Dit gaat alleen over vitamine C.
Die claim is inderdaad nogal dubieus.
Maar het is vast ergens goed voor.

Daarom neem ik daar 1000 mg slow release van.
Op aanraden van een vriend (arts) die neemt het zelf ook.
Cluny schreef:
Toch vraag ik me af wanneer het kwartje eindelijk eens wil vallen bij de vitamine- en mineralenslikkende massa.
Niet.
Ik neem alles, van A tot Z en zeker als het ook maar enigszins een anti-oxidant werking heeft, of het helpt weet ik niet maar ik hanteer mbt het intreden van voortijdig verval een better safe than sorry principe.
En yin en yang:
Ik beweeg zo min mogelijk, rook zo veel mogelijk, eet wel eens groente, fruit sporadisch en die vitaminepillen zijn dan yang zeg maar.
Veel groente en fruit en minder roken heb ik wel eens gedaan, dat is geëindigd bij de cardioloog, daar ben ik toen maar mee gestopt.
Hoeveel procent was het ook al weer wat ongebruikt uitgeplast wordt?
Dat klopt wel maar een beetje meer vitamine B bv is niet slecht en het is vast ergens goed voor.
Alleen alcohol krijg ik niet weg, en een glaasje per dag schijnt toch weer ergens goed voor te zijn.
Eerst was het alcohol, toen alleen weer rode wijn en nu weer alcohol geloof ik.
Een paar keer per jaar zet ik een fles wodka naast me neer en dan gaat het op een gegeven moment vanzelf maar dat schijnt niet te helpen, je kan er geen voorraadje van aanleggen, sterker nog het schijnt niet zo heel gezond te zijn.