslotte de Facebookpagina van dit anti-amerikaans Complottheorieclubje gevonden.
Mij lijkt dat voldoende reactie op de suikerbiografie van Poetin.
BOT maar weer. Poetin dus.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
LordDragon
Bevlogen

Bovendien leuter je weer verder;

veel anti putin blabla, maar geen reactie hierop;
watch this man, american special forces en blackwater in Oekraine

https://www.youtube.com/watch?v=GDlX5SSAO0M" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=PT2im4Tymec" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=oidEvNYdpa4" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoeveel Oekrainse mensen spreken zo vlot engels met een amerikaans accent? En nu jij weer ...
Moet ik daaruit afleiden dat je dat allemaal "normaal" vind?

MVG, LD.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Je mag afleiden dat jouw inbreng off topic is en ik geen zin heb om er in dit topic tijd en energie aan te gaan besteden.
DiMensie

Bericht door DiMensie »

DiMensie

Bericht door DiMensie »

.
Volgens een Pentagon-rapport heeft Poetin de autistische stoornis 'Syndroom van Asperger'
die veroorzaakt zou zijn door een beroerte die zijn moeder tijdens de zwangerschap kreeg.
Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis
en heeft derhalve ook directe invloed op de beslissingen die Poetin neemt.

Bron: .
LordDragon
Bevlogen

cluny schreef:
Je mag afleiden dat jouw inbreng off topic is en ik geen zin heb om er in dit topic tijd en energie aan te gaan besteden.
Zou het kunnen dat je mijn inbreng, die terloops vermeld weldegelijk "on topic" is, als off topic beschouwt omdat ik niet meeloop in jouw anti putin propaganda conspiracy theorietjes? En als je er geen energie aan wil besteden, waarom open je dan een topic over poetin?

MVG, LD.
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

DiMensie schreef:.
Volgens een Pentagon-rapport heeft Poetin de autistische stoornis 'Syndroom van Asperger'
die veroorzaakt zou zijn door een beroerte die zijn moeder tijdens de zwangerschap kreeg.

Als dat zo is bevindt hij zich in goed gezelschap:
http://www.aspergersyndroom.nl/index.ph ... rgers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

ow man
dat de telegraph meedoet aan dit soort onzin is toch niet te schatten.
nu ja, nieuwe politieke stijl is de tegenstander een mentale afwijking aanpraten.
ik waag alleszins te betwijfelen dat iemand met autisme de nodige sociale vaardigheden heeft om het tot 1 vd machtigste mannen ter wereld te schoppen.

en dat lijstje op de autistensite
altijd leuk om je met dergelijke mensen te kunnen associëren, waarheidsgehalte ligt in de buurt van nul vrees ik
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

lanier schreef:
DiMensie schreef:.

Als dat zo is bevindt hij zich in goed gezelschap:
http://www.aspergersyndroom.nl/index.ph ... rgers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wou meteen hetzelfde opmerken. Veel mensen met Asperger zijn buitengewoon begaafd op hun eigen gebied. Men kan zich met recht afvragen of de benaming het een stoornis te noemen of zeggen dat iemand daar aan lijdt op zijn plaats is. Personen met Asperger die ik ken zou ik nooit en tenimmer op deze manier aanspreken.
Overigens is het nog maar de vraag of het zo is. Poetin staat bekend als het tegendeel van fysiek onhandig.
Born OK the first time
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Ik vermoed dat de opdracht voor deze moord van Poetin kwam.
'Russische politicus en oud-vicepremier Boris Nemtsov (55) vermoord'
Als je meer wilt weten over Boris Nemtsov dan kan je op Wikipedia kijken.
Wiki
Plaats reactie