Euhm... Hallo!!!

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

Surrendered
Ervaren pen

Euhm... Hallo!!!

Bericht door Surrendered »

Hallo,

Ik ben Surrendered. Ik ben nieuw hier :D . Ik ben best wel jong(volgens mij het jongste hier?). Ik stel me hier even voor zodat jullie ietwat meer weten over mij. Mijn hobby's zijn sporten, lezen, eten( :lol: ), en... geen idee. Ik ben moslim. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om hier te discussiëren. Mijn reden om hier te gaan discussiëren was om de ideeën die mensen nu hebben over de Islam te veranderen, ook al verander ik het maar een klein beetje. En euuhhh.... dat was het?

Groeten, Surrendered
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
a.r.

Re: Euhm... Hallo!!!

Bericht door a.r. »

Welkom Surrendered :) .
Hoe jong ben je en hoe kom je in vredesnaam op het idee om op dit vrijdenkersforum te willen discussieren? :D :D :D
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Welkom Surrendered.... :lol:

Hoe denk je in hemelsnaam de ideeën van kafir over islam te kunnen veranderen middels woorden terwijl die ideeën gevormd zijn door daden?
vuurdoorn
Forum fan

Bericht door vuurdoorn »

Mijn reden om hier te gaan discussiëren was om de ideeën die mensen nu hebben over de Islam te veranderen, ook al verander ik het maar een klein beetje. En euuhhh.... dat was het?
en....lukt het een beetje?
Surrendered
Ervaren pen

a.r. schreef:Welkom Surrendered :) .
Hoe jong ben je en hoe kom je in vredesnaam op het idee om op dit vrijdenkersforum te willen discussieren? :D :D :D
Ik ben 14(en een half :D ). Geen idee hoe ik op het idee kwam om hier te discussiëren.

Groeten, Surrendered
Surrendered
Ervaren pen

vuurdoorn schreef: en....lukt het een beetje?
Nou, vuurdoorn die was was( :D ) gewoon mijn nederlands. Ik kon ook gewoon is schrijven hè. En het lukt niet als mensen de hele tijd dezelfde ideeën blijven aanhangen. Alsof diegenen zijn geïndoctrineerd.

Groeten, Surrendered
Surrendered
Ervaren pen

Moeders schreef:Welkom Surrendered.... :lol:

Hoe denk je in hemelsnaam de ideeën van kafir over islam te kunnen veranderen middels woorden terwijl die ideeën gevormd zijn door daden?
Bedoel je de daden van terroristen die we op de media zien, Moeders?

Groeten, Surrendered
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Leuk dat je meedoet Surrendered. Misschien steken we iets van elkaar op.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

Welkom Surrendered! Door hier op een fatsoenlijke manier mee te discussiëren kun je al veel verschil maken, denk ik. ;)
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Alsnog welkom Surrendered. Een beetje kenden we elkaar al. :D

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
vuurdoorn
Forum fan

Bericht door vuurdoorn »

Van mij ook nog een welkom.

Wij hebben wel wat gemeen. Ik heb een aantal jaren een grote LIefde gehad. Iemand waarvan ik hield en ik dacht dat hij ook van mij hield. En ik wilde het wel aan iedereen vertellen.Wilde wel dat iedereen het zo voelde dan dat ik het voelde. En ergens diep in mij voelde ik wel dat er iets niet klopte, maar mijn liefde was zo groot dat ik het niet wilde zien. Er werden mij ook wel eens dingen verteld om een andere kant van mijn liefde te laten zien, maar daar wilde ik niet naar luisteren. Kom niet aan de Liefde van mijn leven! De naam van mijn Lief was....God.

Totdat ik twijfels kreeg. Me afvroeg of hij mijn liefde wel waard was. En toen bleek ineens dat wat er tegen me gezegd werd waar was. En ik wilde er niet aan. Gesmeekt om nog wat liefde van hem. Maar hij was weg!
Hij heeft zich helemaal terug getrokken, opgelost in het niets!

Ik ben erg benieuwd naar jou verhaal! Ik heb begrepen dat Allah jou grote liefde is?
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Surrendered schreef:Ik ben moslim.
Hoh, ik dacht dat je een atheïstisch/agnostische moslimdinges was.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Jinny

Bericht door Jinny »

Ok, dan maar een officieel welkom Sur. :D
Surrendered
Ervaren pen

vuurdoorn schreef: Ik ben erg benieuwd naar jou verhaal! Ik heb begrepen dat Allah jou grote liefde is?
Ja, mijn grote liefde is Allah(of God het gaat uiteindelijk over hetzelfde schepper).
Mijn liefde is zo groot dat ik het met iedereen wil delen. Niet, als ze het niet willen, maar ik vertel het wel. Mijn grote liefde is zo groot dat iedereen van mijn grote liefde kan houden.

Ik accepteer alleen paar mensen niet:
- diegenen die mijn grote liefde gebruiken als dekking
- diegenen die mijn grote liefde verpesten via slechte
voorbeelden, welke mijn grote liefde ook nog eens niet tolereert.

Voor de rest deel ik met iedereen die grote liefde. Als ik de hulp van mijn grote liefde nodig heb, dan bid ik naar Hem toe, en vraag of hij het voor mij het eenvoudiger kan maken. Soms duurt het maar een paar minuten soms duurt het een paar weken, maar uiteindelijk krijg ik een antwoord.

Mijn grote liefde heeft veel mensen gekozen, die de mensen zouden leren om naar hem te bekeren. Ik houd van al die mensen ook. De ene is voor mij een roos, de andere is voor mij een tulp. Ik neem hun als voorbeeld, en zo schieten ze mij te hulp. Ik benuttig alles wat mijn grote liefde aan mij heeft geschonken, en ik bid, als dank. Mijn grote liefde... kan ik met iedereen delen...

Groeten, Surrendered
Laatst gewijzigd door Surrendered op 08 dec 2010 22:12, 3 keer totaal gewijzigd.
Surrendered
Ervaren pen

Jagang schreef:
Surrendered schreef:Ik ben moslim.
Hoh, ik dacht dat je een atheïstisch/agnostische moslimdinges was.
Huh?

Groeten, Surrendered
Plaats reactie