Ja, maar niet als vrouw zoals iemand dacht.HarrieMe schreef:Sorry Cluny. Het was mijn schuld dat het even niet om jou ging.
Toch welkom, als heb ik sterk het idee, dat je al een half jaar hier je berichten plaatst.
Hallo, ik ben Cluny.
Moderator: Moderators
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
En voor de nieuwkomers, ik ben niet katholiek noch ooit geweest.

Er was ooit de noodzaak om snel een nick voor een forum te vinden.
Ik vond Cluny wel aardig omdat daar in het dorpje Cluny de hoogste concentratie aan romaanse woonhuizen te vinden is. En ook de meeste voor zover ik weet.
Dat is een hobbie van mij, alles willen weten over middeleeuwse woonhuizen.
Ik kan me herinneren dat het voor mij een indrukwekkende ervaring was om daar druk fotograferend alle romaanse woonhuizen van dit kloosterstadje te bekijken.
En over mijn nick, Cluny dus, daar mag je mij eindeloos over doorvragen. Ik wil ook best met alle plezier alles vertellen wat ik over de middeleeuwse architectuur in Cluny weet
Over mijn vele andere nicks op andere fora ook, maar wel op dat andere forum.

Er was ooit de noodzaak om snel een nick voor een forum te vinden.
Ik vond Cluny wel aardig omdat daar in het dorpje Cluny de hoogste concentratie aan romaanse woonhuizen te vinden is. En ook de meeste voor zover ik weet.
Dat is een hobbie van mij, alles willen weten over middeleeuwse woonhuizen.
Ik kan me herinneren dat het voor mij een indrukwekkende ervaring was om daar druk fotograferend alle romaanse woonhuizen van dit kloosterstadje te bekijken.
En over mijn nick, Cluny dus, daar mag je mij eindeloos over doorvragen. Ik wil ook best met alle plezier alles vertellen wat ik over de middeleeuwse architectuur in Cluny weet
Over mijn vele andere nicks op andere fora ook, maar wel op dat andere forum.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.