Verkiezingsprogramma PVV.

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Fish
Ontoombaar

Verkiezingsprogramma PVV.

Bericht door Fish »

Zomaar wat kersjes er uit gelicht.
900 miljoen extra voor politie.

En vooral: de AOW blijft op 65 jaar, geen dag later.

En vooral: 10.000 extra zorgmedewerkers.

En vooral: handhaving studiefinanciering en ov-jaarkaart.

Nederlands in de Grondwet (en het Fries).

Terugdraaien rookverbod.

Invoeren van hoge minimumstraffen en hogere maximumstraffen. (helpt niet, en wat gaat dat kosten)

Etnische registratie van iedereen. Inclusief vermelding ‘Antilliaan’.

Bezuinigen op de reclassering.

En vooral: 10.000 politieagenten erbij.

Alle islamitische scholen dicht. (zit wat in, maar dan ook alle joodse en christelijke)

Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes. (en keppeltjes en de bijbel)

En vooral: in artikel 1 van de Grondwet verankeren we de
Joods-christelijke en humanistische wortels van Nederland als
dominante cultuur.

Politieke steun aan de bouw van Joodse dorpen in Judea en Samaria.

Een internationaal tribunaal tegen de Iraanse president Ahmadinejad c.s. wegens het
ophitsen tot genocide en de vernietiging van Israël.

En vooral: geen ‘klimaatbeleid’.

Van Groene Hart naar Kloppend Hart. (alleen hierom al zou ik nooit op hem stemmen)]
Hoe we dat gaan betalen staat er nog niet bij.
http://www.pvv.nl/images/stories/verkie ... al-web.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Luck
Ervaren pen

Re: Verkiezingsprogramma PVV.

Bericht door Luck »

Jawel uit de EU stappen gaat ons waarlijk miljarden opleveren [-X :o
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Geen terugkeer van de animal cops. Het is net als de eerste keer; veel beloven niets geven. Als het aan de PVV ligt is iedereen straks werkzaam in de zorg of bij de politie. En meebetalen aan illegale nederzettingen. Ze zijn echt gek daar bij de partij. Of zou het te maken hebben met de donaties die ze ontvangen. Het enige goede punt waar ze echt wat mee moeten doen is 20% minder inkomsten voor politici. Ze kunnen er al vandaag mee beginnen. En niet wachten tot na de verkiezingen. Echte principes daar hoef je geen kamermeerderheid voor te hebben. Je stort gewoon het bedrag terug in de staatskas.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
HenkM
Superposter

Bericht door HenkM »

Ik heb hier nog een (aardig???) kijkje achter de schermen van deze 'partij':
http://www.nrc.nl/nieuws/2012/07/03/lee ... yndication

Vergis je niet, het is een heel lang stuk.
Maar heel leerzaam ... hoewel ... kijk ik er van op?

@ Cactus: zoek eens het stukje op dat heet: een koffer met geld.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Luck schreef:Jawel uit de EU stappen gaat ons waarlijk miljarden opleveren [-X :o
Ja ja. De EU ziet ons aankomen nadat wij eruit gestapt zijn. :D
Overigens, niet onbelangrijk, Noorwegen en Zwitserland (aangehaald door Wilders als voorbeeld) dienen zich aan de wetten en regels van de EU te conformeren willen ze handel met ons drijven.
Juglans
Forum fan

Bericht door Juglans »

En noorwegen en zwitserland hebben iets dat nederland niet heeft, olie en banken. Maar oke, nederland heeft wel een indrukwekkende logistieke en hanselssector, maar ja, die is wel weer afhankelijk van het europese achterland.
Our spontaneous experience is far richer than any abstractions about it. Arne Naess
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Juglans schreef:. Maar oke, nederland heeft wel een indrukwekkende logistieke en hanselssector, maar ja, die is wel weer afhankelijk van het europese achterland.
En daar zit hem nu juist de pijn als we er eenzijdig uitstappen, bij die afhankelijkheid.

