Forum upgrade!
Moderator: Moderators
Forum upgrade!
Het forum is geupgrade naar phpBB3, het is ons echter helaas nog niet gelukt om de opmaak van het oude forum over te zetten naar phpBB3: hier wordt dus nog aan gewerkt!
Eventuele bugs/fouten graag melden in dit topic.
Mvg,
N-Rico en Devious
Eventuele bugs/fouten graag melden in dit topic.
Mvg,
N-Rico en Devious
Re: Forum upgrade!
Nou ..... dat ziet er hier toch goed uit !
Ik persoonlijk vind zelfs dat het redelijk goed aansluit bij skepsis.nl.
Succes nog !
Met vriendelijke groeten,
Blueflame (die even vreemd gaat)

Ik persoonlijk vind zelfs dat het redelijk goed aansluit bij skepsis.nl.
Succes nog !
Met vriendelijke groeten,
Blueflame (die even vreemd gaat)

111 111 111 x 111 111 111 = 12 345 678 987 654 321
Ik moet even wennen aan deze nieuwe opmaak. Maar de oude opmaak komt terug begrijp ik? Dan wacht ik daar nog even op. Mijn ogen en geest moeten nu heel erg aan deze layout wennen. Ik word oud 

Gaia lijdt aan uitgezaaide primateritis, een mensenplaag (J. Lovelock)
Kijk eens aan,het is even wennen,maar ik lees al meteen weer aardig mee 8) hoe laat zal het worden? dat ik dat zelf ga bepalen weet ik al !
01h54 als de p.c. tijd klopt 
trialk break - het viel nog mee,ik verlaat nu vlijtig de p.c te 2 uur vijftig

trialk break - het viel nog mee,ik verlaat nu vlijtig de p.c te 2 uur vijftig
De lijst van aktieve topics vind ik wel handig.
Met de "ongelezen topics" vergat ik wel eens wat als ik een post even snel bekeken, maar bijvoorbeeld nog niet beantwoord had.
Met de "ongelezen topics" vergat ik wel eens wat als ik een post even snel bekeken, maar bijvoorbeeld nog niet beantwoord had.
Wat ik mis, is de mogelijkheid om een bijdrage als ongelezen aan te klikken.
In het vorig forum gebeurde het wel eens dat ik een bijdrage las waarvan ik dacht: Hierop wil ik antwoorden maar ik heb nu geen tijd, geen energie, ik zou eerst iets moeten opzoeken enz. Dan kon ik die bijdrage als ongelezen aanklikken en dan stond dat topic de volgende maal gewoon tussen de onderwerpen als ik op "ongelezen topics" klikte.
Is er een kans dat dat terug komt. Of als het al mogelijk is, wil iemand dan zeggen waar ik over kijk.
In het vorig forum gebeurde het wel eens dat ik een bijdrage las waarvan ik dacht: Hierop wil ik antwoorden maar ik heb nu geen tijd, geen energie, ik zou eerst iets moeten opzoeken enz. Dan kon ik die bijdrage als ongelezen aanklikken en dan stond dat topic de volgende maal gewoon tussen de onderwerpen als ik op "ongelezen topics" klikte.
Is er een kans dat dat terug komt. Of als het al mogelijk is, wil iemand dan zeggen waar ik over kijk.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Ook ik moet er wel even aan wennen, vooral ook omdat ik op andere fora niet echt actief ben. Ik mis trouwens, net zo als Siger, de lopende balk bovenaan met de actieve onderwerpen.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Axxy,axxyanus schreef:Wat ik mis, is de mogelijkheid om een bijdrage als ongelezen aan te klikken.
wat je (voorlopig) kan doen is het volgende.
Je klikt op 'citeer' van de betreffende bijlage.
Je typt (bv) NOG TE DOEN en vervolgens klik je op 'opslaan'.
Je bevestigt 'concept bewaren' met 'ja'.
De volgende keer dat je inlogt klik je op 'gebruikerspaneel' en kies dan links 'Beheer concepten'.
Uw bewaard bericht kan je dan wijzigen.
Kies voor 'laad concept' en je kan de gewijzigde vorm posten.
Mvg.
Ja, dat is het!lost and not found yet! schreef:Ik mis trouwens, net zo als Siger, de lopende balk bovenaan met de actieve onderwerpen.
Ik miste iets maar wist niet precies wat. (nog niet voldoende koffie op)
Is it a bug or a feature?

Meest actief in forum: Actualiteit.
Zien jullie, dat valt best mee, niet eens de Babbelbox, gelukkig is er geen offtopic counter.

En 'voeg toe als vijand' ziet er leuk uit, wat het is moet ik nog ontdekken.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Wat moet ik met een vijandenlijst
, ik heb al een toetsenbord 

-
- Banned
die "1O onderwerpen"lijst ontbreekt en de avatars zoals vroeger terug links.
Toon nieuwe berichten werkt toch even goed ?appelflap schreef:die "1O onderwerpen"lijst ontbreekt
Wat vraag jij aan je garagist als je een nieuwe auto koopt en het knopje van de mistlichten staat nu rechts ipv links en de bediening van de ventilatie staat nu hoger of lager of zo dan vroeger. Het hele dashboard afbreken ?en de avatars zoals vroeger terug links.
Mvg.

Phpbb3 is zó anders dan phpbb2 dat men zal moeten accepteren dat niet alles hetzelfde meer zal zijn, sorry. Ik hoop wel dat de 'last active topics' balk verkrijgbaar is voor phpbb3, of iets wat erop lijkt. Het geeft het forum een dynamisch effect; het is hierbij niet alleen de functionaliteit die (voor mij) belangrijk is.
Ik weet verder niet hoe moeilijk het is om die avatara's weer links te krijgen. Ik weet zelf heel weinig van deze dingen, en ben bijna volledig afhankelijk van anderen die veel deskundiger zijn op dit gebied dan ik.
Gegroet
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
OK. Op die manier had ik het nog niet bekeken. Het 'flashy-effect' voor onze moderne jeugd.Devious schreef: Ik hoop wel dat de 'last active topics' balk verkrijgbaar is voor phpbb3, of iets wat erop lijkt. Het geeft het forum een dynamisch effect; het is hierbij niet alleen de functionaliteit die (voor mij) belangrijk is.
Het 'veranderende' is bij skepp enkel op de website te zien. Op http://www.skepp.be zie je rechts-onderaan de 5 laatste posts van het forum.
Geef mij maar een rustig stilstaand beeld dat ik op mijn gemakje kan bekijken.
Ik ben precies niet meer zo hevig als 20 jaar geleden

Dat kan natuurlijk, maar dan ben je wel aan het breken. Geloof me: na een week ben je het oude systeem vergeten. En trouwens: de naam van de poster staat nog altijd links.Ik weet verder niet hoe moeilijk het is om die avatara's weer links te krijgen.
Mvg.
ps. Persoonlijk (!!) vind ik overigens niets mis aan jullie huidige lay-out. Maar da's subjectief natuurlijk.
-
- Banned
"behoud het goede" en wat de boer niet kent dat vreet ie niet zou ik spontaan zeggen.Blueflame schreef:Het hele dashboard afbreken ?
Wat mij betreft mag deze hele lay-out de prullenmand in voor de oude bekende.