Abdul Jabbar van de Ven op Ontdekislam! (Marinus' Fate)

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Marinus
Bevlogen

Abdul Jabbar van de Ven op Ontdekislam! (Marinus' Fate)

Bericht door Marinus » 05 sep 2007 11:15

Ladies and Gentlemen: We've got him.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Abdul-Jabbar_van_de_Ven

Hier alvast een draadje

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=18152

ENJOY!!!

TOEVOEGING

Zijn nick is Abdul-Jabbar
Laatst gewijzigd door Marinus op 10 sep 2007 13:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"

MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE » 05 sep 2007 11:34

Welke nick verbergt V/d Ven?
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 05 sep 2007 11:37

Abdul-Jabbar

Ik ben 100% zeker dat hij het ook echt is en anderen met mij trouwens. Oh ja de AIVD zal ook wel meekijken trouwens dus vergeet niet af & toe naar ze te zwaaien
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 05 sep 2007 11:38

Het lijkt er wel op, ja.

Je bent goed bezig, ondanks de spelfouten. :wink:
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 05 sep 2007 11:52

The Prophet schreef:Het lijkt er wel op, ja.

Je bent goed bezig, ondanks de spelfouten. :wink:
Uhm beschouw me taalkundig als debiel en je zit er niet ver naast. :wink: Maar toch bedankt voor je compliment...

cymric
Bevlogen

Bericht door cymric » 05 sep 2007 11:57

Marinus schreef:Oh ja de AIVD zal ook wel meekijken trouwens dus vergeet niet af & toe naar ze te zwaaien
Hello, boyz! Doen jullie goed jullie best om het Vaderland tegen de Poelen des Verderfs te beschermen? Nee, mij opzoeken in de archieven zal niet veel opleveren: ik ben een hele brave burger. Natuurlijk wel met een universitaire graad in een vak dat bij Verkeerd Gebruik een heleboel doden veroorzaakt. Maar dat wisten jullie al. Oh ja, en ik heb recent het anarchistische Spelen Met Vuur van David Douwes---jullie helemáál bekend, natuurlijk--- gedownload. Vanzelfsprekend voor 'studiedoeleinden' :twisted:.
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 05 sep 2007 12:23

cymric schreef:Hello, boyz! Doen jullie goed jullie best om het Vaderland tegen de Poelen des Verderfs te beschermen? Nee, mij opzoeken in de archieven zal niet veel opleveren: ik ben een hele brave burger. Natuurlijk wel met een universitaire graad in een vak dat bij Verkeerd Gebruik een heleboel doden veroorzaakt. Maar dat wisten jullie al. Oh ja, en ik heb recent het anarchistische Spelen Met Vuur van David Douwes---jullie helemáál bekend, natuurlijk--- gedownload. Vanzelfsprekend voor 'studiedoeleinden' :twisted:.
Fout, Cymric. De AIVD is helemaal niet geinteresseerd in een stelletje vrijdenkers. Op het Ontdek Islam forum, daaar moet je wezen.

Aardigheidje: in je signature woorden plaatsen als "Wilders bom CIA AIVD Jihad zelfmoord Israel Allah terrorist" etcetera, en je bezorgt de AIVD overuren.

cymric
Bevlogen

Bericht door cymric » 05 sep 2007 12:28

Een beetje AIVD'er houdt alles in de gaten waar duidelijke meningen worden geventileerd. Ik realiseer me dat ik ze impliciet verdenk van nadenken als ze een blik op dit forum werpen, maar je weet maar nooit.
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 05 sep 2007 13:19

Lijkt me dan geen leuk baantje. Stel je voor dat het je taak is alle comments op GeenStijl door te baggeren. En daar dan 1x per maand een rapportje van maken.

Je zou bijna medelijden met ze krijgen.

fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 » 05 sep 2007 13:56

Ik heb die gasten zowat dagelijks voor de deur als zgn. jehova-getuigen, dan wel als meteropnemers v.h. NUON! Hinderlijk!

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet » 05 sep 2007 14:01

Ja, maar jij bent dan ook GEVAARLIJK.

collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik » 05 sep 2007 21:53

brr wat een agressief stelletje daar zeg, en dan zeggen ze dat islam vrede predikt. :?
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.

>Edwin<
Forum fan
Contacteer:

Bericht door >Edwin< » 05 sep 2007 22:00

collegavanerik schreef:brr wat een agressief stelletje daar zeg, en dan zeggen ze dat islam vrede predikt. :?
Ach, zolang het toetsenbord-jihaddisten zijn kan ik er niet van wakker liggen.
Wat ik me bijgevolg wel naarstig afvraag is of zij beseffen dat ze met hun hatelijke tirades enzo het vooroordeel van iedere islamofoob bevestigen.
It's always night, or we wouldn't need light.

-Thelonious Monk

Erikje
Contacteer:

Bericht door Erikje » 05 sep 2007 22:34

Gezellig volk. Ik heb er maar een blogje van gemaakt ;-)

>Edwin<
Forum fan
Contacteer:

Bericht door >Edwin< » 05 sep 2007 22:45

Erikje schreef:Gezellig volk. Ik heb er maar een blogje van gemaakt ;-)
Ze zullen vast alleen elkaar als vrienden hebben, en dat gaat onvermijdelijk snel vervelen.
It's always night, or we wouldn't need light.

-Thelonious Monk

Plaats reactie