Henochs evangelisatiehoekje waar je kan ge/overtuigen

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Gesloten
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons » 25 okt 2007 03:07

Henoch schreef:
islamwomen schreef:De Islam staat namelijk voor de beste humane waarden, zoals tolerantie, liefde, genade, oprechtheid en toewijding.
De Islam voedt mensen op en spoort hen aan tot nobel gedrag, goede manieren en deugd.
Dit vind ik een goede mop! Jezus zegt:

"Wacht u voor de valse profeten [o.a. Mohammed],
Ehhh.....zei Jezus dat echt ? Hadden Jezus en Mohammed elkaar eerder ontmoet en waren ze rivalen van elkaar ?
Fuck met alles.

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 25 okt 2007 06:20

Ik heb weer eens de laatste tien bladzijden bijgelezen en ik krijg nu toch wel een beduidend positievere kijk op onze gelovige gasten. Die heldhaftigheid waarmee moslimwomen uitkomt voor haar totaal onbenul van zaken, die eerlijkheid waarmee Henoch zijn gebrek aan liefde en de krachteloosheid van de Heilige Geest in zijn eigen leven opbiecht terwijl hij tezelfdertijd toch standvastig de eer van het Heilige Zout hooghoudt, waar zijn eindeloos geduld met ons en zachte doch met diepe wijsheid doorspekte reacties op een muur van onbegrip op niet mis te verstane wijze van getuigt, zijn indrukwekkend, wellicht zelfs Geestig. Ik ben dus nu bijna over de streep en voel de Machtige Hand van de gekruisigde (Judas als ik het goed begrepen heb) nu zwaar op me liggen. Het enige wat ik nu nog nodig heb om christen of moslim te worden (wat dat betreft moet ik eerst nog wachten op de einduitslag in de strijd om de Enige Unieke Goddelijke Waarheid tussen Henoch en Islamwomen) is de leeftijd dat mijn dementie toeslaat. Daarna zal ik me waarschijnlijk geheel gewonnen geven. Bedankt Henoch voor je voorgebeden en onbaatzuchtige ontferming over mij! Ik voel al iets van kracht van boven doorsijpelen in m'n aderen. Hopelijk blijf je volharden in gebed en je oprechte wandel die de gehele wereld behoedt voor de ondergang.
Born OK the first time

MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE » 25 okt 2007 10:05

Het zal je toch maar gebeuren dat deze twee gelovigen een baan in onderwijs of zorg zouden hebben, trouwens, reken maar dat zulk soort gelovigen daar werken :twisted:
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.

Sararje
Superposter

Bericht door Sararje » 25 okt 2007 10:07

Moody Blue: ten gunste van de wereldvrede hoop ik daar van harte op. Zolang ze maar niet hun geloofsuitoefening bij hun werkuitoefening, zie ik ook geen enorm problem hierbij.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn

a.r.

Bericht door a.r. » 25 okt 2007 10:13

Sararje schreef:Moody Blue: ten gunste van de wereldvrede hoop ik daar van harte op. Zolang ze maar niet hun geloofsuitoefening bij hun werkuitoefening, zie ik ook geen enorm problem hierbij.
Ik zeg niet dat deze twee dat doen, maar weet van nabij dat er mensen in de (jongeren)zorg zijn, die dat dus wel doen! :twisted:

Sararje
Superposter

Bericht door Sararje » 25 okt 2007 11:12

Ik ken dat soort tuig in de vorm van leraren. Kijk uit met linkje, zonnebril eerst opzetten.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn

islamwomen
Forum fan

Bericht door islamwomen » 25 okt 2007 12:16

a.r. schreef:@ Islamwomen,

Volgens mij heb jij ook nog een een paar vragen te beantwoorden!!!!!!!!!! :lol:

Ik kan mijn bovenstaande post n.l.ook veranderen en jouw naam neerzetten waar nu de naam Henoch staat!!!!!!!

