Vriendlief vroeg me ten huwelijk; ik reageerde als een doos omdat het in de eerste instantie niet tot me doordrong; vervolgens ben ik vrienden en familie gaan lastig vallen met de blijde boodschap; en nu zijn jullie aan de beurt.
IK GA TROUWEN!!!!!!
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Afgezien van de klotesmileys van a.r. Enneh, feli he.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
a.r. schreef:Van harte gefeliciteerd Marinus en aanstaande Het is gelukt
Ach je had wat voorkennis natuurlijk
En de rest: tnx!!!!!
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
a.r. schreef: he verdorie, nou moet IK uit de kast komen,
Mwah,
Zo erg is het nu ook weer niet
In het heel kort: a.r. en ik hadden een mailwisseling en ik lulde mn mond voorbij. Nu ja in het grootste lettertype beschikbaar, dat wel maar ik leefde toen al een uur of 3 met het geheim.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)