Buiten dat zijn we als klein landje al snel een speelbal van de grote economiën waar we dan niet meer bijhoren.
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Volledig uit de EU stappen is voor Nederland ronduit desastreus. Dan gaan we terug naar vooroorlogse tijden. Het is echt volkomen gespeend van realiteitszin.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Juglans
Forum fan

Bericht door Juglans »

fish schreef:
En daar zit hem nu juist de pijn als we er eenzijdig uitstappen, bij die afhankelijkheid.

Dat bedoel ik ook, al draai ik het liever om, het is de kracht van nederland om economisch toch een belangrijke rol te spelen voor het verder kleine formaat. Afhankelijkheid is nu een eenmaal een gegeven geworden in het mondiale economische systeem, m.i. is dat dan ook niet ook goed of fout te kwalificeren. Ik vind het dan ook getuigen van een verwrongen blik op de werkelijkheid van de pvv door te streven naar terugtrekking uit de eu.
Our spontaneous experience is far richer than any abstractions about it. Arne Naess
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Ik ben bang dat de EU na ons vertrek havens als Antwerpen, Hamburg, Marseille. Le Havre en Bremen gaat bevoordelen.

Voor zover mogelijk natuurlijk.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Fish schreef:Ik ben bang dat de EU na ons vertrek havens als Antwerpen, Hamburg, Marseille. Le Havre en Bremen gaat bevoordelen.

Als doorvoerland zou dit desastreus zijn. Een enorm verlies aan banen. We zijn afhankelijk van het buitenland. Onze binnenlandse markt stelt niets voor. Nu keren we ons af van de belangrijkste handelspartners. Bijvoorbeeld Duitsland; een voorstander van de EU. Het laat zich raden wat er dan gaat gebeuren.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Juglans
Forum fan

Bericht door Juglans »

PietV schreef:
Nu keren we ons af van de belangrijkste handelspartners.
Wie bedoel je met we?
HenkM
Superposter

Bericht door HenkM »

Fish schreef:Ik ben bang dat de EU na ons vertrek havens als Antwerpen, Hamburg, Marseille. Le Havre en Bremen gaat bevoordelen.

Nederland heeft altijd voorop gelopen met het sluiten van verbonden binnen Europa.
Benelux, EK&SG. EU.
Wij zijn, als land, volslagen afhankelijk van dat achterland. Wij zijn de vervoerders. Je hebt dan ook gelijk dat als de andere havens voorrang gaan krijgen (hoeveel land moeten we dan onder water zetten om Antwerpen bereikbaar te houden?) het leed hier niet is te overzien.

Wat wel, en dat ondanks vele vele waarschuwingen, veel te vroeg werd geïntroduceerd is de Euro.
Als een wondermiddel. Maar werd er doorheen gejaagd.
Niettemin, die Euro is een feit, en heeft ons als land, en wederom de handel, geen windeieren gelegd.
Nu gaat het minder, en nu zouden we de boel in de steek moeten laten?

Vervolgens zou ik de pvv willen vragen zich eens af te vragen hoe het komt dat zo'n klein land zo rijk werd.
Zo belangrijk. Maar dat zullen ze niet.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
HenkM
Superposter

Bericht door HenkM »

Even een inkleuring van Henk en Ingrid.
http://www.revu.nl/2012/07/18/hoe-henk- ... odsloegen/

(en ja ... ik weet de -eerste- reactie al)
Getses
Forum fan

Bericht door Getses »

Laat me raden: Een te wollig verhaal vanwege de komkommertijd?

Mijn naaste buur is ook een Turks gezin, gepensioneerd, met veel luidruchtige aanloop en vooral snachts toeteren als de visite weggaat.

Ondanks dat vegen we in de winter elkaars straatje schoon.
Met hard fietsen heb je altijd wind tegen.
Plaats reactie