Is geen probleem hoor, kwestie van kopieëren en de naam van Henoch veranderen in die van jou !!!!!!!!!!! :lol:
sory, stel me je vraagjes maar. als ik iets niet beantwoord heb. :D
Afbeelding

a.r.

Bericht door a.r. » 25 okt 2007 12:17

Mooie foto's maar..........Tropisch woud, Lupine ? :?

Meester ingenieur? :roll:

Nou deze "leraar" is op meerdere manieren, dwalend...... :roll:

islamwomen
Forum fan

Bericht door islamwomen » 25 okt 2007 12:17

MOODY BLUE schreef:Het zal je toch maar gebeuren dat deze twee gelovigen een baan in onderwijs of zorg zouden hebben, trouwens, reken maar dat zulk soort gelovigen daar werken :twisted:
nee hoor, totaal wat anders. :D
Afbeelding

islamwomen
Forum fan

Bericht door islamwomen » 25 okt 2007 12:18

ik ben eigenlijk best benieuwd naar jullie leeftijd allemaal :D
Afbeelding

botjes
Ervaren pen

Bericht door botjes » 25 okt 2007 12:23

Sararje schreef:Ik ken dat soort tuig in de vorm van leraren. Kijk uit met linkje, zonnebril eerst opzetten.
Owww...inderdaad. Het ziet er onschuldig uit, maar wat er in die privélessen allemaal gebeurd mag Joost weten. Een leuke toevalligheid: Zowel deze Oord als onze aller Cees Dekker zijn In Rotterdam geboren en hebben iets met de TU Delft (gehad).

marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle » 25 okt 2007 12:24

islamwomen schreef:ik ben eigenlijk best benieuwd naar jullie leeftijd allemaal :D
26

Goeiemiddag allemaal, ik meld me maar nog eens na wat afwezigheid.

@islamwoman (is toch enkelvoud)

Is er dwang in islam?
The Gödelian formula is the Achilles heel of the cybernetical machine. And therefore we cannot hope ever to produce a machine that will be able to do all that a mind can do: we can never not even in principle, have a mechanical model of the mind. JR Lucas

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 25 okt 2007 12:27

Nog een vraagje voor je. Waarom herken je de fouten in de Koran niet, zoals de veronderstelling dat de aarde plat is en de bergen erop staan om de boel bij elkaar te houden. En ook dat de mens onstaat uit een bloedklonter en bevrucht wordt met een stroom die tussen je ribben en je lendene vandaan komt? Of de zon die elke dag in een modderpoel ondergaat.
Je vroeg onder de versen wat er fout aan was. Dus jij denkt dat dit waar is??????
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.

islamwomen
Forum fan

Bericht door islamwomen » 25 okt 2007 12:45

marc aka controle schreef:
islamwomen schreef:ik ben eigenlijk best benieuwd naar jullie leeftijd allemaal :D
26

Goeiemiddag allemaal, ik meld me maar nog eens na wat afwezigheid.

@islamwoman (is toch enkelvoud)

Is er dwang in islam?
mij naam heb ik al een paar keer uit moeten leggen dat was een foutje van mij.
en of er dwang in de islam is heb ik ook al op geanwoord.
nogmaals er is geen dwang in de godsdienst.

Er is geen dwang in de godsdienst…. (2:256)
Afbeelding

islamwomen
Forum fan

Bericht door islamwomen » 25 okt 2007 12:46

Kitty schreef:Nog een vraagje voor je. Waarom herken je de fouten in de Koran niet, zoals de veronderstelling dat de aarde plat is en de bergen erop staan om de boel bij elkaar te houden. En ook dat de mens onstaat uit een bloedklonter en bevrucht wordt met een stroom die tussen je ribben en je lendene vandaan komt? Of de zon die elke dag in een modderpoel ondergaat.
Je vroeg onder de versen wat er fout aan was. Dus jij denkt dat dit waar is??????
daar heb ik ook al op geantwoord, ik zei al dat ik niet veel weet over wetenschap.
Afbeelding

Gesloten