Diagram vd Geordende Nonsens
Moderator: Moderators
Diagram vd Geordende Nonsens
Al tijden stond me voor ogen wat hier iemand zomaar kant en klaar heeft geknutseld:
Een overzichtelijk beeld van alle overgangen tussen geloven, kwakzalverij, pseudowetenschap, en het paranormale:
Venn Diagram of Irrational Nonsense
Afdrukken!
Roeland
Een overzichtelijk beeld van alle overgangen tussen geloven, kwakzalverij, pseudowetenschap, en het paranormale:
Venn Diagram of Irrational Nonsense
Afdrukken!
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Re: Diagram vd Geordende Nonsens
Een glimlach kon ik niet bedwingen. Leuke hobby. Maar wat vind jij hier maatschappij kritisch aan Roeland?
Groet,
Bob
Groet,
Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Niets let je een om gelijk jouw voorkeur aan te geven.
Wie weet ben ik het met je eens.
R.
R.
Gekopieerd (met toestemming hoop ik..) en ga ik doorsturen naar mijn JW vriendinnetje. Laat goed zien waar m.i. religie onder valt. Bullocks...nonsens....bijgeloof....
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Mooi overzicht.
Scientology schijnt de prijs te krijgen voor Overtreffende Super Bollocks.
Scientology schijnt de prijs te krijgen voor Overtreffende Super Bollocks.
Born OK the first time
Ziet er goed uit, wel weer jammer dat reïncarnatie twee keer voor komt.
Ik heb er een tijdje naar zitten kijken. En mijn constatering is na een minuut of 5; dat het droevig gesteld is met de mensheid.heeck schreef:Al tijden stond me voor ogen wat hier iemand zomaar kant en klaar heeft geknutseld:
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Oscar,Oscardebest schreef:Ziet er goed uit, wel weer jammer dat reïncarnatie twee keer voor komt.
Pak de idee op en verbeter het. Of pas het op iets totaal anders toe waar je vanwege een brei aan woordbetekenissen en gezichtspunten geen overzicht over kunt krijgen.
Met teksten kan je zoiets nooit bereiken.
Roeland
PietV.PietV. schreef:Ik heb er een tijdje naar zitten kijken. En mijn constatering is na een minuut of 5; dat het droevig gesteld is met de mensheid.heeck schreef:Al tijden stond me voor ogen wat hier iemand zomaar kant en klaar heeft geknutseld:
Dat ik jou moet troosten!

Als je bedenkt wat er de laatste tijden aan verbeterend inzicht komt over de moeite die het kost om je verstand te gebruiken { denk aan Kahnemans Thinking Fast and Slow bijv. } dan is het niet verwonderlijk dat al het subrationele associëren patronen vertoont die je steeds weer terugziet.
Beetje shockerend als je er wat veel bijeen ziet.
Roeland
Dat is geen antwoord. Ik zie deze taxomie van onzin niet als middel om mijm maatschappijke omgeving te waarderen.heeck schreef:Niets let je een om gelijk jouw voorkeur aan te geven.
R.
groet,
Bob
Bob,Blues-Bob schreef:Dat is geen antwoord. Ik zie deze taxomie van onzin niet als middel om mijm maatschappijke omgeving te waarderen.heeck schreef:Niets let je een om gelijk jouw voorkeur aan te geven.
R.
groet,
Bob
]Ik vind dat je zeurt en als je een betere plek weet dan ik dan zou ik dat erg waarderen want dan ben ik van dit soort gezeur af.
Het was me net als het kiezen van een opstelonderwerp; je slaat al die andere over waar je het helemaal niet bij vind passen en toen hield ik "Maatschappijkritiek" over.
En dat is dan ook weer niet goed.
Verbeter me en ik laat het met vreugde door een van de moderators overplaatsen.
R
Beste roeland,heeck schreef:Bob,Blues-Bob schreef:Dat is geen antwoord. Ik zie deze taxomie van onzin niet als middel om mijm maatschappijke omgeving te waarderen.heeck schreef:Niets let je een om gelijk jouw voorkeur aan te geven.
R.
groet,
Bob
]Ik vind dat je zeurt en als je een betere plek weet dan ik dan zou ik dat erg waarderen want dan ben ik van dit soort gezeur af.
Het was me net als het kiezen van een opstelonderwerp; je slaat al die andere over waar je het helemaal niet bij vind passen en toen hield ik "Maatschappijkritiek" over.
En dat is dan ook weer niet goed.
Verbeter me en ik laat het met vreugde door een van de moderators overplaatsen.
R
Als ik je naar jouw mening vraag doe ik dat niet voor niets. Dat je dit als zeuren ervaart, ervaar ik als zeer jammer. Het is nu eenmaal niet ons beider goeistu fak om implicite gedachten duidelijk te expliciteren. Vandaar dat ik je even om wat meer expliciete stellingname vraag. Ik ervaar dat zelf meer als interesse, vooral omdat ik zelf er wel om kon lachen, maar het zoals gezegd niet direct als maatschappij kritisch "onderwerp" zou willen plaatsen.
Op verzoek drie voor de hand liggende voorstellen:
1. Babbelbox: Wel posts, geen stellingen http://www.freethinker.nl/forum/viewforum.php?f=39" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Cultuur -> cartoons: Het betreft een geinige afbeelding http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... =50&t=8183" onclick="window.open(this.href);return false;
3. Links: http://www.freethinker.nl/forum/viewforum.php?f=17" onclick="window.open(this.href);return false;
4. Maatschappij kritiek, met concrete gedachte over deze maatschappij in de OP, waarvan ik er dus net zo een zou kunnen bedenken.
Groet,
Bob
Ps. Dat je het idee hebt dat ik zeur, is misschien ook omdat ik je wat vaker lees, als "volger" dan dat ik anderen misschien lees, en dus minder spreek met anderen. Maar het is mij om het even of de post van jou komt, of van een ander. Niets persoonlijks dus, mocht je dat denken.
VERZOEK aan MODERATOR
Bob zag deze hele reeks berichten het liefste in de Babbelbox.
Dat mag van mij best.
Wees zo goed zijn wens te realiseren.
Roeland
Dat mag van mij best.
Roeland
heeck schreef:VERZOEK aan MODERATOR
Dat mag van mij best.
Roeland
Lijkt me verder niet nodig, ik sluit het onderwerp gewoon.