Complottheorieën aangaande 9/11

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Brennus
Forum fan

Bericht door Brennus » 15 apr 2007 14:21

Sebastiaan schreef:@Appelflap, kun jij een paar vergelijkbare hedendaagse internationale terroristische netwerken op noemen die geinspireerd zijn door het Christendom ?
Bush en consorten...
De WTC gebouwen zijn van onder opgeblazen.

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... =911+dutch

els
Forum fan
Contacteer:

Bericht door els » 15 apr 2007 15:00

Het nationalistisch-economisch imperialisme van reborn christian Bush wordt inderdaad geïnspireerd door het christendom, maar waarom moet je dat beargumenteren met een complottheorie?

Brennus
Forum fan

Bericht door Brennus » 15 apr 2007 19:28

els schreef:Het nationalistisch-economisch imperialisme van reborn christian Bush wordt inderdaad geïnspireerd door het christendom, maar waarom moet je dat beargumenteren met een complottheorie?
Het is geen complottheorie.
Er zijn meer dan genoeg bewijzen dat we belazerd zijn.
Heb je die film eigenlijk wel bekeken?

Elberfeld
Forum fan

Bericht door Elberfeld » 15 apr 2007 19:47

Brennus schreef:Ach Wim, het valt me van je tegen dat je niet door hebt, dat de Islam de opvolger is van het Communisme. Het westen, en ook vooral de NAVO heeft nu eenmaal een vijandbeeld nodig om nog geloofwaardig te kunnen zijn.
Bush heeft daar zijn best voor gedaan, en het is hem na 2001 nog niet gelukt om een goed verhaal af te steken.
Integendeel, het wordt steeds duidelijker dat het Moslimterrorisme vooral is ontstaan door de akties van de Amerikanen. Dat was ook de bedoeling van de Amerikanen...
Het klopt wel ongeveer wat Brennus hier zegt, alleen is het zo dat voor rebellen eerst het meeste geld te halen was uit de sovjet-unie, en nu van arabische oliesjeiks.

Vandaar dat je tegenwoordig zo weinig hamers en sikkels meer ziet bij rebellenclubs, maar wel veel halve manen.
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf

marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle » 15 apr 2007 19:51

Brennus schreef:
els schreef:Het nationalistisch-economisch imperialisme van reborn christian Bush wordt inderdaad geïnspireerd door het christendom, maar waarom moet je dat beargumenteren met een complottheorie?
Noem mij 1 bewijspunt dat de torens van onderen zijn opgeblazen. Concreet zijn dus.
The Gödelian formula is the Achilles heel of the cybernetical machine. And therefore we cannot hope ever to produce a machine that will be able to do all that a mind can do: we can never not even in principle, have a mechanical model of the mind. JR Lucas

appelfflap
Superposter

Bericht door appelfflap » 15 apr 2007 20:01

Brennus schreef: Bush en consorten...
Daarom dat de implosie ter hoogte van de ingeslagen vliegtuigen begon.
van welke planeet ben je?

marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle » 15 apr 2007 20:13

appelfflap schreef:
Brennus schreef: Bush en consorten...
Daarom dat de implosie ter hoogte van de ingeslagen vliegtuigen begon.
van welke planeet ben je?
Van de rode planeet (SP).
The Gödelian formula is the Achilles heel of the cybernetical machine. And therefore we cannot hope ever to produce a machine that will be able to do all that a mind can do: we can never not even in principle, have a mechanical model of the mind. JR Lucas

Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan » 15 apr 2007 20:18

Tja, zelfs als Bush zijn eigen WTC heeft opgeblazen, kan je hem niet echt een internationale terrorist noemen, op zijn hoogst een gewetenloze president die zijn eigen burgers opoffert om zijn politieke agenda te verwezenlijken. Stel nou dat 9/11 geplant was door Bush en zijn staf dan heeft hij toch niet goed zijn huiswerk gedaan door zo'n slechte connectie te fabriceren tussen 9/11 en Irak, dat was echt prutswerk
Laatst gewijzigd door Sebastiaan op 29 jul 2007 18:08, 2 keer totaal gewijzigd.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle » 15 apr 2007 20:22

Wat ook raar is, een president offert 3000 landgenoten in het meest briljante uitgevoerde plan ooit (met ik weet niet hoeveel medeplichtigen die allemaal instemmen met het plan), familie die denkt dat hun naasten dood zijn terwijl ze ergens op een eiland zitten en nota bene nog bellen en doen alsof ze gekaapt worden en toch en toch kan je zonder vermoord te worden de complottheorieen in dit gewraakte land produceren. Toch raar.

Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan » 15 apr 2007 20:27

marc aka controle schreef:
Brennus schreef:
Noem mij 1 bewijspunt dat de torens van onderen zijn opgeblazen. Concreet zijn dus.
In de documantaire film 911 Mysteries gaat men niet uit van een klassieke implosie techniek om een gebouw op te blazen, maar door timed demolition per kollom die de indruk geven van een pankake effect. Aan de fundering werdt ook bewerkt, maar dan slecht om ruimte te maken voor het puin. In de film 911 Mysteries besteed men vele minuten van oogetuigen verslagen van ontploffingen in de kelders voordat het gebouw instorte en andere explosies die zich voordeden vlak coordat de torens instorten.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle » 15 apr 2007 20:30

Geloof me, ik heb loose change en veel van de andere crap gezien. Het slaat gewoon allemaal nergens op. Alles is weerlegd door experts. Er is werkelijk geen 1 bewijspunt. Daarom vraag ik aan brennus maar 1 bewijspunt, dat is er alleen niet.

Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan » 15 apr 2007 20:31

marc aka controle schreef:Wat ook raar is, een president offert 3000 landgenoten in het meest briljante uitgevoerde plan ooit (met ik weet niet hoeveel medeplichtigen die allemaal instemmen met het plan), familie die denkt dat hun naasten dood zijn terwijl ze ergens op een eiland zitten en nota bene nog bellen en doen alsof ze gekaapt worden en toch en toch kan je zonder vermoord te worden de complottheorieen in dit gewraakte land produceren. Toch raar.
Tja, misschien was het net als bij WTC building 7 niet de bedoeling dat er mensen omkwamen maar was het slechts een bonus die het trauma en daarmee de woede en haat vermenig vuldigde.

marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle » 15 apr 2007 20:33

Sebastiaan schreef:
marc aka controle schreef:Wat ook raar is, een president offert 3000 landgenoten in het meest briljante uitgevoerde plan ooit (met ik weet niet hoeveel medeplichtigen die allemaal instemmen met het plan), familie die denkt dat hun naasten dood zijn terwijl ze ergens op een eiland zitten en nota bene nog bellen en doen alsof ze gekaapt worden en toch en toch kan je zonder vermoord te worden de complottheorieen in dit gewraakte land produceren. Toch raar.
Tja, misschien was het net als bij bulding 7 niet de bedoeling dat er mensen omkwamen maar was het slechts een bonus die het trauma en daarmee de woede en haat vermenig vuldigde.
Kom op, jij bent toch niet zo'n believer? I know you're better than that.

http://www.popularmechanics.com/technol ... tml?page=5
Laatst gewijzigd door marc aka controle op 15 apr 2007 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan » 15 apr 2007 20:34

marc aka controle schreef:Geloof me, ik heb loose change en veel van de andere crap gezien. Het slaat gewoon allemaal nergens op. Alles is weerlegd door experts. Er is werkelijk geen 1 bewijspunt. Daarom vraag ik aan brennus maar 1 bewijspunt, dat is er alleen niet.
TJa, het is inderdaad makelijk om het allemaal af te doen als een paar linkse anti bush mafkezen, maar als je de film zou bekijken zul je leren dat ze hun huiswerk goed hebben gedaan. De instorting van de WTC blijft fasinerend, van welk perspectief je het ook bekijkt.

marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle » 15 apr 2007 20:42

Sebastiaan schreef:
marc aka controle schreef:Geloof me, ik heb loose change en veel van de andere crap gezien. Het slaat gewoon allemaal nergens op. Alles is weerlegd door experts. Er is werkelijk geen 1 bewijspunt. Daarom vraag ik aan brennus maar 1 bewijspunt, dat is er alleen niet.
TJa, het is inderdaad makelijk om het allemaal af te doen als een paar linkse anti bush mafkezen, maar als je de film zou bekijken zul je leren dat ze goed hun huiswerk hebben gedaan.
Weet je hoevaak Loose Change ge-edit is om de leugens eruit te halen (gewoon feitelijke onjuistheden). Wat overblijft zijn alleen aannames, er is 0,0000000000000000000000 bewijs.

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... ose+change

en lees die popularmechanics op de vorige pagina nog eens door. De maker van loose change (dylan avery) noemde popular mechanics "a bunch of tractor-driving hicks".

Plaats reactie