Democratie in de EU

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Vit
Banned

Democratie in de EU

Bericht door Vit »

Willen we democratie of vinden we het allemaal best zo?

Afbeelding

Tekenen mensen!!!!!

Het is btw ook een drempel naar het voorkomen van andere EU kuren!
Religie is gebouwd op drijfzand, Atheïsme ook maar stevig gefundeerd.
Peter van Velzen
Site Admin

Re: Democratie in de EU

Bericht door Peter van Velzen »

Ik heb helemaal geen mening over dat associatieverdrag!
Ik wens u alle goeds
Vit
Banned

Bericht door Vit »

Peter van Velzen schreef:Ik heb helemaal geen mening over dat associatieverdrag!
Daaro in Thailand heb je er ook geen last van, hier dus wel, maarre verdiep je er even in en geef jouw handtekening.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Linkje:

https://teken.geenpeil.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Vit
Banned

Bericht door Vit »

Fenomeen schreef:Linkje:

https://teken.geenpeil.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank, ik hoop dat ze de 300.000 handtekeningen halen, er zijn er nu 150.000 dus als iedereen die al getekend heeft er 1 bij krijgt dan zijn "we" er.

Ps, ik hoop dat jij ook getekend hebt, in dat geval is mijn missie al volbracht.
HankS
Diehard

Bericht door HankS »

Ik ben er ook niet tegen dus ik teken niet, ik vind TTIP veel zorgwekkender kan daar ook tegen getekend worden ?
Nothing in life is certain except death, taxes and the second law of thermodynamics.
—Seth Lloyd

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.

—Bertrand Russell
HankS
Diehard

Bericht door HankS »

Ja,dat kan https://milieudefensie.nl/ttip/teken-pe ... 50911-ttip" onclick="window.open(this.href);return false;
Nothing in life is certain except death, taxes and the second law of thermodynamics.
—Seth Lloyd

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.

—Bertrand Russell
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

HankS schreef:Ik ben er ook niet tegen dus ik teken niet, ik vind TTIP veel zorgwekkender kan daar ook tegen getekend worden ?
nog niet maar hier kun je lezen wat er wordt ondernomen, en er ook voor zorgen dat je een e-mail krijgt wanneer het wel kan.
Ik wens u alle goeds
Vit
Banned

Bericht door Vit »

HankS schreef:Ik ben er ook niet tegen dus ik teken niet.
Als je niet tegen de genoemde argumenten bent, dan kan dat natuurlijk, btw heb je ze eigenlijk wel gelezen?

Ik zeg het nog maar een keer:

Het is ook een drempel naar het voorkomen van andere EU kuren, je kent het verhaal van een schaap over de dam....!

http://geenpeil.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

waarom is geenpeil tegen een verdrag met Oekraine maar zwijgen ze over bv Moldavië (ook een verdrag dit jaar)?
handels/Associatieverdragen zijn GEEN EU-lidmaatschap, als je de link opzettelijk legt om te manipuleren dan bewijst het opnieuw waarom ik geen fan van referenda ben.
dan heb je er nu al 100 000 ingeluisd met de leugen grotere EU, Canada gaat echt geen lid vd EU worden (zij hebben ook verdragen met de EU).

ondersteuning voor Oekraïne
als je handel wil drijven en je land is naar de kloten, dankzij bv de Russen, dan is een steuntje in de rug handig. dat geld verdien je trouwens terug als bv Ndl makkelijker handel kan drijven met Oekraïne

als je op deze wijze Oekraïne kunt moderniseren, bv corruptie/rechtsstaat/... 21E eeuws, waarom zou je dan tegen zo'n verdrag zijn? economisch winnen beide ermee en democratisch idem.

Oorlog? als Rusland denkt dat zulke verdragen enkel anti-rusland zijn dan toont dat gewoon aan dat Rusland een keertje volwassen moet worden. Lijkt wel op de jaloerse madam die denkt dat ze het middelpunt vh heelal is. Niets houdt hen tegen om ook verdragen met de EU af te sluiten, makkelijker handel te drijven en te profiteren vh grootste economische blok ter wereld.
ok, putin vindt democratie en mensenrechten geen goed idee, jammer voor z'n bevolking
Vit
Banned

Bericht door Vit »

Het kost centen, onze centen dus die ook in de bodemloze put Griekenland gestort zijn.
appelfflap
Banned

Vit schreef:Het kost centen, onze centen dus die ook in de bodemloze put Griekenland gestort zijn.
en nu gooien we alles op 1 hoop, ook al heeft het 0,0 met mekaar te maken
ook zo'n klassieke techniek
Vit
Banned

Bericht door Vit »

appelfflap schreef:
Vit schreef:Het kost centen, onze centen dus die ook in de bodemloze put Griekenland gestort zijn.
en nu gooien we alles op 1 hoop, ook al heeft het 0,0 met mekaar te maken
ook zo'n klassieke techniek
Associatieverdragen zijn een opstap naar een EU-lidmaatschap wat een kwestie van tijd is, wat dus wel degelijk met elkaar te maken heeft.

Er zijn wel meer landen die lid van de EU willen worden, Turkije bijvoorbeeld, moeten we alles op een hoop gooien dan zijn er dus meerdere gegadigden, nu gaat het dus alleen om Oekraïne.

http://www.europa-nu.nl/id/vh9hce2h6wda ... opese_unie" onclick="window.open(this.href);return false;

Roemenië bijvoorbeeld is ook een lidstaat en wat krijgen wij daar zoal van terug, behalve zakkenrollers?
appelfflap
Banned

Vit schreef: Roemenië bijvoorbeeld is ook een lidstaat en wat krijgen wij daar zoal van terug, behalve zakkenrollers?
dus het referendum dient eigenlijk om je vreemdelingenhaat te fatsoeneren en bespreekbaar te maken?
daarmee is feitelijk alles gezegd
Vit
Banned

Bericht door Vit »

appelfflap schreef:
Vit schreef: Roemenië bijvoorbeeld is ook een lidstaat en wat krijgen wij daar zoal van terug, behalve zakkenrollers?
dus het referendum dient eigenlijk om je vreemdelingenhaat te fatsoeneren en bespreekbaar te maken?
daarmee is feitelijk alles gezegd
Je slaat het stukje voor de komma over, hoe jij er verder over denkt waar het voor dient zal mij een worst wezen, je zal mij sowieso niet op politieke correctheid kunnen betrappen.

Ps, Even terzijde een tip, probeer je zinnen eens met een hoofdletter te beginnen, zo komt het nogal dommig over.
Plaats reactie